רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

תדהמה בסערט: רק הופיע אצל שאולזון על המשכורות שלא שולמו ועוד באותו יום העבירו משכורת אחת על החשבון.

מרכז העניינים; באלעד הוכרעה המערכה ושרוליק פרוש הוא ככל הנראה ראש העיר הבא. מרכז הכובד של דרעי עובר לירושלים שם יש מאבק נגד הרצון לייעד את חיים כהן ברשימה למועצה.

מחר הערב חל יומא דהילולא של כ"ק האדמו"ר מביאלא - רמת אהרן זצוק"ל לרגל ההילולא יערוך בנו מ"מ האדמו"ר שליט"א את שולחן הטהור בבית המדרש ביאלא בשכונת רמת אהרן בבני ברק בהשתתפות אדמורי"ם ורבני בני ברק.

משה ליאון ומפלגת הליכוד ביתנו בירושלים הציגו הערב את רשימת הליכוד ביתנו במלון קראון פלאז'ה, השתתפו כ-700 איש.
הרשימה: 1. משה ליאון; 2. דודו אמסלם; 3. ד"ר ולדימיר שקלאר; 4. עו"ד אלישע פלג; 5. ולנטינה מולדובנסקי; 6. ד"ר אברהם נגוסה; 7. הילה ידיד ברזילי; 8. אבי שלום; 9. ד"ר מדונה ג'ינו; 10. אורי בן חמו.
נכחו ונאמו: ליברמן,  שטייניץ, אלקין, עוזי לנדאו, פאינה קירשנבאום ויצחק אהרונוביץ.
שלחו את ברכתם:  ישראל כץ, סילבן שלום, אופיר אקוניס,  גילה גמליאל ועוד.

12בחשיפות; מצבו של הגר"ע יוסף! אבי מימרן היישר ממיטת הגר"ע, בראיון: יש הידרדרות המצריכה התייחסות, ירידה בלחץ דם, הרב בהכרה מלאה מדבר ונושם.

הבחירות - החרדים יוצאים לקרב! נוחעם ברזסקי מנהל הקמפיין של אבוטבול בבית שמש, בראיון: אין סקר שממליך את אלי כהן. מניתוח עומק מזהים יתרון קל לאבוטבול. אלעד לא תשפיע על בי"ש, החרדים מאוגדים סביב אבוטבול. גירא: אבוטבול מצליח להציג אחדות בבית שמש ודרעי מבצע שינויים ברשימת ש"ס המקומית.

הסוקר רפי סמית: ברקת הומלך לר"ע ירושלים הבא, במידה והחרדים כולם יתאגדו עם ליאון אז יחל הקרב האמיתי בין השניים.

בישיבת ״חברון״ קיימו כעת תפילת רבים כמאתיים בחורים לרפואת מרן הגר"ע

נשות הפרובוקציה בכותל באמירת סליחות בכותל המערבי וחסידי ויזניץ בשירי רגש – תמונות מחילול הקודש

האדמו"ר מצאנז הורה הבוקר לכל הת"תים והישיבות של צאנז לומר פרקי תהילים על הגר"ע יוסף לרפו"ש.

הבחירות בבי"ש: שמואל גרינברג סגר"ע בי"ש, בחשיפות: הגראי"ל והמערכת המפלגתית לא החליטו האם יהיה מועמד מיהדו"ת. לא נראה שיהיו שני מועמדים חרדים. לא סגרנו כלום עם אבוטבול, אנחנו מנהלים איתו מו"מ.
מנהלים איתו מו "מ ואחכ צועקים שבבני ברק יש בחירות. אין להם בושה אפי לומר זאת...

אף אחד לא אסר לנהל מו"מ
הבעיה שבבני ברק אף אחד לא מעונין לנהל מו"מ אלא רק לגרום לבחירות אפי' שע"י כך הליכוד בבני ברק רק יפסיד וגם מה שיש לו היום יאבד

בסימן האחדות בעיר: מטה תנועת ש"ס באשדוד נפתח הערב בישיבה משותפת של אנשי העשייה בעיר. כעת יוצאים לדרך חדשה עם רשימה צעירה ופעלתנית בראשות הרב עמרם כנפו מ"מ ראש העיר

היום הגיע סורוצקין למרן ראש הישיבה הרב אהרון לייב שטיינמן ואמר לו שהכוללים שלו הופכים את שמם לרשת כוללים 280 מאתיים ושמונים על שם תקציב הדתות 280 ש"ח

לכל תושבי בני ברק היקרים! עצרו רגע וחשבו, לא הייתם רוצים עיר קצת יותר נקיה? יותר מסודרת? יותר איכותית?, אז רגע לפני שאתם משלשלים את הפתק לקלפי, חישבו טוב. היחיד שיסדר את העיר מכל הבעיות והשחיתות. הצביעו שניידר והצילו את העיר. מוגש מטעם תושבים מודאגים.

כיכר; האם חברי "כוורת גפני" ישולבו ברשימות של דגל? ההצעות: שבתי מרקוביץ לירושלים, אליעזר ראוכברגר לאלעד ומנחם שפירא לבני ברק.

ערוץ2:אובמה לנתניהו;סוריה היא לא אירן,מחוייבותי לעצירת הגרעין נחרצת

הסקופים: כהמשך להקדמת שעת השינה בגור. מחר בערב לראשונה סליחות זכור ברית בשעה 9 ולא ב12 וחצי

הנייעס החרדי: האד' מדזיקוב-ויזניץ הגיע כעת לתפילה באתרא קדישא מירון.

בהפגנה שתוכננה זמן רב ונערכה אתמול מחוץ למסיבת העיתונאים של ראש עריית בית שמש משה אבוטבול השתתף....... אדם אחד!!!
ראש העיר אמר בתגובה לסובבים ״האיש הזה כפוי טובה עשיתי הרבה כדי לעזור לו ועכשיו הוא יורק לי בפנים״

מי שהאזין הערב לקול חי העלה מיד חיוך על שפתיו בשומעו את הדיווח של הכתב המונציפאלי גואל ועקנין על הבחירות במודיעין עילית לדבריו "הפלג הירושלמי הוא הפלג הגדול בעיר ודורשים ייצוג בעירייה". לכל ברור כי הדיווח שבשקר יסודו לא הגיע מהכתב המשתדל להיות אובייקטיבי אלא מאנשי הרדיו המחבלים ב. קאהן, ומ. ברגמן שלחשו על אוזנו שרשרת שקרים בכל מה שקשור לבחירות המקומיות.

מרן הגראי"ל שטיינמן הגיע כעת להיכל ישיבת מיר לשיחה הקבועה לפני הימים הנוראים.

מרכז העניינים; באלעד הוכרעה המערכה ושרוליק פרוש הוא ככל הנראה ראש העיר הבא. מרכז הכובד של דרעי עובר לירושלים שם יש מאבק נגד הרצון לייעד את חיים כהן ברשימה למועצה.

חצות בסקופים: הזירה המונציפאלית סוערת! איתי גדסי חושף: הברית בין ויזניץ לש"ס לחסימת פרוש חזקה כמו גם הברית של דגל ושלו"א נגד ש"ס, איש חסידות ויזניץ מנחם זיידה מריץ את עצמו לראשות העיר ביתר, זיידה עוזר בכיר של פינדרוס, לשכת פינדרוס: אין לנו קשר להתמודדות שלו!

ר"ע בית שמש מ. אבוטבול בראיון: "קבלתי את תמיכת הרבי מגור, בקרוב נתקדם עם דגל, דוד ווינר עשה עבודת קודש מקוה שימשיך במסגרת אחרת

ברוך קרא: לופולינסקי התפתל בעדותו במשפט הולילנד ונראה שמצבו המשפטי החמיר בעקבות העדות. יחד עם זאת עדיין קשה לדעת איך זה יסתיים.

ח"כ מאיר פרוש התברך כעת אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי

סגן שר הביטחון ח"כ דני דנון השתתף היום בהרמת כוסית לרגל השנה החדשה בגדוד נצח יהודה ואיחל ללוחמים שנה של ביטחון - שנה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.