רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

בשביל דן גרטלר מצאו הרב וואזנר ור' דוד אבוחצירא זמן וכח?

מאת המעורר

בברית לבן של דן גרטלר בסוכת ביתו; שימש הגר"ש וואזנר בסנדקאות, האדמו"ר מנדבורנה ברכות, רבי דוד אבוחצירא עמידה לברכות. וייקרא שמו בישראל: "יעקב יוסף". 'יעקב' ע"ש האדמו"ר הבאר יעקב מנדבורנה זצ"ל, ו'יוסף' לכבוד האושפיזין יוסף.

בושה וחרפה ליהדות החרדית, כל יהודי פשוט שרוצה להיכנס לרב ואזנר נתקל בבעיות אין ספור, היום לא, מחר תתקשר, לרב אין כוח, הרב הלך לנוח, ופה בכסף יש כוח יוצא מהבית לסוכה של השני
ר דוד חודש לא מקבל קהל בתירוץ הרב חלש. הרב עייף. ופה מנהריה נסיעה של שעתיים יש זמן יש כוח מה ימכרו לילד שיראה בשבוע הבא תמונות בעיתון וישאל מי זה הרב דן גרטלר שכולם באים עליו, למה שאני שהלכתי עם אבא שלי שלומד בכולל לפני חודש לרבי דוד לקח 4 שעות להמתין ורבי דוד אמר לאבא מהר מהר

6 תגובות:

  1. כמעט אצל כל הרבנים יש איפה ואיפה בקבלת קהל

    השבמחק
  2. במשך כמה שנים הייתי נוסע פעמיים בשנה לנהריה לרבי דוד, מחכה בתור שעות ומקבל ברכה חפוזה של דקה-שתיים. עד שנוכחתי לדעת ולראות שכל העסק הזה זה חרטאבונה. עבודה בעיניים. שבעלי הון נכנסים לרב ללא תור ויושבים אצלו שעה ארוכה.

    כסף. כסף. כסף. זה כל מה שמעניין את רבי דוד. הוא יושב על הר של כסף ועדיין ממשיך להיות רודף בצע. הוא לא שונה בכלום מייתר חצרות המקובלים, שמוכרים לציבור אשליות ותקוות שווא. לא ראיתי אצלו שום מופתים. כלום כלום. רק היה חוטף מידיי את שטר הכסף של 100 או 200 ש"ח, ממלמל כמה ברכות וזהו.

    טיפשים כל אלה המשחרים לפתחו ומחכים שעות בתור כדי לקבל ממנו כמה ברכות שאין בהן ממש.

    השבמחק
  3. נכון הדבר,צודק במאה אחוז הכותב מעליי,אך לא הייתי מכליל את כולם אכן אין כלום אצל דוד אבוחצירא חוץ מהיותי אדם עמיד מאוד לא מכבר פורסם שיש לו נדל"ן בצרפת ועוד,גם בנו עושה עסקים בכסף של הדפוקים שנכנסים אליו ונותנים לו את פת לחמם ויוצאים ממנו יותר עניים ובישי מזל מכפי שנכנסו אליו.
    ובכלל מדובר במיץ של הזבל.הנ"ל הוקלט באומרו על אחיו המיליארדר מבאר שבע זה שנרצח שהוא הפח הזבל של המשפחה,אך, לא לקח הרבה זמן שהפוחז דוד אמר שהעולם היה נשען על אחיו,בקיצור מדובר במשפחה שבכלפינה יש פח זבל והרבה זבל,חבל לכם על הנסיעות הארוכות לנהריה לא הייתי נכנס אליו גם אם נבזה זה היה מתגורר מולי.

    השבמחק
  4. נכון הדבר,צודק במאה אחוז הכותב מעליי,אך לא הייתי מכליל את כולם אכן אין כלום אצל דוד אבוחצירא חוץ מהיותי אדם עמיד מאוד לא מכבר פורסם שיש לו נדל"ן בצרפת ועוד,גם בנו עושה עסקים בכסף של הדפוקים שנכנסים אליו ונותנים לו את פת לחמם ויוצאים ממנו יותר עניים ובישי מזל מכפי שנכנסו אליו.
    ובכלל מדובר במיץ של הזבל.הנ"ל הוקלט באומרו על אחיו המיליארדר מבאר שבע זה שנרצח שהוא הפח הזבל של המשפחה,אך, לא לקח הרבה זמן שהפוחז דוד אמר שהעולם היה נשען על אחיו,בקיצור מדובר במשפחה שבכלפינה יש פח זבל והרבה זבל,חבל לכם על הנסיעות הארוכות לנהריה לא הייתי נכנס אליו גם אם נבזה זה היה מתגורר מולי.

    השבמחק
  5. שלו נעליכם מעל רגליכם קבוצת פוחזים ורקים, אולי טוב הדבר שאתם כותבים כך בהושענא רבה כדי שתכתבו ותחתמו בספרין של רשעים גמורים במהרה בימינו בקרוב ממש מתחת לעשרה טפחים בביזוי גמור
    כך לכתוב על רב וצדיק?!
    האם מישהו מכם יודע מה הסיבה למה הרב לא מקבל קהל לפני שאתם כותבים דברי נאצה כאילו?
    ואתה חיים, האם אין לך מעט אינליגנציה מה לא לפרסם ומה כן לפרסם?
    אן ליטאי כל שהוא היה פוצה פיו על הרבי שלך היית מפרסם את הדברים?

    השבמחק
  6. אתם כולכם מדברים שטויות בקצב מסחרר

    א. רבי דוד הוא איש קדוש מורם מעם כסף לא מעניין אותו אני הולך אליו בקביעות כ 12 שנה
    מה שאני ראיתי אצלו הפה לא יכול לספר אבל לא על זה הוויכוח
    אתם פשוט אנשים קטני מוחין ואמונה שאני מתבביש בכלל לכתוב כאן אלא שאני חייב למחות
    ב.

    דן גרטלר היהודי הזה חוזר בתשובה בכוחות עצמו מאז היה בן 13
    אני לא אכנס לוויחכוח אתכם אבל לי ידוע אישית ( הוא אמר לבן משפחתי )
    שהסיבה שהוא עובד בכלל ולא מפסיק לעבוד היא כי הוא נותן בין 80 ל90 אחוז ממה שהוא מרוויח לצדקה אחרת הרבה יהודים לא יהיה להם מה לאכול
    הוא יש לו מספיק כסף גם עד זיבולא בתרייתא מישהו ממכם הכותבים מתקרב לכך

    היהודי הזה מקיים את המצוות ( בעיניי בכל אופן) בצורה המקסימלית
    מישהו ראה איך הוא שמח לתת צדקה ואיזה סכומים הוא נותן. גורו לכם אתם משמיצים צדיקים על לא עוול בכפם ואם זה הרמה של אימון הדיווחים כאן אי אפשר להאמין לכם

    הכותב מתוך צער
    אני לא מאמין שמתוך אלו שהשמיצו יש עוד א שמכיר. את רבי דוד 12-13 שנה
    ב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.