רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

המעליל על הרב ברלנד נחמן איתי שלום לא הצליח להגיע לאומן השנה נעצר בשדה התעופה

מאת ברסלבר

העבריין נחמן איתי שלום, שירה לעבר בית משפחת ריכטר במאה שערים, לא הצליח בסופו של דבר להגיע השנה לאומן

נחמן איתי שלום עשה הכל להגיע לאומן לקראת ראש השנה, אך הוא נעצר על ידי משטרת הגבולות בשדה התעופה לוד

כזכור, הוא זה ששיקר והעליל על הרב אליעזר ברלנד שראה אותו לכאורה עם מישהי מהחלון. יצויין כי אותה אשה טוענת שהוא חולה נפש שמעליל עליה עלילות

בקרב חסידי ברסלב שמחה רבה שנחמן איתי שלום לא הצליח להגיע לאומן, ומלאי תקווה שגם שאר המזימות והתכניות המרושעות שלו יתנפצו על אותה הדרך 

7 תגובות:

  1. של מי הפרופוגנדה הזאת?

    השבמחק
  2. כנסו לקבוצת הפייסבוק שחושפת את כל השקרים והעלילות על הרב אליעזר ברלנד, שמנסים לטוות לו ארבעת רודפיו.
    הנה הכתובת: https://www.facebook.com/groups/315791588558020/

    השבמחק
  3. כנסו לקבוצת הפייסבוק שחושפת את כל השקרים והעלילות על הרב אליעזר ברלנד, שמנסים לטוות לו ארבעת רודפיו.
    שם הקבוצה:"חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד".
    הנה הכתובת: https://www.facebook.com/groups/315791588558020/

    השבמחק
  4. "יואב איתיאל" העיתונאי/כתב שהתחיל את מערך ההסתה וההכפשה התקשורתית כנגד הרב אליעזר ברלנד הוא אח של "הלל איתיאל" שנלחם ברב אליעזר ברלנד ומסית נגדו באינטרנט, בתקשורת ובכל האתרים. הבת שלו (של הלל איתיאל/פייגא איתיאל) הגישה תלונה למשטרה ומסרה את גרסתה המפוקפקת וחסרת הבסיס בתוכנית בגלי צה"ל בערפול קול. כעת, יואב איתיאל העיתונאי/כתב ממשיך להשמיץ ולהכפיש את הרב אליעזר ברלנד מעל דפי העיתון שעליו הוא כותב - "מגזין המושבות". שם הוא כותב בשורות האחרונות שכל המעצרים האחרונים הם רק "פרשת צד" למקרה הרבה יותר חמור שמיוחסים לחשדות על הרב אליעזר ברלנד. (פשוט שקר גמור ומוחלט!!! אין שום קשר בין המעצרים לבין הרב אליעזר ברלנד. והוא סתם מנסה להדביק לרב אליעזר ברלנד לכאורה גם את הפרשיות האלו בדרך של מרמה ושקר ומנצל את כוחו בתור עיתונאי לעזור בכל מחיר לאח שלו "הלל איתיאל" בדיוק כמו שהוא עזר לו עד היום. אגב, הוא עצמו חושף וכותב בשורות למטה את הפעילות המשותפת שלו עם "הדס שטייף", בדיוק כמו שתמיד כתבתנו לכם).
    הוא כותב ש"שובו בנים מתרסקת", שזה שקר מוחלט!!! ורצון לשבור את רוחה של הקהילה וניסיון נואש לגרום לאחרים לראות ב"שובו בנים" כהיסטוריה וכדבר שכבר אינו קיים ומתכלה מהעולם. ובדיוק להפך! "שובו בנים" רק מתעוררת לחיים מפכים ורעננים יותר, עם רוח של התחדשות, עם כוונה להתקדם קדימה חרף כל הקשיים ולהבנות מהם. "שובו בנים" עברה תהליך של ברור חיובי שבו פניה של הקהילה מופנים לעתיד חדש וטוב יותר, ללא כל הבעיות הנלוות שהיו בקהילה בעבר.

    השבמחק
  5. יש רק ארבעה שמגיבים בכל האתרים נגד הרב אליעזר ברלנד, והם: נחמן איתי שלום. הלל איתיאל. צחי הורוביץ (צחי חיות לשעבר). רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר). כל תגובה שהיא שייכת רק לאחד מארבעתם.

    השבמחק
  6. איתי נחמן שלום שהתראיין נגד הרב ברלנד, ירה לתוך בית של חסידי ברסלב במאה שערים וניסה לרצוח אותם, והמשטרה שיחררה אותו בעיסקת עד מדינה להעליל עלילות על הרב ברלנד. וה"מתלוננת" שהשמיעו בטלוויזיה בערוץ 2, היא אשתו של נחמן שלום שהצטרפה להשלים את עדות השקר ההזויה הזאת.
    < כי הסיפור הראשון שהוא סיפר שטיפס מהחלון וראה, זה היה בכלל על אשה אחרת, שהיא מכחישה את זה ואומרת שנחמן שלום הוא משוגע ומוציא עליה שם רע!, אז היה חסר להם אשה לסיפור שלו, ואז הוא הביא את אשתו...!!! האם יש הוכחה יותר ברורה שמדובר בעלילה ותפירת תיק?!! >.

    כמה ימים לפני שאשתו של איתי נחמן שלום התראיינה לכתבה בערוץ 2, בעלה נתפס ונעצר עם עוד כמה עבריינים שלוחמים נגד הרב ברלנד, על סחיטה באיומים ואיום ברצח, וכן נמצאו הקלטות שניסו לשחד נשים תמורת כסף להעליל על הרב ברלנד, - ועל זה התקשורת לא דיברה מילה! כל הזמן הפיצו שמועות שיש להם עדויות, בסוף כשראו שאין שום עדות, אז איתי שלום היה צריך "לנדב" את אשתו ולהביא אותה לספר סיפור שלא היה כדי להוציא שם רע על הרב ברלנד, וכדי שהוא יוכל להשתחרר מהכלא על הנסיון לרצח.
    "עד מדינה" זה המושג הכי מושחת שקיים במדינת ישראל, עושים את זה בדרך כלל לאישי ציבור שרוצים לתפור להם תיק.

    מדינת משטרה פושעת!!!!

    השבמחק
  7. רבי נחמן מברסלב כתב ב"ספר המידות": "מי שאומר מסירות על חברו, לסוף שיהא מטלטל, ושונאים קמים עליו, ורואה בעצמו מה שרצה לראות על חברו, וכל הנסמכין עליו נופלים, ומשפחת הנרדף לוקחין גדולתו":
    ב. מי שמוסר את הצדיק, יורד מנכסיו:

    1. אכן, באמת רואים שנחמן איתי שלום מטלטל ממקום למקום - נע ונד, ושונאים קמים עליו.

    2. רואים שבאמת כל מה שהוא מספר על הרב אליעזר ברלנד זה סה"כ מה שהוא - רוצה לראות - אצל הרב אליעזר ברלנד ולא מה שבאמת אמתי ונכון לגביו, וכל מה שהוא מספר זה מהדמיון הפרוע שלו. וידוע שהוא אדם בעל רקע נפשי, משוגע ובעל דמיון גדול, בדיוק כמו חברו רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר).

    3. רואים באמת שבסוף הוא יכול לראות בעצמו את מה שהוא רצה לראות אצל הרב אליעזר ברלנד, ויש סיפור מוכר שחזר על עצמו (עם נחמן איתי שלום) כאשר היה בביתו של הרב אליעזר ברלנד, וכך היה: נחמן איתי שלום היה דוחף את אשתו (אודל שלום) לעבר הרב ובתוך כך היה אומר לרב אליעזר ברלנד: נו... נו... תנשק אותה! הוא היה גם מתערב בחיי האישות של הרב והרבנית ומנסה לקבוע להם כל מיני דברים שלא ניתן להעלות אותם על הכתב (וברור שהרב היה מתעלם משיגעונותיו). הוא היה מתנהג בביתו של הרב כבשלו ועושה שם מה שהוא רוצה. הוא היה עושה שם דברים שלא יעלו על הדעת שאולי אם נוכל ונרשה לעצמנו - נעלה אותם כאן לקבוצה. חוסר דרך ארץ, חוסר כבוד, חוסר אנושיות, חוסר צניעות מובהק ודברים חמורים וחריפים מאוד בענייני קדושה - שמוטב שלא לדעת מהם!!! (אגב, ידוע שנחמן איתי שלום הוא אדם משוגע ומעורער בנפשו והרב אליעזר ברלנד משום כך חס וריחם עליו והכניס אותו לביתו, וכמוהו חברו רפאל הורוביץ/רפאל אספור לשעבר). והרב שידוע כאדם שמתבטל ונכנע לכולם לא סילק אותו מביתו, אך הגבאים כדוגמת נ.ב היו מעיפים אותו פעם-אחר-פעם ושוב ושוב מביתו של הרב - ורק משום כך הוא חשב איך להתנקם בקהילה ולנסות לפגוע בה, וכך יחד עם חברו רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר) טיכסו עצה איך לפגוע במה שהכי יקר לקהילה - ברב אליעזר ברלנד בכבודו ובעצמו והתחילו ביחד לרקום מזימות מחרידות ועלילות איומות על הרב ברלנד. ריחוקם מבית הרב אליעזר ברלנד גרם להם להפסיק לקבל סכומי עתק מהרב ולכן שניהם התחילו ללכת ולהפיץ את מסכת השקרים והעלילות המזוויעות על הרב אליעזר ברלנד, הם התחילו מהציבור ברחוב החרדי, משם עברו לתקשורת, אגב כך לערכאות, ואח"כ להפצת שקרים ורמיות באינטרנט.

    שניהם, נחמן איתי שלום ורפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר) ידועים כמעורערים בנפשם ויחד עם זאת כאמני תרמית בעלי כושר שכנוע ובעלי יכולת ייחודית להפגין מסכנות ואומללות בפני אנשים כדי שאלה יתנו להם את ליבם ובעיקר את כספם.

    פרטים אודות נחמן איתי שלום ומעלליו בבית הרב אליעזר ברלנד יפורטו בהרחבה בהמשך.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.