רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

מדוע העדיף הרב ברלנד להשאר לראש השנה במרוקו?

מאת חדשות מאומן!!!

אחד העסקנים שנמצא כעת באומן ובין היתר מטפל בעניינו של הרב אליעזר ברלנד מסר לנו: "אין שום סיכוי שהרב אליעזר ברלנד יבוא לאומן אם יש צד כלשהו שבמידה וייתפס יילקח לחקירה". לטענתו, הרב אליעזר ברלנד אמר לו באופן אישי: "אם אגיע לאומן אסתכן ב"פיקוח נפש" ממש! עוד אמר לו הרב: "השב"כ כבר שנים דולק אחרי ויש להם הרבה תיקים ביטחוניים שהצטברו לגבי שמתייחסים להליכה לקבר יוסף הצדיק בשכם ועוד לכל מיני כפרים ערביים שנכנסו אליהם ללא אישור מהצבא או הסכמה מפורשת מהם, ע"מ ללכת ולהתפלל על קברי אבותינו הקדושים הטמונים שם.
וכעת הם רוצים לפתוח את כל התיקים האלה ולהתנכל לי, רק משום שמבחינתם אני נחשב ומזוהה כימין קיצוני וכמי שמשפיע ומטה את תפיסת אזרחי המדינה להיות בעלי דעות ימניות קיצוניות, וכמובן שזה אינו נכון ושקר גמור ומוחלט.

הם כועסים שאנו עוברים ב"שער שכם" והופכים את המקום גם לנחלת יהודים, נמאס להם להציב שם את שוטרי מג"ב, והם מחפשים שקט ושהמקום הזה יהיה שייך רק לערבים, ובגלל הדברים האלו ועוד נוספים באותו הקשר הם רודפים אחרי ורוצים לחסל אותי, בדיוק כמו שחיסלו את הרב "עוזי משולם" ז"ל ועוד כמה אנשים שהציבור לא יודע עליהם. (הוא הזכיר שתי שמות מפורשים שייתכן ונפרסם אותם).

אני יודע שלשב"כ אין רצון להכניס אותי לכלא, הם מעדיפים ומחפשים לאשפז אותי ע"מ להחדיר לי חומרים שימוטטו אותי ויגמרו אותי לגמרי ויהפכו אותי לאבק אדם. בכוונתם להחדיר לי חומרים כימיים בעלי השפעה חזקה מאוד ובכך לחסל את היכולת שלי להשיב על הטענות והעלילות ולגרום לי להצטייר בעיני הציבור כאדם חסר היגיון ומשובש, וכל זאת רק כדי שיוכלו להצדיק את הצורך לאשפז אותי, ולעשות בי כל מה שירצו בלי שאף אחד יחשוד בהם או ידע דבר על כך שהם פוגעים בי".

עוד אמר העסקן, שהרב אמר לו: שבמידה והוא ייחקר, בוודאי שבמהלך החקירה הם יחדירו לו חומרים ולכן הוא חושש בכלל להתייצב לחקירה. כידוע, הרב לא מהסס סתם, אם זאת תחושתו והרגשתו, וודאי שהוא קיבל מודיעין על כך.

ולנו נמסר ממקורבים לרב יעקב יוסף, הבן של הרב עובדיה יוסף, שלפני שהרב יעקב יוסף נפטר הוא היה בחקירה של השב"כ ומשם החלה הידרדרות חמורה בבריאותו, כך לטענת בני משפחתו. כמובן, את הידיעה הזו לא אימתנו במאה אחוז, אז קחו אותה בערבון מוגבל.

בחדשות "ערוץ 10" ניתן לראות את "נחמן איתי שלום" אומר למצלמות: "אני לא חושב שהרב צריך ללכת לכלא, אני חושב שהוא צריך להיות באשפוז".
מי שהכניס לו את המילים לפה, הוא לא אחר מאשר ארגון השב"כ דרך זרוע היאחב"ל, הם נמצאים בשיתוף פעולה מלא בעניינו של הרב אליעזר ברלנד ומשתמשים בעיקר ב"נחמן איתי שלום" ובאשתו כדי לפגוע אנושות ברב אליעזר ברלנד ובהקהילה.

הם מנסים לעשות תעמולת הסתה מאסיבית בכל ערוצי התקשורת ובאינטרנט כדי שדעת הקהל בארץ ובעולם תשלים (חלילה) עם העלילות והשקרים של "נחמן איתי שלום" ואשתו "אודל שלום", ושכולם יתרגלו לחשוב על הרב אליעזר ברלנד במושגים של: חולה נפש, משוגע, וכ"ו. ובעיקר מה שחשוב להם זה לעשות הסתה מאסיבית בציבור החרדי, זאת כדי למנוע כל אפשרות שהם יתנגדו למהלכים שלהם ויסכלו את התכניות שלהם לפגוע ברב אליעזר ברלנד ונאמניו ובכלל בציבור החרדי שומרי התורה והמצוות.

ברגע שהם יבינו שהציבור החרדי וחסידות ברסלב בפרט לא מקבלת בשום פנים ואופן את הרדיפה המגמתית הזו אחר הרב אליעזר ברלנד, הם יחששו מאוד "להבעיר את השטח" וליצור מצב חסר תקדים של מהומות על והתארגנויות של חסידי הרב אליעזר ברלנד לסכל את הרדיפה הממסדית והמגמתית אחריו.

לנו בשום פנים ואופן אסור לשתוק!!! על כולנו האחריות לפרסם את האמת, שכל הטענות על הרב "אליעזר ברלנד" הם עלילות שווא ושקרים של שני חסידים לשעבר שהיו בקהילה: "נחמן איתי שלום" ו"הלל איתיאל", ששניהם גייסו כל אחד את מי שהיה מקורב אליו: "נחמן איתי שלום" את אשתו - "אודל שלום", ו"הלל איתיאל" גייס את ביתו - "פייגא איתיאל", וביחד הם עושים הכל להפיל את קהילת "שובו בנים" ובעיקר את הרב אליעזר ברלנד.

הם אלו האחראים הישירים להסתה בציבור החרדי (ע"מ שיוכלו לממש את זממם ורשעותם), והם אלו האחראים הישירים להסתה האינטנסיבית בתקשורת ובאינטרנט.
הם אלו שעומדים מאחורי התלונות, והם אלו שמלבים ויוצרים את כל התסיסה ואת כל הפרשנויות המסולפות בפרשה הזו.
"הם" זה התשובה בעצם לכל השאלות, כשמבינים מהיכן זורם כל הידע השקרי והמסולף על הרב "אליעזר ברלנד", מבינים עד כמה התקשורת והמשטרה מובלת והולכת בצורה עיוורת אחר שני אנשים מפוקפקים.

עובדות שחשוב לדעת!!!

1. היאחב"ל חקר בעקבות 2 התלונות שהזכרנו לעיל 300 נשים מהקהילה, לא פחות!!! שלוש מאות נשים!!! מבינים את זה?! ואף אחת מהן לא הודתה. הן עברו שעות של חקירות מתישות, מול חוקרים מיומנים שמלומדים בתעלולי חקירה - ואעפ"כ לא הצליחו להשיג שום הודאה מאף אחת משלוש מאות הנשים שנחקרו על ידם.

2. אנו יודעים בוודאות שיש תהליך מגמתי, מתוכנן, מאורגן וממומן של גיוס מתלוננות, ונכון להיום, ברוך ה', הם הצליחו לשמר רק 2 מתלוננות, שהם בעצם אותן המתלוננות שיזמו את כל העלילות והשקרים ויצרו את כל הפרשה הזו. וכיום הם לא נחים ולא שוקטים, בניסיון להשיג עוד ועוד מתלוננות, בתקווה שירשיעו את הרב "אליעזר ברלנד" בכל מחיר ע"י מתן עדויות שקר, וכל זאת עד נכון להיום, ברוך ה', ללא שום הצלחה מצידם.

3. יש נשים שמעידות (ואף מוקלטות), שנתנו להם כסף כדי להעיד עדות שקר על הרב אליעזר ברלנד, וישנם נשים שאיימו עליהן שאם יגלו זאת החיים שלהם יהרסו ויהיו בסכנה, ועל-כן איננו יכולים לחשוף את שמותן.

4. מספר נשים כבר פנו אלינו בטענות שניסו לגייס אותם להתלונן על הרב אליעזר ברלנד, אותן נשים הם חסידותיו של הרב "אליעזר ברלנד", והם טענו בפנינו שניסו בעקשנות לגייס אותם להתלונן, אך מצידם הם הכחישו את כל הטענות והעלילות על הרב "אליעזר ברלנד", ואמרו שכל העלילות הם עלילות שקר, ואותם נשים שהתלוננו על הרב "אליעזר ברלנד" שנאו אותו מאוד ורצו ממזמן להפיל ולפגוע בו ורק עכשיו החליטו להוליד תואנות וסיבות שעל ידם יוכלו לממש את הרצון שלהם.

15 תגובות:

  1. כנסו לקבוצת הפייסבוק שחושפת את כל השקרים והעלילות על הרב אליעזר ברלנד, שמנסים לטוות לו ארבעת רודפיו.
    שם הקבוצה:"חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד".
    הנה הכתובת: https://www.facebook.com/groups/315791588558020/330877410382771/?notif_t=like

    השבמחק
  2. כנסו לקבוצת הפייסבוק שחושפת את כל השקרים והעלילות על הרב אליעזר ברלנד, שמנסים לטוות לו ארבעת רודפיו.
    שם הקבוצה:"חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד".
    הנה הכתובת:https://www.facebook.com/groups/315791588558020/330877410382771/?notif_t=like

    השבמחק
  3. "יואב איתיאל" העיתונאי/כתב שהתחיל את מערך ההסתה וההכפשה התקשורתית כנגד הרב אליעזר ברלנד הוא אח של "הלל איתיאל" שנלחם ברב אליעזר ברלנד ומסית נגדו באינטרנט, בתקשורת ובכל האתרים. הבת שלו (של הלל איתיאל/פייגא איתיאל) הגישה תלונה למשטרה ומסרה את גרסתה המפוקפקת וחסרת הבסיס בתוכנית בגלי צה"ל בערפול קול. כעת, יואב איתיאל העיתונאי/כתב ממשיך להשמיץ ולהכפיש את הרב אליעזר ברלנד מעל דפי העיתון שעליו הוא כותב - "מגזין המושבות". שם הוא כותב בשורות האחרונות שכל המעצרים האחרונים הם רק "פרשת צד" למקרה הרבה יותר חמור שמיוחסים לחשדות על הרב אליעזר ברלנד. (פשוט שקר גמור ומוחלט!!! אין שום קשר בין המעצרים לבין הרב אליעזר ברלנד. והוא סתם מנסה להדביק לרב אליעזר ברלנד לכאורה גם את הפרשיות האלו בדרך של מרמה ושקר ומנצל את כוחו בתור עיתונאי לעזור בכל מחיר לאח שלו "הלל איתיאל" בדיוק כמו שהוא עזר לו עד היום. אגב, הוא עצמו חושף וכותב בשורות למטה את הפעילות המשותפת שלו עם "הדס שטייף", בדיוק כמו שתמיד כתבתנו לכם).
    הוא כותב ש"שובו בנים מתרסקת", שזה שקר מוחלט!!! ורצון לשבור את רוחה של הקהילה וניסיון נואש לגרום לאחרים לראות ב"שובו בנים" כהיסטוריה וכדבר שכבר אינו קיים ומתכלה מהעולם. ובדיוק להפך! "שובו בנים" רק מתעוררת לחיים מפכים ורעננים יותר, עם רוח של התחדשות, עם כוונה להתקדם קדימה חרף כל הקשיים ולהבנות מהם. "שובו בנים" עברה תהליך של ברור חיובי שבו פניה של הקהילה מופנים לעתיד חדש וטוב יותר, ללא כל הבעיות הנלוות שהיו בקהילה בעבר.

    השבמחק
  4. כל כך אכזריים... מדוע סתם לרדוף אחר רב?

    השבמחק
  5. יש רק ארבעה שמגיבים בכל האתרים נגד הרב אליעזר ברלנד, והם: נחמן איתי שלום. הלל איתיאל. צחי הורוביץ (צחי חיות לשעבר). רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר). כל תגובה שהיא שייכת רק לאחד מארבעתם.

    השבמחק
  6. איתי נחמן שלום שהתראיין נגד הרב ברלנד, ירה לתוך בית של חסידי ברסלב במאה שערים וניסה לרצוח אותם, והמשטרה שיחררה אותו בעיסקת עד מדינה להעליל עלילות על הרב ברלנד. וה"מתלוננת" שהשמיעו בטלוויזיה בערוץ 2, היא אשתו של נחמן שלום שהצטרפה להשלים את עדות השקר ההזויה הזאת.
    < כי הסיפור הראשון שהוא סיפר שטיפס מהחלון וראה, זה היה בכלל על אשה אחרת, שהיא מכחישה את זה ואומרת שנחמן שלום הוא משוגע ומוציא עליה שם רע!, אז היה חסר להם אשה לסיפור שלו, ואז הוא הביא את אשתו...!!! האם יש הוכחה יותר ברורה שמדובר בעלילה ותפירת תיק?!! >.

    כמה ימים לפני שאשתו של איתי נחמן שלום התראיינה לכתבה בערוץ 2, בעלה נתפס ונעצר עם עוד כמה עבריינים שלוחמים נגד הרב ברלנד, על סחיטה באיומים ואיום ברצח, וכן נמצאו הקלטות שניסו לשחד נשים תמורת כסף להעליל על הרב ברלנד, - ועל זה התקשורת לא דיברה מילה! כל הזמן הפיצו שמועות שיש להם עדויות, בסוף כשראו שאין שום עדות, אז איתי שלום היה צריך "לנדב" את אשתו ולהביא אותה לספר סיפור שלא היה כדי להוציא שם רע על הרב ברלנד, וכדי שהוא יוכל להשתחרר מהכלא על הנסיון לרצח.
    "עד מדינה" זה המושג הכי מושחת שקיים במדינת ישראל, עושים את זה בדרך כלל לאישי ציבור שרוצים לתפור להם תיק.

    מדינת משטרה פושעת!!!!

    השבמחק
  7. רבי נחמן מברסלב כתב ב"ספר המידות": "מי שאומר מסירות על חברו, לסוף שיהא מטלטל, ושונאים קמים עליו, ורואה בעצמו מה שרצה לראות על חברו, וכל הנסמכין עליו נופלים, ומשפחת הנרדף לוקחין גדולתו":
    ב. מי שמוסר את הצדיק, יורד מנכסיו:

    1. אכן, באמת רואים שנחמן איתי שלום מטלטל ממקום למקום - נע ונד, ושונאים קמים עליו.

    2. רואים שבאמת כל מה שהוא מספר על הרב אליעזר ברלנד זה סה"כ מה שהוא - רוצה לראות - אצל הרב אליעזר ברלנד ולא מה שבאמת אמתי ונכון לגביו, וכל מה שהוא מספר זה מהדמיון הפרוע שלו. וידוע שהוא אדם בעל רקע נפשי, משוגע ובעל דמיון גדול, בדיוק כמו חברו רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר).

    3. רואים באמת שבסוף הוא יכול לראות בעצמו את מה שהוא רצה לראות אצל הרב אליעזר ברלנד, ויש סיפור מוכר שחזר על עצמו (עם נחמן איתי שלום) כאשר היה בביתו של הרב אליעזר ברלנד, וכך היה: נחמן איתי שלום היה דוחף את אשתו (אודל שלום) לעבר הרב ובתוך כך היה אומר לרב אליעזר ברלנד: נו... נו... תנשק אותה! הוא היה גם מתערב בחיי האישות של הרב והרבנית ומנסה לקבוע להם כל מיני דברים שלא ניתן להעלות אותם על הכתב (וברור שהרב היה מתעלם משיגעונותיו). הוא היה מתנהג בביתו של הרב כבשלו ועושה שם מה שהוא רוצה. הוא היה עושה שם דברים שלא יעלו על הדעת שאולי אם נוכל ונרשה לעצמנו - נעלה אותם כאן לקבוצה. חוסר דרך ארץ, חוסר כבוד, חוסר אנושיות, חוסר צניעות מובהק ודברים חמורים וחריפים מאוד בענייני קדושה - שמוטב שלא לדעת מהם!!! (אגב, ידוע שנחמן איתי שלום הוא אדם משוגע ומעורער בנפשו והרב אליעזר ברלנד משום כך חס וריחם עליו והכניס אותו לביתו, וכמוהו חברו רפאל הורוביץ/רפאל אספור לשעבר). והרב שידוע כאדם שמתבטל ונכנע לכולם לא סילק אותו מביתו, אך הגבאים כדוגמת נ.ב היו מעיפים אותו פעם-אחר-פעם ושוב ושוב מביתו של הרב - ורק משום כך הוא חשב איך להתנקם בקהילה ולנסות לפגוע בה, וכך יחד עם חברו רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר) טיכסו עצה איך לפגוע במה שהכי יקר לקהילה - ברב אליעזר ברלנד בכבודו ובעצמו והתחילו ביחד לרקום מזימות מחרידות ועלילות איומות על הרב ברלנד. ריחוקם מבית הרב אליעזר ברלנד גרם להם להפסיק לקבל סכומי עתק מהרב ולכן שניהם התחילו ללכת ולהפיץ את מסכת השקרים והעלילות המזוויעות על הרב אליעזר ברלנד, הם התחילו מהציבור ברחוב החרדי, משם עברו לתקשורת, אגב כך לערכאות, ואח"כ להפצת שקרים ורמיות באינטרנט.

    שניהם, נחמן איתי שלום ורפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר) ידועים כמעורערים בנפשם ויחד עם זאת כאמני תרמית בעלי כושר שכנוע ובעלי יכולת ייחודית להפגין מסכנות ואומללות בפני אנשים כדי שאלה יתנו להם את ליבם ובעיקר את כספם.

    פרטים אודות נחמן איתי שלום ומעלליו בבית הרב אליעזר ברלנד יפורטו בהרחבה בהמשך.

    השבמחק
  8. סיפורים סיפורים אבל איך זה שעורכי דין כמו וויינרוט לא מסוגלים למכור אותם למשטרה ולהחזיר את הצדיק ממרוקו לישראל או אפילו ליומיים לאוקררינה. מה גם שהכלל של מילתא דעבידא לגלויי.. לא חל על חסידי הרב הנאמנים.

    השבמחק
  9. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הזוי מי שכתב את הפסוט הזה, ועוד יותר הזוי שהוא הגיב לעצמו איזה עשר תגובות.
    לך תאשפז את עצמך, אחי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הלל איתיאל, איפה אתה מתאשפז??? הם עושים שם עבודה ממש גרועה איתך, תראה מה יצא ממך!!!

      מחק
  10. פייגא איתיאל: אבא (הלל איתיאל), אתה ממש מטומטם!!! אתה סתם מסבך אותי וכותב שטויות באינטרנט. נראה לי שהתרופות שאתה לוקח משפיעות לך על המוח בצורה קשה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב!!!!!!!!!! "פייגא איתיאל", החוזרת בשאלה, זו הבת של "הלל איתיאל" שכותב את כל השטויות והשקרים באינטרנט על הרב אליעזר ברלנד וגם מגיב באתר הזה. אולי משהו בקופסה שלה בכל זאת השתנה... יפה!!!

      מחק
    2. זה פשוט מצחיק, ככל שאתם מנסים לשכנע ש"רק" 4 מגיבים וכו'... ושאר התגובות המגוחכות והקונספירטיביות (שב"כ מוסד בלה בלה בלה) אתם רק מאמתים את החשדות. לא שכחנו את מעשה הבריחה לצפון וההצהרות "מי שלא תבוא לכינר אין לה חלק לעולם הבא"(!!!). עזבו, אתם רק מזיקים לרבכם עם הטענות אשר כל השומע יצחק להם...

      מחק
  11. הרב ברלנד הוא עבריין נמלט. הוא לא חוזר כי הוא יודע שסיפורי הסבתא של חסידיו השוטים, הם הבל הבלים ושאין להם שום ערך בבית משפט. הרב ברלנד יודע שאם יחזור הוא צפוי להישלח לכלא לשנים רבות.

    השבמחק
  12. הלל איתיאל, מה קורה עם אח שלך העיתונאי יואב איתיאל??? דבר איתו שיעשה עוד כתבה עם הדס שטייף...
    אתה שופך את הטמטום שלך בתגובות כאן והוא עושה את זה יפה ב"מגזין המושבות", ביחד אתם יכולים לתחזק האחד את הטמטום של השני.
    אגב, אל תשכח לקחת כדור היום.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.