רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

המצלמות לכדו אותו - לאן חדר האברך במקוה של סאטמאר בבורו פארק?

היום אי אפשר יותר לעשות דברים כאלה ופלא הוא על אותו אברך חסיד סאטמאר שלא קלט כי אין עוד פינה מבלי שמצלמים, כולם מתקינים מצלמות ובצדק בשל מה שעברנו ועוברים בשנים האחרונות ובמיוחד במקוואות שם צריכים הרבה מצלמות ובכל פינה וד"ל - מי שלא רוצה שיצלמו אותו שלא יילך למקוה, כשיש לך עסק עם סוג ציבור כזה אז זה המחיר שמשלמים

אני מעלה זאת כאן על מנת שילמדו ויידעו כי אין ואי אפשר עוד לעשות כלום, בורו פארק מלאה מצלמות בכל פינה ובכל חור, הרבה בתים מצלמים את כל הרחוב אי אפשר לזוז מטר מבלי שמצולמים, אין ברירה כשיש לך עסק עם ציבור לא מחונך

10 תגובות:

  1. הוא לא אברך ולא סאטמאר. בחור חסיד באבוב לשעבר

    השבמחק
  2. חיים אז הפסקת ללכת למקוואות ממתי שהותקנו מצלמות בבור בתוך המים?

    השבמחק
  3. אולי תסבירו לי מה רואים בתמונה כי אני ממש לא מבחין במעשיו,חוץ מזה שנראה שהבחור מבקש לגנוב במקום אבל לאן הוא משתחל ?

    השבמחק
  4. יש בעיה במצלמות במקוואות.. כי גם אם תופסים סוטים.. תזכורת יש אחד שמסתכל במצלמות ורואה פורנו חרדי. כל יום וכמה שעות!!!.. ועל הבעיה הזה לא חשבת

    השבמחק
  5. אומרים שיש מצלמות בדושינסקי ברחוב שמואל הנביא וכן במקוה של הבית כנסת ברחוב תכלת מרדכי בירושלים אבל אני חיפשתי מתי שהייתי בשניהם ולא הצלחתי לראות ואני ממש לא אוהב שמצלמים אותי זה גורם לי להרגיש כאילו כל אחד יוכל להפיץ תמונות שלי מתי שירצה ערום. אני מאד לא אוהב את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז אתה כבר לא אוהב את זה? אה!

      מחק
    2. לא ברור מה אתה רוצה בדיוק
      אז אתה כבר לא אוהב את זה? אה!

      מחק
  6. מישהו יכול להסביר מה בדיוק קרה??
    במה הוא מאושם

    השבמחק
  7. זה לא אברך, זה בחור שבבניק!

    השבמחק
  8. הוא בחור שרציתי לטבול פעם שניה וזה הוא

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.