רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

שמעון גרינהויז למרות שחזר בשאלה הוא עדיין לא מוותר על יום הכיפורים - ראו איך הוא עושה הבדלה בביתו

הוא אמנם גר בראש העין, הילדים ב"ה חזרה בחיידר אבל הוא עדיין לא החליט לאן פניו, הוא לא רוצה לשוב לבני ברק הוא לא רוצה יותר את החיים האלה, אבל נראה כי הוא גם לא רוצה לעזוב את דרך התורה והמצוה אלא סבור שנוסח בני ברק אינו הנוסח הנכון, מפני שחיי החרדים - בעיניו - הם חיי שקר

מעניין היה האם הוא ישמור על יום כיפור, ומתברר כי הוא צם ונהג ביום כיפור כמו בכל יום כיפור אבל בנוסח שלו, והנה יש לכם את ההבדלה בביתו לאחר יום הכיפורים

מעניין מה עובר עליו ורעייתו בתקופה הזו, איך הוא מעקל את המציאות הזו של להיות חצי חצי, או יותר נכון לא כאן ולא כאן

9 תגובות:

  1. הוא יהודי, כמוני וכמוך נקודה. בחב'ד אומרים... " א איד ניט ער קען אין ניט ער וויל זיך אפרייסען פין געטליכקייט". אם אני פוגש אותו אני אחבק אותו. איזה "וצא בשאלה" שטיות. אין לו שאלות על השי'ת ח'ו. רק על פני הדור כמה מהאדמור'ים שליט'א שצריכים בעיטה חזקה בתחת. דחוף מאד.

    השבמחק
  2. אולי תלמד לכתוב נכון? את איזה חשבון הוא מעקל? של העברות או המצוות? מעכל צריל לכתוב וגם- פוסח על שני הסעיפים כפי שאמר אליהו הנביא.
    חשבתי שקוראים לו ישראל גרינהויז. ואם תפסיק לכתוב רכילויות כאלה, נזכה לראות את אליהו הנביא מגיע

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה שמר יום כיפור ואיזה נעלים להלן פוסט שהעלה לדף פייסבוק שלו בעיצומו של יום כיפןר
      "ישראל גרינהויז
      עובד/ת בחברת ‏מדריך טיולים‏

      מי שמרגיש מתוסכל, מי שלא מוצא מקום, מי שהיום הזה לא פוגש אותו, והוא אבוד

      הבית פתוח, גם המטבח. תמיד, וגם היום.

      עם שטריימלעך אבודים, ושייטלעך מחפשות, אנשים טובעים באמצע הדרך.

      — ב-רחוב הר המור 1 ראש העין."

      אז בבקשה מי שמר ומה שמר

      מחק
  3. חחח שוב משעמם לכם מטופשים שכמותכם???? חחחחח!!!!!

    השבמחק
  4. זה רק מראה כמה שאתה שקרן שאולזון הוא לא הוריד את הזקן והכיפה וחוץ מזה שתדעו לכם כולכם שאני בתור חסיד ויז'ניץ ולא של ר' ישראל אז אל תחשדו בי יותר מדי באהבת שרולצ'ה רק אני מכיר את הדברים ואני מבטיח לכם ש70% מהדברים שכתובים פה ובצורה שהם כתובים פה זה שקר גס וחוצפה נגד אנשים שלמדו קצת יור ממך בחיים שלהם וחוץ מזה שיש להם זכות אבות אז בבקשה איך אומרים אצל הפרענקים תן כבוד!!!

    השבמחק
  5. שוב דפקט! כמה שכתבו זאת פה מהרגע הראשון לא עוזר,האיש לא התחלן, פשוט עזב את בני ברק, אבל את משאלותיך החולניות (וחילוניות...) לא מבלבלים עם עובדות,(תחשבו שניה, הרי זה צולם ונשלח כתגובה אלגנטית לכל ההכפשות כאן,במקום להתלהם אז בשעתו ולהכחיש הלוך ושוב בלי ראיות מוצקות שהדבר מופלץ ממוחו הקודח, אבל הנוכל עשה בזה שימוש הפוך כמו כל עיתונאי חילוני מלוכלך כשזה נגד חרדים, רק שכאן הפיגור זועק ואין טעם לטשטש את הנראה שבעצם היה ידוע לכולנו) הרבה דתיים וחרדים ואפילו חסידים אדוקים לא אוהבים את הסגנון הבני ברקי, צא שאל את הירושלמים או יותר מכך התל אביבים ואפילו הפרומער תל אביבע, אבל אתה חולה מחפש כותרות על גור וחרדים בלי להתבלבל כשהכל שקוף שאתה קודח מהזיות ומבלבל בין משאלות ודמיון למציאות, עכשיו ת'שכנע אותי שאתה לא צריך כדורים, בעצם אולי אלו שעדיין נותנים כל פעם סיכוי מחדש אולי הפעם יצא לך בטעות אמת מלשונך המשתרבבת הם זקוקים גם לסמי הרגעה והתפכחות, (ואולי צריכים לעשות להם עי"ק"ול....חחחחח דפוק ועילג)

    השבמחק
  6. אף אחד לא אמר שמר גריהויז מתכוון להצטרף לכנסיה הפרבוסלבית. הוא בסה"כ החליט לנטוש את הכתות החשוכות של החרדים הקיצוניים. הוא ממשיך להיות יהודי נאמן למרות שאיננו משתחווה עוד למולך האדמו"רי.למרבה הפתעתו של שאולזון עילג הלשון יש יהודים טובים וישרים גם מחוץ לבתי המשוגעים של האמו"רים מגור-בעלז-שטיינמן-עובדיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שהוא לא "הצטרף לכנסיה הפרבוסלבית" אבל הוא גם לא "הוא ממשיך להיות יהודי נאמן" בגלל שיהודי נאמן לא מחלל שבת בפרהסיא ומעלה פוטסים בדף פייבסוק שלו דווקא בשבתות ובחגים

      מחק
  7. הסרטון זה לא מיום כיפור בגלל הילדים היה אצל הסבות ביום כיפור

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.