רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בספטמבר 2013

מכונות הספינים של הפלג האשדודי חוזרים שוב

מאת בן תורה

כולם זוכרים את הספינים, השקרים והדמיונות של אנשי "נצח" לפני הבחירות לכנסת.
קריאות של "זאב" "זאב" נשמעו מבוקר ועד ערב, אך בסופו של יום אותם בעלי מחלוקת לא הגיעו לשום מקום ונשארו בקצה המחנה יחד עם מספר הדל של מנויי בטאונם.
נותרו פחות מיומיים לפני סגירת הרשימות הבחירות לרשויות המקומיות.
אותה קבוצה קטנה שהוקעה מעולם התורה, ושמנה וסלתה של היהדות הליטאית מנסה להשמיע שוב את קולות "הזאב" "זאב" אבל על בדיחה לא חוזרים פעמיים.
כיום כבר כולם הפנימו ויודעים היטיב כי גם בפה כבר אזל כוחם ואפילו הרעש התקשורתי כבר לא מצליח להתרומם.
היהדות החרדית כולה הפנימה כי מדובר באנשי מדון ומלחמה הרוצים לקעקע להשחית ולחבל בחובת הציות לגדולי הדור ומנסים לעשות בעיניהם כטוב להם למען עצמם.
בתחילה עוד התעטפו באיצטלה של קנאות, אך מהר מאוד הבינו כולם כי זוהי צביעות אחת גדולה היטיב להגדיר זאת ראש ישיבת בריסק הגאון רבי אברהם יהושע סולוביציק שליט"א שאמר "אין כאן קנאות אלא רשעות".

לימדונו חז"ל במסכת ברכות: אמר רבי יונה אמר רבי זירא: כל הלן שבעת ימים בלא חלום נקרא רע, אך אותם מספינים חידשו כי כל הלן שעה אחת ללא הספנה חדשה נקרע רע.

את האמת הם יודעים כמו שכולם יודעים כי הם משניאים מידי יום ביומו את עצמם על כלל הציבור הליטאי.
עולם התורה הישיבות והכוללים והעומדים בראשם סרים למרותם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א, אשר נושאים את הדור כל כתפיהם כאשר ישא האומן את היונק, ואומרים לא לחבורה ביריונית שסר כוחה ואפילו קריאות הזאב זאב כבר אינם מעניינים כלל וכלל.
היהדות החרדית החרדית סולדת מאותם בריוני שוליים העסוקים יומם וליל בהוצאת תסכולם על ראשי ישיבות, ראשי מוסדות ועסקני הציבור.
מכונות הספינים אותם הם מייצרים חדשים לבקרים אינם יודעים מנוחה למספינים, אבל הציבור כולו כבר נח מנוחה עמוקה מכל הררי השקרים המתחדשים כפטריות אחר הגשם ואין להם קוטף.
אותה חבורה מדומיינת עולה לשידור לכל רשתות התקשורת החילוניות ומדוחים על מחלוקות בידיוניים ועל פירודים יזומים שקורים בתוככי היהדות הליטאית, אך חז"ל כבר חרצו את דינם כי אחד שוגג ואחד מזיד בחילול ד' וק"ו בסוגיה זאת שמדובר על מזיד ומזיד שבעבור צרכים אישיים של שלטון ושררה מוציאים את דיבת הציבור החרדית רעה מבית ומחוץ.
כל כישלון מיד הופכים להצלחה, בל נשכח את הדילוג על ההרים המטורף בקצב מסחרר, בהתנתקות אנשי שערי חסד היו מתנחלים, בבחירות הצליחו לרדת מהעץ לאחר שהאדמו"ר מגור הגיש להם את הסולם, וכיום הם התנתקו מהממסד החרדי ונהיו חסידי סאטמר והעדה החרדית, אלא שאת כספי המדינה והשתתפות בבחירות הם ממשיכים גם ממשיכים. ומי יודע מה יהיה בגלגולם הבא.
התברר כי לא רק זיופי מכתבים הם דבר שבשגרה, שקרים ובדותות הים התשתית היחידה של זכות קיומם.
אבל לא אלמן ישראל, קול התורה האדיר הנשמע במבצרי התורה ממשיך ובוקע רבבות תלמידי הישיבות ואברכי הכוללים ממשיכים להגות בתורה ובמידות טובות ומסלקים את ידיהם מכל מחלוקות ופירודים.
עולם התורה כבר הפנים והבין כי כל שקר וכל ספין הוא פרי היוצר של חלומות הזויים מבית היוצר של פירות הבאושים.
רבבות תלמידי הישיבות ואברכי הכוללים ממשיכים לשתות בצמא את דבריהם של גדולי ומאורי האומה, אלפי אברכי כוללי מיר על כל בתי מדרשיה וסניפיה, אלפי אברכי כוללי עטרת שלמה ויששכר באהלך על כל מחוזותיהם ולומדיהם כמו גם אלפי שאר בתי המדרשות של עולם התורה הישיבות והכוללים ממשיכים להגות בתורה, קול התורה העולה בהיכלה של ישיבת חברון המעטירה ממשיך להדהד למרחוק וכך גם בשאר הישיבות.
היום לאחר שמכונות הספינים כבר זעקו "זאב" "זאב" אינסוף פעמים, כולם כבר מבינים כי זאת התורה לא תהה מוחלפת וכמה נערים בודדים לא יצליחו לסתור בניין זקנים ההולכים ובונים את עולם התורה ממרום גילם ותורתם, "תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם, אל תיקרי בנייך אלא בוניך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.