רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

האם בשביל בצע כסף מוסד הקורא לעצמו חב"ד, לא סתם חב"ד אלא אגו"ח יכול לתת הקדשה בולטת בלוח גדול על ענינים של הפך השלום המתקראים 'תהליך השלום' ?

לכבוד ר' חיים

אני כחב"דניק מתבייש והמום מיד ילד המיוחד:
היום התפרסמה ידיעה בחב"ד אינפו על אירוע שערכה עמותת "יד לילד המיוחד" בהנהלתו של מנדי בלניצקי המתהדר בכך שהוא נכדו של ר' שלומקה מידיינצ'יק ע"ה וסיפרו לנו על טקס חנוכת פינת חי "פינת החי של אמנון" ע"ש הרמטכ"ל ה15 אמנון ליפקין שחק ז"ל. עד כאן הכל טוב ויפה. אבל לתהדמתי הרבה ראתי את נוסח השלט החדש שהוצבה לזכרו ומה כתוב שם? (לוחם עז רוח בקרבות האש) ובמלחמה על השלום!!!!
והנה עוד ציטוט מסוף השלט, 'חבר בצוות המו"מ לשלום'!!!!
שומו שמים! האם בשביל בצע כסף מוסד הקורא לעצמו חב"ד, לא סתם חב"ד אלא אגו"ח יכול לתת הקדשה בולטת בלוח גדול על ענינים של הפך השלום המתקראים 'תהליך השלום' ?
מי הוא אותו אמנון ליפקין שחק?
חבר בצוות המו"מ בועידת קעמפ דיויד עם אהוד ברק.
מוביל דעת קהל למען תוכנית ההתנתקות.
פעיל נמרץ למען שחרור גלעד שליט ועוד אלף מחבלים.
חברו הקרוב של אורי סביר מייסד הסכמי אוסלו.
בקיצור הוא היה אחד השמלאנים הבולטים במדינת ישראל.
ובמקום להסתיר את החלק העלוב הזה במסכת חייו המפוארים, החליט מענדי בלניצקי להקדיש לזה את השורות הבולטות בשלט המוצב במוסד של אגודת חסידי חב"ד!
אם הרבי היום היה חי הוא היה מעיז לטמון את ראשו של המלך עד כדי כך? בודאי שלא! אבל היום אחרי ג' תמוז כל עסקן אינרסנטי יכול למכור את הרבי למען הכסף והכבוד. אוי לעינים שכך רואות!

4 תגובות:

  1. זו דרכה של חב"ד לגייס כספים טמאים גם מגויים נוצרים, הודים ועובדי ע"ז, והשלוחים נהנים מכספי עיסקאות מפוקפקות וכבר היו שלוחים שנתפסו במזרח הרחוק, והכל לשם שמיים, גם הסירחון

    השבמחק
  2. בילינצקי איננו אשם
    הוא הוא גדל בבית חסידי אצל אביו איש המע"מ
    ולכן אין לשפטו

    השבמחק
  3. ייתכן שהשתרבבו לשלט של האתר כמה מילים מיותרות, האם בגלל זה כל הפעילות המבורכת של הארגון הזה פסולה? האם יש מישהו אחר שמוכן להקדיש את חייו כדי לעזור למשפחות שמתמודדים עם אחד הנסיונות הקשים ביותר? האם זה פסול לקבל תרומה ממשפחה שאיננה שומרת תורה ומצוות עבור הקמת מכון טיפולי לילדים יהודיים שאף אחד לא זוכר אותם?
    אינני מצדיק את המילים שנכתבו לזכרו של ליפקין שחק, אבל חבר'ה, כנסו לפורפרציות, ואל תכפישו את בליניצקי שעושה באמת מעשים טובים רק בגלל שתי מילים מיותרות בשלט הזיכרון של המכון שלו.
    ושתהיה שנה טובה ומתוקה לכולם!

    השבמחק
  4. זה לא אגו"ח.

    גם לפי פסיקת בית המשפט מיום ח' תמוז האחרון, והחלטת הרבנים ואסיפת העמותה שבאו בעקבותיה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.