רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

בסוכה בביתו של חיים קליגר בביתר שמחת בית השואבה לעובדי 'המבשר' בשילוב (הפתעה) יום הולדת 30 למנכ"ל העיתון משה פרוש. עוד משתתפים: מאיר פרוש, מאיר רובינשטיין, יוסי דייטש, מאיר גל ועוד.

ראיתי בריסקער מוריד את המכנסיים בתחילת הסעודה, הסביר לי שלא רוצה חציצה בברכת "לישב בסוכה"

מא''ש ליד ספרי אור החיים קטטה בין אמריקאי לסיקריק שהשפריץ על אישתו אוקונומיקה

משה לאון הגיע כעת לקבל את ברכתו ותמיכתו של הגרב"מ אזרחי, בליווי חברי דגל התורה בעריית ירושלים, פינדרוס, קלרמן, מילר וראוכברגר.

כרגע השקת מפלגת עץ, במעונו של הגרש אוירבך

קיצונים ליטאים מנעו מתושבי ירושלים להשתתף בשמחת בית השואבה

מנחם שפירא עבר השבוע בפועל לב"ב, גודל הסוכה לא מאפשר את מסיבת החג לנציגי 'דגל' כמידי שנה, בעוד כשבוע יחגוג שפירא בר מצוה לבנו
אמש לאחר הטיש בויז'ניץ מרכז קיבל האד' את משה אבוטבול בחדרו והורה לחסידיו לצאת לעבוד למענו עקב הסכנה הנשקפת לקדושת בי"ש
המודיע בכתבה:בארץ הקודש ובעולם היהודי נישאות תפילות לרפואת הגר"ע יוסף
הניו יורק פוסט; לב לבייב הגיש תביעה בניו יורק נגד שותפיו העסקיים בטענה שמידרו אותו משלוש חברות פנינים. עוד טוען לבייב כי משנת 2012 לא הועברו אליו רווחים בעסקים בהם שותף איתם.

בשורה משמחת בחג הסוכות: מחיר הבנזין בישראל (אוקטן 95) צפוי לרדת בסוף החודש בכ-30 אגורות לליטר, ל-7.55 שקלים. כך מעריכים מומחים בתחום הדלקים. הסיבה: הירידה בשער הדולר וביטול התקיפה בסוריה שהשפיעה על מחירי הנפט והדלקים בעולם ובאירופה.
"מעריב" מדווח כי שיעור ההפחתה המדויק ייקבע לפי מחירי הנפט ושער הדולר בסוף החודש, אך בים הגזירות הקשות שנוחתות על הציבור זהו בהחלט משב רוח מרענן.

 מועדים לשמחה: במשטרת מ. דן התלונן אתמול צעיר בן 20 כי חשוד הגיע לישיבה בו לומד ברח׳ הירקון בבני ברק קשר אותו לכסא תקף אותו בסטירות לפניו דחף לו סמרטוט לפה. לאחר כ-שעתיים שחרר אותו ואיים עליו לבל יספר לאיש זאת בנוכחות שני חבריו של החשוד. הרקע חוב כספי. שוטרי סיור דן הגיעו לישיבה ועצרו את החשוד בן 24 מירושלים ואת שני חבריו בן 22 מירושלים ובן 24 מבני- ברק. הבוקר הובאו השלושה לבית משפט השלום בת״א. המשך חקירה מ. דן.

כיכר: רב העיר פ"ת הרב בנימין אטיאס, דרש להכניס פנים חדשות למפלגת ש"ס ולמרות נסיונות למנוע את השינויים נכנס משה חלפון למקום ה-4 ברשימת ש"ס המקומית.

ב.ד.ה.הרה"ח חיים קורניק ז"ל בעל מסעדת מוכן ומזומן קורניק בב"ב.הלוויתו בצהריים

אליטוב בטוויטר; עדכון ממצבו של מרן הרב עובדיה יוסף: הלילה חלה רגיעה והתייצבות מה אבל המצב בכללותו וההתדרדרות בשבועות האחרונים, מצריכים תפילות ורחמים רבים.

ניר ברקת ומשה ליאון לחצו כעת ידיים במעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי, בתיווכו של הגר"ש רבינוביץ.
בית שמש; הערב שמחת בית השואבה המרכזית לבני הישיבות עם תזמורת 'המנגנים' ברמת בית שמש א', מטעם הממונה על אגף חן חרדי סגר"ע שמוליק גרינברג.

מרן הגר"ח קנייבסקי צפוי לעלות הערב לירושלים, כמדי שנה. יציאה משוערת: בשעה 17:00. המסלול: ביקור אצל הרב ישראל דרוק בגבעת שאול, הכותל המערבי וביקור אצל הנגיד יוסי שטרן.

המודיע והמבשר: לקיים בנו חכמי ישראל, תפילות ברחבי העולם היהודי לרפואת רבי עובדיה יוסף בן גורג'יה לרפו"ש שאושפז אמש.

ברכות לרבנים ר' מרדכי בונם זילברברג, ור' מאיר פישר לרגל התמנותם לרבני הקהילה החרדית נצרת עילית.

"אנחנו עוזרים לליאון". קו החשיפות: הגראי"ל שטיינמן בשיעור 'נפש החיים' אמש: "היה אצלי אחד בשם ליאון, רוצה להיות רה"ע בירושלים, אנחנו עוזרים לו. צריך שגם חילונים יצביעו בשבילו. לא חושב שהיה פעם -.
- ראש עיר ספרדי בירושלים. זה כבוד בשבילם".

אבי מימרן בקול ברמה היישר מהדסה; אמש היה חשש לפגיעה בכליות,במהלך הלילה נערכו סדרת בדיקות הרופאים כעת ממתינים לתוצאות הציבור נדרש להמשיך להתפלל.כל הדיווחים שמסתובבים שקריים!

סוכת האחדות; כל נציגי החסידויות בב"ב כעת מתארחים בסוכת המועמד לראשות העיר חנוך זייברט בביתו

פנימי! משטרת ישראל ומשטרה צבאית בחיפושים אחרי 2 חיילים נעדרים. מדובר בחייל שמשרת בחיל האוויר וחייל מחיל השריון. אין קשר בין ההיעדרות של השניים.

אצל זייברט נציגי: גור. בעלזא. צאנז. קרלין. סלונים. ערלוי. נדבורנא. סערט ויזניץ. מחנובקא. מודזיץ. פינסק קרלין. טשרנוביל.
 מאיר פרוש בסוכת האחדות בב"ב; זייברט כשייבחר ימשיך באחדות. בכל משפחה יש וויכוחים, אצל זייברט זה תמיד בדרך כבוד

הגר"ח קנייבסקי כיבד הבוקר בתפילת מוסף במניין שהתקיים בביתו את ראש עיריית ב"ב אברהם רובינשטיין. היום בצהרים צפויים להגיע ראשי יהדות התורה בבני ברק לביקור במעונו.

ח"כ אייכלר ביקר אצל האדמו"ר מויזניץ והגר"ח קנייבסקי. נציגי אגו"י בבית שמש ביקרו אצל האד' מויזניץ.

הגר"ל מינצברג ראש קהילת המתמידים ביקר בסוכת ר"ע בית שמש משה אבוטבול, כשהוא מלווה במועמד שמעון גולדברג מהכלל חסידי, וקרא לנוכחים לפעול לבחירתו מחדש של אבוטבול.

האד' מויז'ניץ לחברי סיעת אגו"י בבי"ש: "אגודת ישראל מייצגת את כלל הציבור החרדי ולכך תזכה רשימתכם לרוב הצלחה".

חיפה; מפגש אחדות בסוכת ראש רשימת שס"ג בחיפה מיכי אלפר. משתתפים ששת המועמדים הראשונים ברשימה - מיכי אלפר, אריה בליטנטל, עודד שבזי, אהרון כהן, אריה זיסמן ומנדי פישר, לפגישת היכרות לקראת היציאה למערכה.

משגיח העדה"ח בצפת השמיד הבוקר 6 משטחים של בייגעלך של מפעל "בייגל את בייגל" בהיקף של עשרות אלפי שקלים. הסיבה: גוי הפעיל את התנור.

משה לאון הגיע כעת לקבל את ברכתו ותמיכתו של הגרב"מ אזרחי, בליווי חברי דגל התורה בעירית ירושלים, פינדרוס, קלרמן, מילר וראוכברגר.

הבית היהודי וש"ס ברשימה משותפת בגבעתיים. יו"ר המפלגה יחיאל וסרמן, בחשיפות: המשותף רב על המפריד. ש"ס מפלגה חשובה אך לא הייתה מגיע למנדט בלעדינו.

דוברת הדסה מוסרת: הרב עובדיה יוסף עבר בהצלחה השתלת קוצב לב זמני. הקוצב הושתל עקב שינויים בקצב הלב. הרב בהכרה מלאה, מצבו יציב ובסיום הפרוצדורה הוחזר להמשך טיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ פנימי בביה״ח הדסה עין כרם.

זהירות קיצונים משפריצים כעת אקונומיקה על נשים במאה שערים

להציל ממונם של ישראל
פרסטר חושף בהרצאה בניר עציון: יממה לפני ראש השנה הורה האד' מגור לראשי המודיע לא לכתוב נגד אף יהודי בגיליון החג כולל נגד לפיד ובנט. 'אסור שיהיה קטרוג נגד יהודים בר"ה' אמר. במערכת עבדו כל ליל זכור ברית.

בטיש בבאיאן משתתפים: ליאון, דייטש, פינדרוס, קלרמן, וייצמן, אלכס ויז'ניצר, גוטרמן, אבוטבול, מקלב, שמעון גולדברג, שווינגר, מאיר רובינשטיין, אבירם דהרי, שלמה אטיאס.

בטיש בויזניץ משתתפים: רובינשטיין ר"ע ב"ב, ח"כ יעקב אשר, עוזי דיין יו"ר מפעל הפיס.

משה ליאון ממשיך בסבב אצל האדמור"ים והרבנים, בדקות הקרובות יגיע לאד' מבאיאן מלווה בנציגי אגו"י.

ירושלים: חברי סיעת ש"ס התכנסו הערב בסוכת היו"ר אלי שמחיוף בשכונת רמות לישיבת עבודה ראשונה לקראת הבחירות. במהלך הישיבה נאמרו פרקי תהילים לרפואת הגר"ע יוסף.

אלפים באירוע בסוכת הגר"ש למען מפלגת 'בני תורה'

זעזוע בצפת. פעילי ברסלב היכו את הצלם אלימלך גרסטל פעיל הכלל חסידי במהלך שמחת בית השואבה בברסלב. הרב קעניג הפריד ונזף בהם.

ביה"ח הדסה: התייעצות רפואית בשעה האחרונה מחוץ לחדרו של הגר"ע, נכחו: הרב משה יוסף, ח"כ אלי ישי, צבי חקק ובכירי רופאי הדסה.

בשמחת בית השואבה באולמי ארמונות חן לקהילות חניכי הישיבות בראשות הגר"ש קורח. משתתפים ח"כ משולם נהרי. חנוך זייברט. מיכאל קקון וחברי מועצת העיר.

מוטי גילת על הצנחת מועמדים בישובים בהם לא גרו: דרעי נשאר אותו דרעי ולא ישתנה. צודק אלי ישי שאמר פעם 'כשדרעי חוזר הביתה והדלת פתוחה הוא נכנס דרך החלון' הוא פשוט לא מסוגל ללכת ישר

שלום ירושלמי במעריב; "בש"ס לא ידברו על זה, אבל התוכנית המקורית היא להכשיר את הבן יצחק לרשת את אביו כמנהיג הרוחני אחרי כהונה ארוכה אחת בתפקיד הרב הראשי".

ירושלמי במעריב; "אלי ישי מחכה בסבלנות, שומר על יחסים טובים עם הרב עמאר ואנשיו, ויחד הם מנהלים מלחמת חורמה מאחורי הקלעים בדרעי, שגנב לשניהם את הכיסא".

ירושלמי לרב יאשיהו פינטו: "בעיתונים הכלכליים, אתה מוגדר כאחד הרבנים העשירים בארץ. אומרים שאתה מחזיק 90 מיליון שקל". הרב פינטו בתגובה: "אין לנו פרוטה, הכל אני נותן, אוסף ומחלק. אין לי בכיס שטר של 100 דולר, ולא יהיה".

מפלגת 'טוב' השיקו קמפיין באתרי האינטרנט: בחדרי חרדים וכיכר השבת, הקמפיין: על י-ם. התוכן: ורדיגר עסק למען הציבור החרדי, שימש חבר מועצה וייסד מוסדות חינוך, מפעלי חסד וכוללים לסטודנטים חרדים.

שרקי מגל"צ בפייסבוק: כנראה שההחלטה לא לספר להגר"ע שאחיו נפטר זה הדבר הנכון, אבל מעכשיו תפסיקו לספר לנו שהוא מעודכן במציאות ללא מתווכים ואינטרסים, שמחליט לבד ואף אחד לא עובד עליו ושדרעי רק מבצע הוראות.

סוכות אצל הגר"א ברלנד: 170 איש שהו בחג הראשון, עוד 200 יטוסו לשמחת תורה, בנו סוכה גדולה במקום.
חיים שניידר שנמצא ברשימה אצל אביו ירחמיאל, הגיש תלונה במשטרת מרחב דן נגד מנהל הבחירות בבני ברק על שחיתות בכך שפסלו את רשימתם.

ידיעות: שתי חרדיות מאמריקה דליה שוסטרמן ופרל וולף, חזרו בשאלה, התגרשו, הגיעו לארץ וחזרו בתשובה, כיום שרות יחד בהרכב אינדי בועט שמופיע מול נשים בלבד.

ירושלמי במעריב: ש"ס בסתר עוסקים ביום שאחרי מרן, ש"ס לא הכשירה עדיין יורש רישמי, אם הרב עובדיה יפסיק להנהיג ש"ס תתפרק לשבטים וחצרות כמו לוב שאחרי מועמר קדאפי! הרב עמאר ואלי ישי מנהלים מלחמת חורמה בדרעי.

בש"ס פותחים את מערכת הבחירות. בב"ב ביום ראשון בארמונות חן, בי-ם בשני באולמי תמיר, עקב מצבו הרפואי מרן הגר"ע יוסף לא ישתתף בכינוסים

המיועד לראשות עיריית ב"ב חנוך זייברט נכנס לפני שעה קלה להאדמו"ר מבעלזא להתברך בברכת השנים ולברכת הצלחה לבחירות.

בעקבות שעת השידור של דרעי בקול ברמה, תוגש תלונה לועדת הבחירות ולרשות השניה על תעמולה אסורה והסתה כנגד מפלגות בניגוד לחוק.

דרעי בקול ברמה: בית שמש זה כלל היהדות החרדית, חייבים כולם לסייע לאבוטבול לראשות העיר, בפרט שבנט ולפיד העמידו מועמד חילוני כנגד, ריכוז הכוחות יהיו בבית שמש וירושלים.

הנייעס החרדי: שמחת בית השואבה וכנס פתיחת מערכת בחירות של סיעת שס בירושלים בראשות יו"ר שס בירושלים ר' אלי שמחיוף תתקיים ביום שני ד' דחול המועד סוכות.  באולמי  תמיר בירושלים בשעה 8 בערב  בהשתתפות מועצת חכמי התורה,  אישי ציבור נכבדים, ויו"ר שס הרב אריה דרעי. תזמורת נרחבת תלווה את האירוע.

ראשוני: צעיר חרדי (צא"פ על שמו) עוכב כעת לחקירה לאחר שהטריד באופן ממושך בשיחות טלפניות תחת שמות בדויים את העיתונאי יהודה רובינשטיין. מחקירה ראשונית עולה כי מניעיו של אותו צעיר הינם פוליטיים, וככל הנראה קשורים לתחום עבודתו של רובינשטיין. פרטים בהמשך.
בסיור  בצפון בגזרת ישי, מאיים דרעי על נסראללה,לבל יפגעו בצד"ל (צעירים דורשי לימון), מקורות יודעי מים הזהירו מהתייבשות פוליטית והמליצו על שתיית כוס התרעלה ושטריימל של פורוש באלעד.

ב״ה הסתיים הטיפול במרן הגר"ע שליט"א והכל בסדר, הרב מרגיש טוב ועכשיו מתפללים שיהיה טוב.
 דוברת הדסה מוסרת: הרב עובדיה יוסף עבר בהצלחה השתלת קוצב לב זמני. הקוצב הושתל עקב שינויים בקצב הלב. הרב בהכרה מלאה, מצבו יציב ובסיום הפרוצדורה הוחזר להמשך טיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ פנימי בביה״ח הדסה עין כרם.

הבוקר בסוכת ביאלה רמת אהרן נערך פדיון הבן לנכד חיים רוחמקין יו"ר בני תורה בב"ב.הכהן הפודה;רבי אשר דויטש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.