רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

לראשונה מזה עשרים שנה , רשות המיסים פשטה על דוכני ארבעת המינים .הם התחזו לקונים וביקשו קבלת מס.. ראו הוזהרתם!

נציגי ויזניץ למועצת העיר בני ברק: מנדל אייזנברג - סגרה"ע, אברהם גרין - מנכ"ל קרן הבנין ויזניץ, ישראל שכטר - מנהל בי"ס החינה"ע בחדרה.

אב ובנו... יעקב וידר מועמד מס' 5 ברשימת הליכוד בבני ברק, אביו הרב אברהם וידר מועמד מס' 11 ברשימת נצח (בני תורה).

ערוץ 10: מחדל אבטחה בנתב"ג: נוסעת עלתה על המטוס עם סכין מטבח, רשות שדות התעופה: "הנושא ייבדק".

ח"כ הרב מאיר פרוש משתתף בשעה זו בשמחת הבר מצוה אצל ליפקין, לפני כן ביקר ממושכות במעונו של האדמו"ר מסדיגורא.

בחשיפות: שעת ההכרעה בקרב! גירא: ההערכות בב"ב דגל ואגודה רצים יחד, לאלו קהילות ורבנים דגל יעניקו נציגים? בי-ם המצב נפיץ ותלוי בריצת 'נצח' והמקום לבעלזא. מס' 2 ב'טוב' עו"ד רוזנבלום: בדגל לא רוצים -. - לסייע לעובדים ומוליכים אותם שולל, מסקרי עומק נכניס לפחות 2 מנדטים בי-ם, ובמי תומכים לראשות? ר"ע בי"ש אבוטבול: הופתעתי שטוב סגרו עם המועמד החילוני, התמיכה של יהדוה"ת בי סגורה, אחרי החג הקמפיין מתחיל-. - בועז נקי מ'הפלג': נוכיח שאנחנו קיימים ומסוגלים, למרות שקיים מו"מ במודיעין עילית מתעקשים על ריצה בנפרד. ומדוע לא קיבלו תמיכת ראשי ישיבות?
.
החשיפות: החרם בקניון רמות הוסר, מלבד חנות סופר פארם המתעקשת לא להישמע להוראות הרבנים.

נהגים שימו לב: בחמש לפנות בוקר יסגר לתנועה קטע בכביש 1 לעשר דקות, בשל פיצוץ מבוקר.

"ראש השב"כ נהג באלימות כלפי נערים שהרעישו"
יורם כהן הגיע מלווה במאבטחו האישי לחורשה הסמוכה לביתו, בעקבות מוזיקה רועשת שהשמיעו חבורת צעירים. הוא דרש מהם להפסיק את ההפרעה לתושבים, ולדבריהם, אף נקט נגדם אלימות. "הרכב שלו נתן גז והעיף את כולנו", סיפר אחד מהם לחדשות 10. בסביבתו של כהן אמרו: "כל שביקש לעשות הוא להפסיק התנהגות פרועה"

הגר"ע יוסף במכתב תמיכה בצוריאל קריספל לראשות אלעד: "בטוח אני כי רק הוא האיש המתאים ביותר לנהל את העיר ולעמוד בראשותה. הנני מפציר בכם לפעול כמיטב יכולתכם ולהשפיע להצלחתו ולבחירתו של הרב צוריאל קריספל".

ערוץ 2 בכתבה נגד האירוע במישקולץ: "הפכו פה את הרחובות למאה שערים ומפרידים בין גברים לנשים". בן האדמו"ר לחשיפות: גורמים חרדים פנו לערוץ 2 בניסיון להרוס את האירוע.
אחרי ההפסד היום בבית המשפט, אנשי אורלב בי-ם פורשים מהמפד"ל ומריצים רשימה חדשה, אורלב מסרב לעמוד בראש הרשימה, שמואל שקדי ישמש כיו"ר.

הסערה החלה באלעד? תושבי אלעד מפגינים כעת נגד יצחק עידן שאישר לפני שנה להקים אולפנה לבנות הדת"ל והבנייה החלה להתקדם. תושבים במקום: הנה הניהול הכושל של ש"ס, עידן פרץ לנו את גדרי הצניעות.

אריה דרעי קורע את הציבור הספרדי בדרום
אשקלון: יו״ר שס אריה דרעי הדיח את הנציג הוותיק שמעון כהן, במקומו נכנס יעקב אביטן. מול רשימת ש"ס מריץ הרב יצחק ברדה מרבני העיר רשימה "אחדות בתכלית"

ציפי יוסף נכדתו של הגר"ע בפייסבוק על בואו לטקס ההכתרה: השפלה וביזיון! הבנאדם חולה, לפני כמה ימים השתחרר לביתו. מדוע צריכים להראות אותו לציבור שנראה רע?! סבא אני מתנצלת, מילה אחת יש לי לומר: בושה!.

אינדקס: המתמודד לרה''ע ביתר חיים וייסברג: ''אהיה הפתעת הבחירות''

אמש הגיש מועמדות והשיג 984 חתימות שונות | חושף את רשימתו: ''אנשי ציבור אחד אחד'' | מאשים: ''שש שנים שהעירייה לא מתפקדת'' | מתמודד מול מאיר רובינשטיין ראש העיר המכהן וכנראה גם בעתי

נכדתו של מרן הרב עובדיה יוסף בת הגאון יעקב יוסף זצ"ל מביעה דיעה על דודיה בהחלטה להביא את סבא מרן הרב עובדיה להכתרה!!
ציפי יוסף נכדתו של הגר"ע בפייסבוק על בואו לטקס ההכתרה: השפלה וביזיון! הבנאדם חולה, לפני כמה ימים השתחרר לביתו. מדוע צריכים להראות אותו לציבור שנראה רע?! סבא אני מתנצלת, מילה אחת יש לי לומר: בושה!.

י-ם רח' יחזקאל פינת שמואל הנביא. עצור בן מיעטים לאחר מרדף משטרתי.כוחת גדולים במקום
אריה דרעי קורע תציבור הספרדי בדרום

אשקלון: יו״ר שס אריה דרעי הדיח את הנציג הוותיק שמעון כהן, במקומו נכנס יעקב אביטן. מול רשימת ש"ס מריץ הרב יצחק ברדה מרבני העיר רשימה "אחדות בתכלית"

הסערה החלה באלעד? תושבי אלעד מפגינים כעת נגד יצחק עידן שאישר לפני שנה להקים אולפנה לבנות הדת"ל והבנייה החלה להתקדם. תושבים במקום: הנה הניהול הכושל של ש"ס, עידן פרץ לנו את גדרי הצניעות.

כעת בבר מצווה לבנו של עורך 'המבשר' הרב בנימין ליפקין בכפר חב"ד, גדולי הרבנים ובכירי אישי הציבור החרדים: הרב ישראל מאיר לאו, בנו הרה"ר דוד לאו  , הרב שמואל רבינוביץ , ישראל אייכלר , דודי זילברשלג , יעקב גלויברמן , יעקב ברגר , איסר בריסק , חיים כהן , חונא דייטש , שלומי גיל , אריה ארליך , יענקי פרוש , ישי לפידות , עוזר דרוק , אשר מדינה , צביקה יעקובזון , גואל ועקנין , הרשל קליין ועוד רבנים ואישי ציבור רבים

ניצחון לבנט; ביהמ"ש הכריע כי רשימת 'הבית היהודי' בירושלים שהורכבה ע"י בנט חוקית ודחה את עתירת הסניף. כעת מנסים הצדדים להגיע לפשרה ולרוץ ברשימה אחת.

יו"ר 'טוב' בירושלים חנוך ורדיגר מגיש כעת את רשימת 'טוב' למועצת העיר.

מרכז העניינים: בפיוס הגדול בערב כיפור ביקש הגר"ע יוסף מהגר"ש עמאר שלא יקפיד על דרעי, החשש כי הכשלונות של דרעי בבחירות לרשויות נובעים מה'קפידא' של הגר"ש עמאר.

משפחה: הדחה? צביקה כהן יקבל את התפקיד הבכיר בעיריית י-ם וישמש כסגן ראש העיר במקום שמחיוף.
סופי! מודיעין עילית הולכת לבחירות: 2 רשימות הוגשו כעת לועדת הבחירות: "הבית היהודי" ומפלגתו של יוני מזרחי.

מעצרים נוספים בשובו בנים; דודו מילר נעצר אתמול בשל המכות שהיו באומן בראש השנה, מובא כעת להארכת מעצרו. אייל אפרהימי נעצר על פרשיית רגב-ברלנד.

ח"כים בבית היהודי לערוץ 7; "מתקבלות כאן החלטות בצורה של הנחתות מלמעלה. לא נאפשר את המשך הדיקטטורה בבית היהודי, קבלת ההחלטות הנוכחית במפלגה לא תימשך". הבית היהודי: "ההחלטות ימשיכו להתקבל בסיעה".

ב"ב: ראשי הכלל חסידי ייפגשו ב-2 לקבל הכרעה, האופציות: ריצה לבד, רשימה משותפת עם אגו"י, ריצה עם דגל.

קוקר: הפתעה נוספת בב"ב, הוגשה רשימה חילונית חדשה, תייצג את פרדס כץ.

מרכז העניינים: צביקה כהן לא הסכים להיות זה שיפסיד לפרוש המועמד המוסכם על כל הקהלים בעיר, בסופו של דבר הסכים קריספל הראשון שש"ס סילקה מהעיר, להתמודד.

תנועת טוב בבי"ש תומכת במועמד החילוני אלי כהן: אהרון סלומון יו"ר הסיעה בחשיפות: "דיברנו על תפקידים. הוא התחייב בפנינו להצעיד את העיר קדימה וזה מה שרצינו".

נציגי 'טוב' המגישים כעת את רשימתם נתקלו כעת בפינדרוס בבניין העירייה. נציג 'טוב' לפינדרוס: אתה מוזמן להשתלב אצלנו בעשירייה הפותחת. פינדרוס חמק למשרדו.

בית שמש; כעת יושבים נציגי 'דגל התורה' ונציגי גור ובעלזא ללא נציג שלומי אמונים וסוגרים את ההסכם על הליכת משותפת.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה; בני ברק וגבעתיים הן הערים הצפופות ביותר בישראל.

הוגשה רשימת הצעירים בבני ברק. בראשה אלחנן נהרי. 2 ישראל אדרי. 3 משה רבין. 4. יואב שלם. 5. עדיאל פנחס.

שלזינגר בבחדרי: במהלך הדיון להארכת מעצרו של נחמן ברלנד, הודה נציג המשטרה כי ערן הוכברג משמש כעד מדינה בתיק "מועדון החברים של ברלנד" כפי שהוגדר אצל חוקרי המשטרה.

שלזינגר בבח"ח: מכס נתב"ג תפס כ-400 אתרוגים, שהוברחו ע"י שלושה נוסעים תוך התחמקות מתשלום מסים. בין העצורים, מנהל ישיבה מביתר..

סקר הולכי רגל במרכז העיר ירושלים: בחודש אוגוסט, בממוצע, חלפו מדי יום במרכז העיר 430 אלף איש!
 האזורים המבוקשים הם: שוק מחנה יהודה - 65 אלף איש ביום, רח' יפו פינת רח' לונץ - 50 אלף ביום ומדרחוב בן יהודה - 37 אלף איש ביום.

החשיפות: ח"כ ליצמן יצא כעת ממעון האדמו"ר מויז'ניץ. ברקע: המתיחות מול הסיעה המרכזית על קבלת 3 נציגים בעיריית ב"ב.

תמיכה מקיר לקיר: מאיר רובינשטיין ראש עיריית ביתר סגר גם עם חב"ד. בשעה האחרונה נחתם ההסכם עם יקי הרשקופ, נציג הקהילה בעיר.

ווינט: אדם חמוש ברובה סער ירה בבסיס של חיל הים האמריקני בבירת ארצות-הברית. על-פי הדיווחים במקום כמה הרוגים. החמוש עדיין מתבצר.

מוקד זק"א: בפעילות נמרצת של יחידת זק"א ברוסיה בפיקודו של רבי שייע דייטש אותר אביהם של הילדות בנות ה-5-7 שנדקרו הבוקר למוות על ידי אמם בירושלים.

כיכר: ראשת מרצ ח"כ זהבה גלאון, טוענת כי 23 מתוך 69 מיליון שקלים שהועברו על ידי ועדת העזבונות, הגיעו למוסדות של חרדים ודתיים: "חלוקה מפלה ולא שוויונית של הכסף".

גלסנר בקול חי: דגל מגיעה לבחירות חבולה. פילוגים בכל הארץ! י-ם: מסתמן ריצה נפרדת של דגל ואגו"י בהסכמה. במשא ומתן הקואלציוני יילכו יחד.

בשעה האחרונה הגיעו להסכמה בגבעת זאב שס ויהדות התורה רצים יחד. מקום ראשון: מזרחי, בריזל, וינגרטן, מועלם (שס) גליס.

קול חי: גם במודיעין עילית מסתמן שירוצו אגו"י ודגל בנפרד. ישעיהו גרנדש מנהל ישיבת מיר יחליף את מנחם שפירא.

דרעי בקול ברמה; מיד לאחר הגשת הרשימות מועצת חכמי התורה צפויה להכריז על משה ליאון כמועמד בירושלים.

רוטרניק: במונסי בארה"ב נמצא הלילה ברכבו, אברך בן 32, ללא רוח חיים. אנשי ההצלה מעריכים כי מת מרעל.

אהרן גץ, כתב "יום ליום" בחשיפה בלעדית: זאבי סופר, מנהל אגף תחבורה לשעבר ב"איחוד הצלה", ממוקם במקום השלישי ברשימת "טוב" לעיריית ירושלים!
סופר פרש מתפקידו ב"איחוד הצלה" לפני מספר חודשים, ולא הודיע לאן פניו מועדות. במקומו נכנס לתפקיד שלמה דביר שאף הוא לא ידע להגיד לאן הלך קודמו. ברשימות סיעת "טוב" בירושלים שנחשפו באקראי לידינו, נמצאה האבידה, במקום השלישי והריאלי התגלה שמו של המנהל האהוב "זאב סופר".
סופר בתגובה: אני נכנס בכל הכח להצלחת "טוב" בירושלים.

שאני לא אשמע גזעני.....חס ושלום!!!
אבל: סוכות זה הזמן היחיד שאפשר למצוא תמני סוג א'

סיפור מזעזע קרה באשדוד עכשיו ברובע ז' ברחוב רשבי ...ריב בין בני זוג מאנ"ש אביו של האשה הגיע ושפך חומצה על פניו מצבו קשה בלגן במקום

ה' ישמור ויציל, איך ששמעתי על התאונה היתה לי הרגשה לא טובה... הרב אברהם אבא רובין זצ"ל, איש חסד עצום יהודי יקר, קיים כל ליל שבת מניין בביתו, אירח ותמיד האיר פנים. תנצב"ה.

סג"ש זאב אלקין בקול ברמה: בחירת משה ליאון בירושלים זו ההזדמנות לחבר בחזרה את החרדים לציבור הדת"ל ולמחנה הלאומי.

מאקו; חשש כי 120 נשים חרדיות העובדות במוקד 'הוט מובייל' יפוטרו.

מעריב; השר יעלון הבהיר אמש במהלך דיון על חו' הגיוס כי אינו מתכוון ליישם את הכתוב בחוק לגיוס חרדים. "מספר מקבלי הפטור אינו מחייב אותי", טען. גפני: זו גישה שאנחנו יכולים לקבל.

מודיעין עילית: נחמן בנשעיה לא יתמודד למועצת העיר. השמות המדוברים להיכנס לרשימה מהכלל חסידי: טוביה פריינד ונחמן ניימן.

דיווח: הבוקר ב10:30 תוגש רשימת 'החרדים העובדים' במודיעין עילית לועדת הבחירות.

רצח הילדים בי-ם: אחותה של האמא שרצחה את ילדיה ישנה בדירה, התעוררה משנתה ואז ראתה אותה פוגעת בשני הילדים. לטענתה, היא ניסתה לעצור בעד אחותה אך לא הצליחה לעשות זאת.

השר יעלון אמש בו. שקד: החוק שיהיו רק 1,800 תלמידי ישיבות חרדים שיקבלו פטור משירות אינה מחייבת אותי. "זה גם יכול להיות 2,000 או 2,200", גם תקופת הביניים שעומדת על ארבע שנים, צפויה להיות ארוכה יותר.

כעת פגישה לקראת חג הסוכות של יו״ר צא״ח, הרב אהרונוב וראשי חב״ד עם יו״ר חוץ וביטחון, ח״כ אביגדור ליברמן.

ההרוג בתאונה: העסקן הרב אברהם אבא רובין ז"ל מאופקים, גיסו של שמשי גרוסברגר מאיחוד הצלה.
מכס נתב"ג תפס כ- 400 אתרוגים, שהוברחו ע"י שלושה נוסעים
.
בקהילה לחג: פרופיל ענק וראשון מסוגו על כ"ק האדמו"ר מטאהש.

עלון 'שיחת השבוע' לחג; עמיר בניון מספר כיצד התקרבותו למסורת שינתה את חייו.

קוקר: רשימת נצח - בני תורה שהוגשה כעת לועדת הבחירות בב"ב: מקום 1 - חיים רוחמקין. מקום 2 - משה מלאכי. מקום 3 - דב צבי בידרמן. מקום 4 - יחזקאל שפירא. מקום 5 - בן ציון שטרנפלד.

בקהילה לחג: יעקב ריבלין במוסף אישי ענק של 32 עמודים על שלושים שנה ליסוד ש"ס. עשרת הרגעים הגדולים בהם נוכח עם חשיפות וגילויים שטרם פורסמו.

ריבלין ובלום בקול ברמה על מאיר רובינשטיין ראש עיריית ביתר: "המקום היחיד בארץ שראש העיר המכהן יכול להיות רגוע".

מלכות: נשיא המדינה מחכה ברכב לבואו של מרן שליט"א.

סופי! מודיעין עילית הולכת לבחירות: 2 רשימות הוגשו כעת לועדת הבחירות: "הבית היהודי" ומפלגתו של יוני מזרחי.
כעת בטקס אחד הגיע ללחוץ את ידו של הראשון לציון החדש ושפך עליו כוס משקה שעמד סמוך על הגלימה החדשה

מלחמת הכבוד: לאחר מאבק סוער שניהלו אנשי דרעי ואיום במהומה (בהוראתו), הושב דרעי בסוף שולחן הכבוד בניגוד גמור לפרוטוקול הנהוג באירוע מכובד זה. זעם רב בין חלק מהמשתתפים על סגנונם הבוטה של אנשי דרעי.

ב"ב: ראשי הכלל חסידי ייפגשו ב-2 לקבל הכרעה, האופציות: ריצה לבד, רשימה משותפת עם אגו"י, ריצה עם דגל.

מרכז העניינים: צביקה כהן לא הסכים להיות זה שיפסיד לפרוש המועמד המוסכם על כל הקהלים בעיר, בסופו של דבר הסכים קריספל הראשון שש"ס סילקה מהעיר, להתמודד.

רגע ההכרעה בדגל: שלושת חכ"י דגל נכנסו כעת להתייעצות והכרעה אצל הגראי"ל על הגשת הרשימות בכל הארץ.

ההרוג בתאונה בכביש 38: אברהם אבא רובין ז"ל יהודי חשוב מאופקים בעל גמ"ח מיטות שולחנות ומזרונים ומבעלי החסד הגדולים בעיר.

- נשיא ארצות הברית ברק אובמה אמר כי הרשויות הפדרליות והמקומיות ממשיכות לחקור את תקרית הירי שאירעה מוקדם יותר בבסיס חיל הים האמריקני בוושינגטון שבה נהרגו כמה בני אדם - לדבריו רשויות החוק יבואו חשבון עם האחראים לתקרית.

מי עשה סיבוב על מי? זעזועים בצמרת ש"ס. אריה דרעי נמנע מהודעה רשמית על מועמדותו של צורי קריספל. הסיבה: התנגדות חזקה מבית לאיש שיצא בגלוי ואף התבטא מספר פעמים נגד מרן. האם בפעם הראשונה עולה שמו של שמעון סויסה למועמדות?

אשקלון: בש"ס הדיחו את הנציג הוותיק שמעון כהן, במקומו נכנס יעקב אביטן פעיל מוכר. מול רשימת ש"ס מריץ הרב יצחק ברדה מרבני העיר רשימה "אחדות בתכלית".

אירוע הירי בוושינגטון: מניין ההרוגים עלה ל-12 בני אדם, על פי הדיווח אחד החמושים נהרג ושניים נוספים מסתובבים חופשי.

אשקלון: בש"ס הדיחו את הנציג הוותיק שמעון כהן, במקומו נכנס יעקב אביטן פעיל מוכר. מול רשימת ש"ס מריץ הרב יצחק ברדה מרבני העיר רשימה "אחדות בתכלית".


זעזועים בצפת: אילן שוחט המתמודד לראשות העיר משחרר הבטחות לכל מפלגה שתתמוך בו סגנות ראש העיר. הוא מסכים להישבע ולחתום ולשים ערבויות לכל סיעה כדי שתתמוך בו. בעוד שכולם יודעים שבפועל הוא כבר התחייב למספר 2 ו-3 במפלגתו ארקדי ברסט ויגאל את תפקידי הסגנים  אז מה יעשו שס והבית היהודי וחבד ועוד שקיבלו הבטחות? יאכלו את הכובע...

ערוץ 2 בכתבה נגד האירוע במישקולץ: "הפכו פה את הרחובות למאה שערים ומפרידים בין גברים לנשים". בן האדמו"ר לחשיפות: גורמים חרדים פנו לערוץ 2 בניסיון להרוס את האירוע.

אתר קול חי. גור הציעו לתת לבני תורה 2 מקומות בבני ברק על חשבונם. דגל התורה שמו ווטו

גלסנר בקול חי: נכון לעכשיו אף אחד מחברי המועצה הנוכחיים בבני ברק, השייכים ליהדות התורה, לא הוחלף. וזה יוצר בעיה קשה עם מספר אנשים שהובטח להם מיקום ריאלי. מנחם שפירא, עו"ד מורגנשטרן ונציגו של הרב גרוס.

ציפי יוסף נכדתו של הגר"ע בפייסבוק על בואו לטקס ההכתרה: השפלה וביזיון! הבנאדם חולה, לפני כמה ימים השתחרר לביתו. מדוע צריכים להראות אותו לציבור שנראה רע?! סבא אני מתנצלת, מילה אחת יש לי לומר: בושה!.

סגן השר בן דהן בחשיפות: לא לחצתי את ידו של הרב שלום כהן בטקס ההכתרה, הוא אמר אמירה פוליטית ופוגענית. ביקשתי מהרבנים הראשיים למחות בפומבי על האמירות.

זעם בקהילת העובדים באלעד: בדגל התורה מציעים לקהילה את מקום 7 ברשימה, שזהו מקום לא ריאלי ולא יכנס למועצת העירייה. גורמים בקהילה אומרים שלא יהססו להצביע לרשימת טוב המקומית, "הגיע הזמן שהזלזול של גפני בקהילה היקרה הזו יפסק, נמאס לנו מהבטחות ללא כיסוי" אומרים שם הערב בכינוס סוער.

ש״ס : משבר חמור בתנועת שס בעיר, רגע לפני סגירת הרשימות החליט יו"ר שס הארצי אריה דרעי במפתיע לתת את המקום השלישי לדוד כהן בנו של הרב רפאל כהן שליט"א. ולהזיז למקום הרביעי את ר' יעקב ג'אן מראשי קהילת  ברסלב בעיר, ההחלטה גרמה לפיצוץ ולפרישתו של יעקב ג'אן מתנועת  שס והקמת רשימה עצמאית למועצה יחד עם בן ציון תייר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.