רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

ויז'ניץ מרכז: הרב שלום רוקח נכד מרן האדמו"ר מבעלזא התפלל היום תפילת שחרית בבית המדרש וכובד בעליית שלישי ובתפילת מוסף.

הלם בטשרנובל. נכד של האדמור מטשרנוביל שלומד בישיבה התארס בן18 וחצי בשיעור ב' סבו האדמור אמר לו שלא יוכל לסדר לו שישאר בישיבה ! כי יש תקנה לא להתארס עד שבועות בשיעור ב. והוא ישאר אצל אביו בנ.י. ולא ישוב לישיבה בזמן הבא.

רשימת 'טוב' לירושלים בראשות חנוך ורדיגר ערכה את שמחת בית השואבה המרכזית בשכונת הר נוף בירושלים במוצ"ש. כרוז עבר ברחבי השכונה והזמין את התושבים.

הרב שמואל אליהו בראיון חג לערוץ 7: "לפני כיפור חשבתי שצריך לסלוח על כל האמירות של 'בית של גויים' ו'עמלק', כששמעתי שזה חוזר על עצמו אני לא בטוח שזה נכון" 'המלבין פני חברו אין לו חלק לעולם הבא'!.

אלעד: המועמד המוביל לראשות העיר ישראל פרוש השתתף בשמחת בית השואבה של קהילת 'חסידים' בנוכחות הרה"צ אלימלך בידרמן. לפני כן השתתף גם ב: ביהכנ"ס הצל"ח, ביהכנ"ס 'מגן אברהם' וחסידות מאקווא.

צוריאל קריספל בשתיית כוס לחיים בטיש ושמחת בית השואבה אצל האדמו״ר מוויז׳ניץ. לאחר מכן הוזמן הרב קריספל ללחוץ את ידו של האדמו״ר מויז׳ניץ האדמו״ר ברך אותו בחום להצלחה ולשנה של שמחה ועשיה ביחד. כמו כן העלו זכרונות מביקורו של צוריאל אצל מור אביו האדמו״ר זצ״ל וכן על הביקור שערך האדמו״ר זיע״א באלעד בהנחת אבן הפינה למוסדות ויזניץ באלעד. האדמו״ר שליט״א סיים בברכת רפואה שלימה לאשתו של האב צוריאל ואחל לה רפואה שלימה במהרה ושתחזור לאיתנה.  כ״כ ברך האדמו״ר את בניו של הרב צוריאל שהתלוו אליו לביקור.

תופעה באלעד: בימים האחרונים עם הגשת הרשימות הרשמיים למועמדי המועצות המקומיות, החלו יותר ויותר תושבים המשתייכים למגזר הספרדי בעיר, לפעול בכל הכח למען המועמד המוביל לראשות העיר הרב ישראל פרוש. "הוא דאג לספרדים יותר מכל נציג אחר של ש"ס, אין מי שלא נעזר על ידו", הם אומרים.

אינדקס: בן דאהן נגד הרבנים הראשיים: ''הם נשלטים בידי אחרים''

שרקי בפייסבוק:כנראה שההחלטה לא לספר כרגע לגר"ע שאחיו נפטר היא הדבר הנכון. אבל תפסיקו לספר לנו שהוא מעודכן במציאות ללא מתווכים ואינטרסים.שמרן מחליט לבד ואף אחד לא עובד עליו. ושדרעי בעצם רק מבצע הוראות

טוכפלד בישראל היום; מבחינה כלכלית לפיד לא עמד כמעט בשום מילה שהבטיח במהלך הבחירות. הוא פגע במעמד הביניים, וגם הצהרותיו, כי הצליח לפגוע בחרדים, לא עמדו במבחן המציאות, כשנאלץ להשיב כספים למוסדות שבהם אין לימודי ליבה.

הרב לאו לישראל היום מגיב לראשונה לחשיפת ערוץ 2 שהעתיק מבחנים בבחירות לרבנות: "פגע בי שאדם אחד, אנונימי, שלא אמר שאבי פיטר אותו לפני 20 שנה, בא ואומר שהעתקתי, זה פוגע! עמלתי לא פחות מאחרים".

בסימן אחדות השורות, שכרה יהדות התורה המאוחדת בי-ם, מטה המתפרס ע"פ שטח של 1000 מ"ר בהר החוצבים. מטה ההסברה בראשות יצחק פינדרוס ויוסי דייטש, יתכנס בימים הקרובים לקראת  פתיחת הקמפיין בי-ם.

סוכות אצל הגר"א ברלנד: 170 איש שהו בחג הראשון, עוד 200 יטוסו לשמחת תורה, בנו סוכה גדולה במקום.

ידיעות: שתי חרדיות מאמריקה דליה שוסטרמן ופרל וולף, חזרו בשאלה, התגרשו, הגיעו לארץ וחזרו בתשובה, כיום שרות יחד בהרכב אינדי בועט שמופיע מול נשים בלבד.

עדכון להרוג ברח' נחמיה בב"ב:מדובר בבחור עם רקע פסיכאטרי(משפ' לרר)

וואלה: ב"עזר מציון" החליטו כי עליהם ליישם תקנון צניעות קפדני לטובת מצבה הבריאותי של רעיית יו"ר הארגון: אסור לעובדים ועובדות לשוחח על נושאים שאינם נוגעים לעבודה, אסור לפנות אחד לשנייה בשמות פרטיים ועוד

נחמן ברלנד שוחרר למעצר בית!

ירושלמי: דרעי עומד למבחן לא פשוט ב: י-ם, אלעד ובי"ש, הימר על מועמדים שעתידם לא ברור, ישי מחכה בשקט, אם דרעי ייכשל ישי ייצא למשחק חדש, חצי סיעה תילך איתו, באותו יום לא יקראו לש"ס מפלגה - מסלקה או מטבחה.

בכפר חב"ד נחנך כעת בית מד"א - הצלה כפר חב"ד, משתתפים: הגרי"מ לאו, הגרמ"ש אשכנזי, מנכ"ל מד"א אלי בין, יו"ר כפר חב"ד ליפשיץ וראשי מד"א והצלה.

דרעי בקול ברמה: הגר"ע במצב בריאותי לא פשוט בכלל, עובר מטיפול לאשפוז, סובל כל היום. לפעמים אני לא מצליח להבין את העוזרים הצעירים שלי, חושב שמדברים באנגלית, אני מכיר את תקופות העבודה בעיקר מלפני 15 שנה.

דרעי בקול ברמה: אנחנו ננצח באלעד! מימרן: זאת תעמולת בחירות. דרעי: בימים הקרובים יהיו הפתעות. על י-ם: לא היינו חלק מהשותפות של ברקת, זרק לנו פירורים, ליאון ספרדי חביב איש נעים, יהיה טוב לנו כראש עיר.

אריה כעת בקול ברמה: צוריאל קריספל הקים את העיר אלעד הוא מכיר בה כל אבן אין יותר מוכשר ממנו לנהל את העיר אלעד!!!

אריה דרעי בקול ברמה אצל מימרן
נושא בית שמש זה כלל היהדות החרדית חייבים כולם  לסייע לאבוטבול ראש העיר בפרט שבנט ולפיד העמידו מועמד חילוני ריכוז הכוחות יהיו בבית שמש וירושלים
בעקבות שעת השידור של דרעי בקול ברמה, תוגש תלונה לועדת הבחירות ולרשות השניה על תעמולה אסורה והסתה כנגד מפלגות בניגוד לחוק.

ראשי יהדות התורה בב"ב: זייברט רובינשטיין ומנחם שפירא נכנסו כעת להתברך אצל הגראי"ל.

ליאון הגיע גם להגר"ח שאמר: תנצח בזכות שאתה שומר שבת, מתלווים אליו: דייטש, פינדרוס וקלרמן.

בהמשך להרוג ברחוב נחמיה בבני ברק: מתברר כי מדובר בבנו של ראש הכולל דחסידות שומרי אמונים הרב י. לרר שליט"א, מדובר בבחור חסידי מסכן הלוקה בנפשו ויתכן מאד שהחליט להתאבד רח"ל.

הגראי"ל לליאון: ירושלים היא דוגמה לכל הערים בארץ. נעשה הכל בשביל שתצליח.

ישראל היום; בנט הוציא יותר מ-400 אלף שקלים לקדם את עליזה בלוך לראשות עיריית בית שמש, ואז חזר בו.

הגאב"ד הגר"מ גרוס הגיע כעת לבית הגראי"ל לביקור חג

רשימת טוב לי-ם בראשות חנוך ורדיגר תערוך שמחת בית שואבה מרכזית בהר נוף ב9 במוצ"ש הקרוב.כעת עובר כרוז ברחבי השכונה ומזמין את התושבים

ליל שבת; יו"ר אגו"י הרב יוסף קופרברג השתתף בטיש של האד' מויז'ניץ מרכז. ישב סמוך לשולחנו של האד'.

בשמחת השלום זוכר לבן הנגיד דן גרטלר בסוכת ביהמ"ד ראדז'ין בב"ב, נצפו: יו"ר עזרה למרפא אלימלך פירר, עוזרו מנחם גשייד, מנהלי מוסדות ואישי ציבור.

בקידוש לבת הרב שמואל רבינוביץ רב הכותל, נצפו: ח"כ ליצמן, ח"כ מוזס, יוסי דייטש ושלמה רוזנשטיין.
ח"כ מאיר פרוש והמועמד לראשות עיריית י-ם משה ליאון בסוכת חבר המועצה יעקב הלפרין.

אלעד: הרב צוריאל קריספל התפלל את תפילות השבת עם הציבור הדתי לאומי והתקבל בהתלהבות  הציבור שמח מאוד על חזרתו של הרב קריספל לעיר והבטיח את מלוא התמיכה בו ובחזונו להחזיר את פני העיר למצבה הקודם עת כיהן בראשות העיר...

רמז לבאות? קו החשיפות: נציגי בעלזא וגור לא ליוו את ביקור ליאון ביום שישי בבני ברק. בבעלזא מסבירים כי נציגם בחו"ל.

ירושלים: בלחץ עסקנים בליכוד בוטל טקס שמחת בית השואבה של חבר המועצה יאיר גבאי בו היה אמור להשתתף ראש העיר ניר ברקת

מרן הגר"ע יוסף לא חש בטוב במהלך השבת. לא ירד לתפילות בבית מדרשו, נערך מניין מצומצם בבית. במהלך השבת נזקק הרב לחמצן, וטופל ע"י רופאו האישי.

פרופ' רוטשטיין מנהל 'שיבא' לידיעות: בתקופת ליצמן מערכת הבריאות הגיעה לשפל המדרגה. גירעונות קופו"ח עומדים על 1.7 מיליארד שקל, גירעונות הדסה 1.4 מיליארד, זה לא קרה בחצי שנה, אלא כשליצמן היה עסוק ביח"צ.

מחר, מעמד ברכת הכהנים המסורתי בכותל המערבי. שחרית ב-8:45, ברכת כהנים ב-9:30. כשעה לאחמ"כ ברכת כהנים של מוסף. בתפילה ישתתפו הראשל"צ הגר"י יוסף, הרה"ר הגר"ד לאו והגר"ש רבינוביץ, שלאחר התפילה יקבלו את האזרחים בסוכה ברחבה

הרב יצחק יוסף הגיע לאולמי ארמונות חן לשימחת השואבה של שס

בשלום זכר לבן דן גרטלר:הגר"מ גרוס,הגר"ש מרקוביץ,הגר"ב ויסבקר,חנניה צולק,פירר

חתן נמשל לאתרוג: ראשית עד שמוצאים אתרוג טוב,הדבר אינו פשוט כלל ועיקר. בודקים היטב את היחוס ואת המשפחה ממנו מגיע האתרוג: שאינו מורכב חלילה שאין בו פגמים,שהוא בצבע הנכון וללא שריטות מהילדות.. ולאחר שהאתרוג נבחר, עוטפים אותו באהבה גדולה שבעה ימים,בצמר גפן.כולם מלטפים אותו, מנשקים אותו מברכים עליו ומתפארים בו. אבל אחרי השבע ברכות חמותו חותכת אותו לגזרים, מרסקת אותו ועושה ממנו ריבה... חג שמח ‎‎‏

אלעד; 'תושבים למען תושבים'-בימים האחרונים עומלים מס' עסקנים באופן אינטנסיבי על איתור תושבים נפגעי קריספל ולפרסם את סיפורם ברבים, מה שעלול לפגוע נואשות בצוריאל קריספל ולקדם משמעותית את ישראל פרוש למושב הראש.
 
מחר הקבלת פני רבו למרן רה'י הרב שמואל אויערבך בשעה שמונה בערב בסוכתו, ברחבה ליד ביתו

אבי מימרן בקול ברמה;מרן בהכרה מלאה ונושם בכוחות עצמו,הרב סובל מכאבים אדירים

האדמו"ר מצאנז לפני שעה קלה בסיום הד"ת בטיש אושפיזין דיבר ארוכות על שיש להתפלל על מנהיגי הדור ומנחילי התורה בדורינו שימשיכו להנהיג בבריאות איתנה

תפילות לרפואת הגר"ע: ירושלים: כעת בישיבת 'אור החיים'. בני ברק: בדקות הקרובות בישיבת 'בניין ציון' שכונת אור החיים. קול ברמה בגל פתוח לתוך הלילה עקב המצב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.