רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

מזכירות אגודת ישראל בירושלים סיימה כעת את התכנסותה, הוחלט פה אחד: סדר הרשימה מטעם אגו"י, מקום ראשון יוסי דייטש, אחריו נציג גור, אחריהם הלפרין, רוזנשטיין ויענקי פשקוס.

כיכר: בכירים בסיעה המאוחדת לקחו הבוקר טפסי התמודדות. כעת מחתימים אברכים בויזניץ על רשימה חדשה.
לדעת; שרוליק פרוש עומד להודיע או עוד הלילה ואם לא אז עד מחר בצהרים, על כוונתו להתמודד לראשות עיריית אלעד. ילווה אותו אסטרטגית מאיר גל, שרכש לאחרונה את 'בחדרי חרדים'.
גלסנר הערב בקול חי:ה למרות ההכחשות, יהושע פולק מנהל מגעים עם "בני תורה".

גורמים ב'דגל התורה': אנו ממליצים לפולק לא לחבור למפלגת 'בני תורה', אחרת, נעבוד כדי להוציא עליו דברים לא נעימים.

מחר זה מתחיל; בין השעות 09:00-11:00 מחר, וביום שלישי בין השעות 15:00-21:00 - יוגשו רשימות המועמדים והמתמודדים ברשויות המקומיות. הרשימות יוגשו למנהלי הבחירות בכל רשות מקומית. הבחירות ב-22 באוקטובר.

אתר לדעת: טונות של אורז נפסלו היום על ידי משגיחי כשרות לאחר שנמצאו מתולעים בכל הארץ.

שיף בקוקר: רשימת "בני תורה" החליטו לשכור ייעוץ משפטי ממשרדו של עו"ד איתן הברמן. המתמחה בנושא.

אתר קול חי: רשימות "בני תורה" יוגשו כנראה כבר מחר.

בהלת השעלת בתל השומר: מאות יולדות קיבלו טלפונים לחסן את ילדיהם בעקבות חיידק השעלת שנמצא בתינוקיה.

הרב טוביה שולזינגר, רב קהילה בקרית אתא לערוץ 7: במהלך יו"כ עבדו פועלים של חברת עזריאלי במתחם עסקים ההולך ונבנה בעיר. בחברה מכחישים.

פילוג בפ"ת: דגל רצים לבד. אגו"י סגרו עם חב"ד, כעת מו"מ עם סיעת 'טוב' שיצטרפו.

מקורבי הגר"ש אויערבך הערב: הרב שוקל להריץ מועמד חרדי בי-ם לראשות העיר מול ליאון וברקת.

פילוגים בכל הארץ: שדרות: ש"ס רצה ברשימה חדשה בראשות אורן מלכה מול רשימת דגל בראשות הרצל שאובי.

חצות בסקופים: דרמה! אחרי 40 שנה, יהושע פולק פורש משלומי אמונים. הערב הוא נעדר מישיבת מזכירות אגו"י. מקורביו לאיתי גדסי; "פרוש איבד היום את השועל הפוליטי הוותיק ביותר של הסיעה, הרב פולק לא אמר את המילה האחרונה".

יקי אדמקר; קרב היוקרה בין אריה דרעי לפרוש על ראשות העיר אלעד יוצא לדרך. כל הפרטים.

וגם; יהודה לוינגר מפעילי 'בית שלנו' בי-ם; יש הזדמנות לנקום בבנט ולהצביע לנו.

עוד בירושלים; יוני יוסף, נכד הגר"ע בראיון: אבי ציווה עלי להתמודד בבחירות גם נגד ש"ס. סיקור ענק מכל הזירות ברחבי הארץ.
 
מהספינים של אנשי דרעי: כיכר השבאב בבעלות העיתונאי מוטי לביא מקורבו וחברו של יו"ר ש"ס הוציא כעת ספין כביכול לעשות צחוק מתלמידו של מרן מלכא הרב יורם אברג'יל  כאילו הרב יורם הזוי ומקבל מסרים משמים וכל זאת בהוראת יו"ר ש"ס כדי להפוך את הרב יורם להזוי כנקמה אחרי שהרב יורם הביא אלפי אברכים להפגין מול לשכתו!!!
הרב יורם אברג'ל: קיבלתי מסר חד וחלק מהשמים: להצביע ליחיאל זוהר

יו"כ אצל הגר"ע יוסף: מפטיר יונה ב-26.000 ש"ח. נצפו בתפילות: אריאל אטיאס, אלי ישי, משולם נהרי, איציק סודרי ויעקב סיני. לפני התיבה ניגש הפייטן משה חבושה. הערב לא מתקיים השיעור השבועי המסורתי ורק האיש שהכי אוהב את מרן לדבריו לא היה שם אם אתם לא יודעים קוראים לו אריה דרעי

בחדרי: אלעד:שרוליק פרוש מחמם מנועים-מחר הסכם עם ויזניץ- צוריאל קריספל ערך כנס פעילים ראשון והציג תוכנית עבודה!!!!

ישראל היום: האסון בב"ב: האחים של הילדה בני 5 ו-6 הם שהזעיקו עוברי אורח. במשטרה בודקים חשד לרשלנות מאחר שהמקווה היה פתוח ונטול שמירה, דבר שגרם לאסון.

בחדרי: מבוכה לש"ס בת"א! רבנים רבים המשתייכים לש"ס חתמו על מכתב תמיכה במפלגה של בביוף המציב רשימה אלטרנטיבית המתחרה בש"ס. פנו גם למרן הגר"ע יוסף שיתמוך במפלגה של בביוף.

ארגון הבריאות העולמי: 18 אלף תינוקות ופעוטות עד גיל 5 מתים מדי יום בעולם בשל מחסור חמור בתרופות.

״מבצע ענק״ תשעים ושלוש אלף פרקי תהילים מתנת יום הולדת לגיל 93 למורנו ורבינו מרן פאר הדור והדורו הרב עובדיה יוסף בן ג׳ורג׳יה שליטא שהקב"ה יחזק אותו וימשיך להנהיג אותנו עד ביאת גואל משיח צדקנו, כל מי שמקבל תהודעה הזאת לקרוא פרק תהילים ולהעביר הלאה תהודעה

ווינט: אחרי ההישג הדיפלומטי שרשם בהסכם הנשק הסורי שמנע תקיפה אמריקנית, מכוון פוטין ליעד הבא: בקרוב יבקר בטהרן וינסה לגשר גם בנושא הגרעין.

בפתיחת דיוני הועדה לשויון בנטל אמר ח"כ אלי ישי לח"כ פרוש "תשבור אותו עד שיכנע" כך נשמע מהרמקולים בפתיחת הדיונים!!!
ח"כ פרוש בוועדת שקד: "החוק הזה לא רציני. מתברר שגם היום הצבא לא נותן את הכסף ומתבסס על תרומות. אני מדגיש וחוזר שוב,כל חוק שידבר על כפייה, לא יעבוד".

כיכר השבאב:כאוס עצום בבחירות המקומיות בבני ברק: ויזניץ מחתימה רשימה חדשה הצפי 3 מנדטים. הערכה:דגל ואגודה ירוצו בנפרד בב"ב!!!

ריבלין בפייסבוק: יוסי שטרית יהיה מספר שתיים ברשימת דגל התורה בביתר עילית. יקבל את ראשות ועדת התכנון והבניה שהובטחה לדגל במסגרת ההסכם הגלובלי בין דגל ושלומי אמונים באלעד בית שמש וביתר

גדי אגמון בו.שקד:השקענו השנה 60 מל"ש בנושא גיוס חרדים.גפני:אם יכפו גיוס לומדי תורה נאסור גם גיוס של אלו שלא לומדים.אטיאס:פיתרון 1.800 פטורים זה כמו לירות לנו בראש

גלסנר בקול חי: הציעו ליהושע פולק את המקום התשיעי ביהדוה"ת. נצח בי-ם זה עובדה מוגמרת. גם אם לא יכניסו נציג הם יהרסו מנדט לג'

בהלת השעלת בתל השומר: מאות יולדות קיבלו טלפונים לחסן את ילדיהם בעקבות חיידק השעלת שנמצא בתינוקיה

הרב טוביה שולזינגר, רב קהילה בקרית אתא לערוץ 7: במהלך יו"כ עבדו פועלים של חברת עזריאלי במתחם עסקים ההולך ונבנה בעיר. בחברה מכחישים

מקורבי הגר"ש אויערבך הערב: הרב שוקל להריץ מועמד חרדי בי-ם לראשות העיר מול ליאון וברקת.

פילוגים בכל הארץ: שדרות: ש"ס רצה ברשימה חדשה בראשות אורן מלכה מול רשימת דגל בראשות הרצל שאובי.

אתר קול חי: רשימות "בני תורה" יוגשו כנראה כבר מחר.

קבוצה של סגני אלופים בליווי יו"ר דגל התורה בביתר הרב יצחק רביץ השתתפו בשעה האחרונה בביקור אצל הגרב"מ אזרחי.

מהדורת 12 בקו החשיפות: רגע לפני ההכרעה! בית שמש: אלי ג'אן מידיעות חושף: טוב בדרך לחתימה הערב עם אלי כהן, חתמו עם מורדי ש"ס בעיר ויציבו את אלי יוסף במקום ה-3. | בני ברק: גירא: זייברט איים על דגל וסופג איומים מבפנים. - גירא: ירושלים: בעלזא בדילמה - דגל או אגודה. | בני גרנות בראיון: בכירי דגל הבטיחו למורגנשטרן מקום ריאלי במועצה, אנחנו מוכנים להרצת רשימה במידה ולא יקיימו את הבטחתם, הכל בכפוף להוראת הגראי"ל שטיינמן. | מודיעין עילית: העיתונאי אליעזר היון: גוטרמן נשלט ע"י עסקנים המונעים ייצוג לחרדים העובדים שמספרם 25% בעיר, חושף על מו"מ להריץ רשימת חרדים עובדים למועצה.
 
פרסום ראשון! חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם שס, שלמה ברסקה, הגיש היום מכתב פיטורין, במשרדו של משה עידן, המנהל את המטות מטעם שס בכל הארץ.
מחר יוכרע המקום הרביעי. זאת תהיה הפתעה אומרים המקורבים. ככל הנראה מסתמן שנתי לסרי יקח את המקום הרביעי.
יש סיכויים שיוני יוסף יכנס לרשימת ש"ס במועצה. עיתונאים ואישי ציבור לוחצים לזה בימים האחרונים. יכול להיות שהוא יושם בין המקומות 5 עד7.

ומדוע דרעי נלחם על העיר אלעד?
*ראיון מיוחד עם יונתן יוסף שרץ ברשימת שכונות התפר בירושלים: "אריה קינג יהודי ירא שמיים אוהב תורה. גואל את ירושלים". "אנחנו לא לוקחים קולות של חרדים. הפירסומים דווקה במקומות ציבוריים חילוניים".
האם המפלגה שהוא חבר בה לא נלחמת בשס ובמרן הרב עובדיה?
ועונה על השאלה מה הוא יעשה באם רבנים יורו לו לפרוש מהרשימה?
ומה אמר לו אביו הרב יעקב יוסף זצ"ל לפני פטירתו לגבי הריצה למועצת ירושלים?
ומספר על אביו שהיה חבר במועצת עיריית ירושלים לפני למעלה משלושים שנה.
עם מי הוא היה חבר? ומה הוא פעל?
 
הרב שמואל ספיבק, ששיכל את בתו שרה ע"ה בצהרי יום כיפור, כאשר טבעה במקווה, בראיון וידאו בלעדי ומרגש • "הייתי שבור מאוד אבל ידעתי שצריך להגיד למשפחה" • "אני לא כועס, לא מחפש אשמים ולא רוצה להרוס משפחות" • "לפעמים אני מדמיין את הנפילה שלה וזה מקשה עלי" • ומסכם: "אמונה לא קונים במכולת"

שמועות: ח"כ יעקב אשר הולך להגיש מועמדות לר"ע ב"ב באם הולכים לבחירות בעיר!!!

צפת סוערת: אנשי ש"ס בינהם גנון מאימים ללא הרף על שבבו שהולך עם מפלגת ת"ף.בערל פריד וצאנז סגרו כעת עם ת"ף משפחת קעניג וליפשיץ רצים עם האות ג' וכן פורשי ברסלב צפת-גד ליאור ואנשיו גם הצטרפו לת"ף!!!!

הדלפה חמורה: אחד מאנשי הכוורת של המועמד אלי כהן בבית שמש טוען כי אריה דרעי ואנשיו מנהלים איתם מגעים מאחורי גבו של ראש עירית בית שמש ר' משה אבוטבול.יש לציין שכל זאת על רקע העיר אלעד. כנראה דרעי רוצה להתאבד על כל תושבי בית שמש החרדית!!!!

עוד מסיכסוכי דרעי: הולך לחטוף נוק אאוט בעיר שדרות לאחר שהסתכסך עם הרצל שאובי. שאובי לקח 2 מנדטים בבחירות הקודמות הפעם הצפי ל3 הערכות:ש"ס עם הנציג אורן מלכה נמחקת ולא עוברת את אחוז החסימה!!!!

האסון בב"ב: דובר העירייה טננבוים לחשיפות: יש במקווה שעון חשמלי לסגירת השערים, החשד שאדם פרץ בכדי לגנוב את הכסף שלא היה כי לא גובים ביום כיפור ולכן נשאר פתוח.

"כ"ק מרן האדמו"ר מדעעש שליט"א בדרשת כל נדרי שערך כשעה בבכיות על המצב השורר בארצה"ק, התבטא מבטוחני שאלו שיקחו על עצמם להיות מעשרה ראשונים לפני התפילה יראו ישועות מעל לדרך הטבע"

ח"כ פרוש בוועדת שקד: "החוק הזה לא רציני. מתברר שגם היום הצבא לא נותן את הכסף ומתבסס על תרומות. אני מדגיש וחוזר שוב,כל חוק שידבר על כפייה, לא יעבוד".

גורמים המקורבים למגעים בין ראשי הבית היהודי לסניף בי-ם טוענים כי יתכן והציונות הדתית תתמודד בשתי רשימות נפרדות על מקומות במועצת העיר ירושלים בבחירות המוניציפליות הקרובות.

החשיפות: בן נוסף של הרב יוסף ויזל ז"ל התארס. במשפחה מייחסים זאת לברכת האדמו"ר מדז'יקוב שבירך באירוסי האח "עד יום כיפור תהיה חתן".

דיווח: סיעת 'יחד' הכלל חסידי בעיריית בני ברק בתגובה להליכה בנפרד של המרכזית מול דגל: אם לא נקבל 4מושבים וסגנות נרוץ לבד, הטפסים מוכנים. מחר פריימריז בין הקהילות.

נצרת עילית: אגו"י וחב"ד ירוצו ברשימה משותפת עם הבית היהודי.

ערוץ 2: ברי סחרוף במכתב לראש עיריית ירושלים ניר ברקת "לא ידעתי שבאירוע שאופיע בו תגיע גם, הופעה שנראית ככנס בחירות".

פיצול בבית היהודי בי-ם: זבולון אורלב מקים בשעות אלו מפלגה חדשה תחת השם "הבית שלנו" נגד בנט, דב קלמנוביץ ירוץ ברשימת "הבית היהודי".

יוני יוסף בקול חי:אני רץ בי-ם עם אריה קינג נגד הבית היהודי.לא נגד שס

סגן ראש העיר מנדל אייזנברג נכנס לאדמו"ר הרמ"מ מויזניץ לעדכן אותו בהתפתחות עם הקמת הרשימה החדשה לעירייה. ראשי מרכז ויזניץ השתתפו בפגישה.

במהלך שמחה משפחתית באולם וגשל התקיימה שיחה ארוכה ב4 עיניים בין מרן הגרב"ד פוברסקי שליטא להגרמ"ה הירש, על רשימות דגל התורה לבחירות המקומיות.

מקורבי הגר"ש אויערבך הערב: הרב שוקל להריץ מועמד חרדי בי-ם לראשות העיר מול ליאון וברקת.
המשך השלום בעולם החסידי! קו החשיפות: שיחת טלפון נדירה התקיימה בעשרת ימי תשובה מהאדמו"ר מתולדות אהרן להאדמו"ר מבעלזא שבירכו בברכת השנים.
40 שנה אחרי הפגישה ההיסטורית: 'כפר חב"ד' של סוכות מפרסם לראשונה תמונות מפגישת הגר"מ פיינשטיין זצ"ל והרבי מליובאוויטש זצ"ל.
'משפחה' לחג; יוסי אליטוב ואריה ארליך בראיון נרחב עם יו"ר ש"ס אריה דרעי.
בביתו של האד' רבי יקותיאל אבוחצירא נפגשו הערב הרב פנחס קריספין ראש מוסדות מורשה ויו"ר ש"ס באשדוד עמרם כנפו, ליישור ההדורים ביניהם.
קול חי; תנועת 'טוב' בבית שמש מכריזה הלילה על תמיכתה במירוץ לראשות העיר במועמד החילוני אלי כהן.

פילוגים בכל הארץ: שדרות: ש"ס רצה ברשימה חדשה בראשות אורן מלכה מול רשימת דגל בראשות הרצל שאובי.
בביתו של האד' רבי יקותיאל אבוחצירא נפגשו הערב הרב פנחס קריספין ראש מוסדות מורשה ויו"ר ש"ס באשדוד עמרם כנפו, ליישור ההדורים ביניהם

הבוקר נערכה פגישה של ראשי חבד יחד עם הראשלצ הרב יצחק יוסף. הרב יוסף הפתיע את אנשי חב״ד כשחזר ווארט של הרבי מלובביץ על חג הסוכות אותו הוא עתיד לשאת בפני הקהל בימי החג. ראשי חב״ד איחלו לרב את ברכתו של הרבי לרבנים "יאריך ימים על ממלכתו"

לפני נספר ימים מאיר פורוש יצר קשר עם המועמד לראשות העיר ביתר עילית אלתר חיים ויסברג לפרישתו מכל הנושא הנל ויסברג סירב להפגש עם מאיר פורוש ולא היה מעוניין לדון איתו כלל וכלל בנושא עוד  כי גם אם יהיה לו מנדט אחד או שניים גם זה השג ולא יתן להעביר שום דבר בקדנציה הבאה בעיר שלא יהיה לטובת העיר ותושביה כך שיהיה לרובינשטיין (פורוש) קדנציה קשה ביותר אם לא יבחר למרות שלאחרונה הסיכויים נותנים לו תקווה גדולה וכן לתושביה

כיכר: הבחירות המקומיות בבני ברק: בחסידות ויז'ניץ מחתימים בשעות האחרונות תושבים בעיר על מפלגה חדשה בעיר. עד כה לא ברור אם האיום אכן יצא לפועל, והחסידות תריץ רשימה

סירחון בגאולה: לפני כשעה סיקריקים פיזרו דגים מעופשים מכיכר השבת עד רחוב עמוס, להברחת הלקוחות. הסוחרים מקווים כי המשטרה תשיג את תיעוד המבצעים מהמצלמות.

ראשוני! החרדים העובדים מחתימים כעת אנשים רבים, על הקמת רשימה חדשה בב"ב. גורמים: מדובר ברשימת מדף, שנועדה ליתר ביטחון ולריצה נפרדת במידה ועו"ד מורגנשטרן נציגם של החרדים העובדים לא ישולב בסוף.

הטיפש הבין שהוא הולך להפסיד לא רק באלעד אלא גם בביתר...
אבי בלום בפייסבוק; דרעי הודיע הבוקר למאיר רובינשטיין שתמיכתו בו בעינה עומדת: "לא אגרור את ביתר למחלוקת בגלל אלעד".

קול חי: ק"ד במודיעין עילית דורשים מגפני את מקומות 16 ו-17 במועצה לאור הגידול הטבעי, אם לא ירוצו עצמאית. גם נצח רצים שם.

גלסנר בקול חי: הציעו ליהושע פולק את המקום התשיעי ביהדוה"ת. נצח בי-ם זה עובדה מוגמרת. גם אם לא יכניסו נציג הם יהרסו מנדט לג'.
גלסנר בקול חי: ליאון מתחיל להתרומם בעיקר באיזור החילוני, גם הסקרים מתחילים לחייך אבל רחוק מניצחון. זה ייגמר צמוד מאוד.

הגרעין התורני ברמלה הצטרף לש"ס במקום הרביעי, עם רוטציה במקום השלישי - למרות ש'הבית היהודי' רצים לבד.

אתר קול חי: סוער גם בעמנואל: מול ראש המועצה הנוכחי עזרא גרשי, יתמודד אלי גפני חתנו של ישכר פרנקנטהל ומנהל גני הילדים במקום כמועמד יהדוה"ת.

אבי ברגר מנהל ת"ת תשב"ר בברכפלד יגיש מועמדות לראשות העיר. הסקופים:יקבל את ברכת הגרש"א, הקמפיין; פתק לבן בני תורה פתק צהוב אבי ברגר

כיכר: דילמה בש"ס! יונתן יוסף נכדו של הגר"ע הודיע כי יתמודד בירושלים במפלגה מול תנועת ש"ס.

נצרת עילית:כעת נסגר.חב"ד ואגו"י ירוצו ברשימה משותפת עם הבית היהודי


בהלת השעלת בתל השומר: מאות יולדות קיבלו טלפונים לחסן את ילדיהם בעקבות חיידק השעלת שנמצא בתינוקיה.

דרמה בבחירות לעיריית בני ברק. ויזניץ הקימו רשימה לריצה נפרדת כעת החתמה ברחבת בית המדרש הגדול בק.ויזניץ, מקום ראשון מענדל איזנברג מקום שני אברימי (ב"ר זעליג) גרין, מקום שלישי יפורסם מחר. חיים דוד רוזנר פורש. כמו"כ ראש רשימת 'יחד' הכלל חסידי שלמה קוסטליץ מתארגן להגשת רשימה ולקח גם טפסים היום.
חדשות 878
קול חי: ק"ד במודיעין עילית דורשים מגפני את מקומות 16 ו-17 במועצה לאור הגידול הטבעי, אם לא ירוצו עצמאית. גם נצח רצים שם.
 
הגרעין התורני ברמלה הצטרף לש"ס במקום הרביעי, עם רוטציה במקום השלישי - למרות ש'הבית היהודי' רצים לבד.

אבי ברגר מנהל ת"ת תשב"ר בברכפלד יגיש מועמדות לראשות העיר. הסקופים:יקבל את ברכת הגרש"א, הקמפיין; פתק לבן בני תורה פתק צהוב אבי ברגר

כיכר: דילמה בש"ס! יונתן יוסף נכדו של הגר"ע הודיע כי יתמודד בירושלים במפלגה מול תנועת ש"ס.

נצרת עילית:כעת נסגר.חב"ד ואגו"י ירוצו ברשימה משותפת עם הבית היהודי

בפגישה עם צוות עסקנים הוחלט להלחם בכל מי שינסה להביא את משה ליאון לירושלים בימים הקרובים אני אפרסם מי הצוות ומהן דרכי הפעולה גליס איש ירושלים נלחם שרק ירושלמי יהיה ר"ע.

גירא בחשיפות: משבר בבני ברק! אגו"י לדגל: באם לא תאחדו את בוחריכם ותסגרו האיום מצד: ק"ד, נצח, טוב - לא נסכים לחלוקה 50:50 ונרוץ בנפרד.

ראשוני: ח"כ פרוש בפגישה כעת עם ח"כ ליצמן וזייברט לקראת סבב נוסף של מו"מ בין אגו"י לדגל, על רקע המשבר עם דגל התורה.

מה לא עושים בכדי להשחיר את החרדים .
כבר יותר משבוע הכתבה על החרדי ששכח ילד ברכב בפרונט של אתר חדשות 2

מנויי המבשר שקיבלו בימים האחרונים את כרטיס "המבשרכרד" יהנו השנה מהטבה יחודית, נקודות מכירה של ד' המינים מהודרים בכל הארץ במחירים חסרי תקדים.

הטענה של בועז נקי כעת בקול ברמה, שהנציגים של דגל התורה אוכלים במסעדות בהכשר מפוקפק;-(. וגם שנציגי דגל התורה גפני ומקלב לא מסכימים להגיע לפגישה אצל הגר"ש אויערבאך.

בועז נקי בקול חי.לא ידוע לי שפנו אליו אבל תוך לא הרבה זמן נדע

גלסנר בקול חי: כמעט חתום, הגרש"א תומך בברקת

בני גרנות מספר על הריצה שלהם למועצת עיריית בני ברק. אנו לא פורשים, אנחנו אנשי דגל התורה!
מה הוא עונה על השאלה מה הוא יעשה במקרה שמרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן יורה להם לא לרוץ?!

*רזיאל אוחנה במתקפה חריפה נגד ראשי הצבא.
היום יום הילולת מר בר רב אשי אבל משום מה אין כניסה,
הם סגרו מספר קברות הצדיקים אחרים ברחבי הארץ בגלל שאין להם עניין לטפל בזה ופשוט סוגרים.
מדוע לא סוגרים מרכז הילולים חילוני המתקרה מועדון שמתרחשים שם דקירות?!

סירחון בגאולה: לפני כשעה סיקריקים פיזרו דגים מעופשים מכיכר השבת עד רחוב עמוס, להברחת הלקוחות. הסוחרים מקווים כי המשטרה תשיג את תיעוד המבצעים מהמצלמות.

ישי כהן בכיכר: מצבו של נעים עובדיה , אחיו של מרן הגר"ע יוסף מוגדר קריטי, הרופאים מיואשים , הגר"ע עודכן במצב ומתפלל לרפואתו.

הארץ: מסעדת טורקיז בת"א הגישה בשר סוס בלי ליידע את הסועדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.