רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בספטמבר 2013

בבני ברק ירוצו הרבה רשימות חדשות ביניהן מפלגת 'גם בבני ברק יהיו בחירות'

מאת עקיבא וויינגרטן

זה השם של המפלגה החדשה שתרוץ בבני ברק, כשמה כן היא: "גם בבני ברק יהיו בחירות", וזאת בנוסף לריצה של הליכוד, שם קיבלו בשעה האחרונה אישור מהוועדה המוניציפאלית של הליכוד, אז כן, הפעם זה סופי, גם בבני ברק יהיו בחירות.
קצת התפלאתי לקרוא שחנוך זייברט מרגיש מאוים מהרשימה של הליכוד בעיר, אני אישית דיברתי איתו לפני תקופה והסברתי לו שאין לאף אחד דבר נגדו אישית, ומצידם של אנשי המטה החרדי הוא יכול להיות ראש העיר אפילו מטעמם, רק שייבחר בצורה חוקית ודמוקרטית, הוא כמובן הכחיש כל דבר בעניין עד שסיפרתי לו מי המקור שדיבר איתי.
עוד יותר היה לי תמוה, וכי למה שיחשוב שאנשי הליכוד בבני ברק יירתעו מזה שגור יתמכו בברקת בירושלים, ליכוד זה לא שטיבל חסידי ולא באמת מעניין אותם מה קורה מחוץ לתחומם, אבל מסתבר שבגור חשבו הרבה יותר רחוק, הם קיוו שאם ביבי ישמע את זה (והוא שמע), הוא ידאג לבטל את הרשימה בבני ברק למען הבטחת היבחרו של ליאון, רק דבר אחד הם פספסו, ביבי בכלל תומך בברקת, לא בגלוי בינתיים, אבל נצחונו של ליאון ממש לא מטרידה אותו.
ולמה מאמת איכפת לזייברט, הרי נצחונו די בטוח על פניו, אלא שיש כאן מלחמת אגו גוראית-ליטאית, יעקב אשר מנפנף בזה שהוא הצליח להיות ראש עיר ללא בחירות, ורק גור הם אלימים וכוחניים, ובגור לא מרגישים בנוח עם התחושה והחליטו לעשות ככל שביכולתם שלא יהיו בחירות.
ברשימת הליכוד סוכם שב4 המקומות הראשונות יעמדו הוותיקים כמו אלמגור וחבריו, והצעירים, יעקב וידר רק במקום ה5 הלא ריאלי, מה שמוכיח את מה שוידר טוען מזמן, שאין לו עניין בתפקידים או ג'ובים, רק שיהיו בחירות.
רק אספר, שכבר לאחר הניצחון בבית המשפט העליון של הליכוד, החלו לדבר במסדרונות העירייה איזו תפקיד יהיה אפשר לתת לוידר שהוא יירד מכל העניין, מה שהם לא לקחו בחשבון שהצעירים טרם הספיקו להתקלקל ולמכור את אמנותם לטובת תפקידים.
בנוסף, ישנם כבר שמועות שעוד מפלגות ירוצו בבני ברק, הבית היהודי, העבודה, נצח, ועוד כאלו שלא חשבו ללכת על זה אבל כעת שהכל פתוח, צפויה לנו כנראה מערכת בחירות מעניינת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.