רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

נס בטלזסטון: אשה יצאה מהרכב ושכחה להרים אמברקס, הרכב פרץ את הגדר ודירדר לואדי עם שלושת ילדיה הקטנים..בחסדי שמים יצאו ללא פגע

חבר מועצת העיר אלעד הרב אשר נהרי מש"ס. למוטי לביא בקול ברמה: ישנה תמיכה של יותר מ50% מהרבנים בעיר שחתמו עבור מעומדותי לראשות העיר .כולל הרבנים גורסמן ומלכה רבני העיר .שלחתי את המכתב ליו"ר התנועה הרב  אריה  דרעי ואני מחכה לתשובה ממנו .

ישראל כהן בכיכר; אברך חסידי שהציג את עצמו כבעל מאפייה מוכרת בבני ברק, עזב במפתיע את הארץ, והשאיר אחריו חובות של מיליוני שקלים. אחד ממכריו: "מסתבר שהוא ישוב ארצה ויחזיר את הכסף".
נוסע בן 69 שהגיע בטיסה מאומן איבד את ההכרה. מטופל ע"י צוות רפואי של נמל התעופה וצוות טיפול נמרץ של מד"א.

כמאה איש ששהו בר"ה באומן תקועים מזה כיממה בעק' שתי טיסות, לארץ ולארה"ב שבוטלו במפתיע. הנוסעים שצמו היום הגיעו למוסקבה ובסיוע לשכת הרב לאזאר התקבל אישור להכנסת מזון ושתיה כשרים לבעלי אזרחות אמריקאית שאינם יכולים להיכנס לעיר
ההתלכדות סביב בחירתו של ר"ע אלעד הבא פרוש צוברת תאוצה: בישיבה הגדולה כנסת יחזקאל שבראשות הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אטינגר שליט"א, המונה כ-300 בחורים, נתלתה מודעה בה קורא ראש הישיבה שליט"א למאות בני הישיבה להעביר את כתובתם לעיר אלעד במטרה להשפיע בבחירות הקרובות בעיר ולתמוך במועמדותו של המועמד המוביל ישראל פרוש לראשות העיר.

הרב יורם אברג'ל הודיע על הקמת מפלגה שתתחרה בש''ס בערים נתיבות וביתר , נקמת ש''ס לא איחרה לבוא ומעופר כראדי מועמדו של הרב אברג'ל בבאר שבע נשללה הסמכות יושב ראש.

כיכר: סדקים בתמיכה החרדית במשה ליאון, בימים האחרונים מסתמנת שבירה של עסקנים חרדים לכיוון ישיבה על הגדר ואולי אף תמיכה בברקת.

יעקב וידר מהליכוד, בחשיפות: אני מקווה שהליכוד לא יתקפל ונתמודד בבני ברק, בלשכת ראש הממשלה אומרים כי לא יתערבו. רשימת המועמדים סגורה.

ברסלב במרוקו. ג'קי קדוש בחשיפות: כ-50 חסידים יגיעו לשהות לצידו של הרב ברלנד ביום כיפור, וכ-200 נוספים יצטרפו לקראת סוכות.

בח"ח; רבני ביתר עילית יצאו במכתב האוסר קיום חוגי התעמלות בשיטת ה'זומבה', "לאחר שנתברר בפנינו כי אופן וצורת הדבר הינם בניגוד גמור לדרך התורה ולקדושת ישראל".

כיכר: חילוקי דעות בסאטמר בבחירות לראשות עיריית ניו יורק, האדמו"ר מהר"א ביל דה בלסיו, האדמו"ר מהר"י תומך בביל תומפסון.

יו"ר הבית היהודי במודיעין עילית אצל פרסטר בקול חי: הולכים לבחירות עד הסוף - לא נסכים למקום לרדת בתמורה למקום במועצה. סירבנו לצרף את יוני מזרחי.

הסקופים: האדמו"ר מבעלזא יזם הקמת קרן חדשה שתכסה כל חודש את קיצוצי הממשלה מתקציבי הכוללים .בראש הקרן חברים דייני החסידות

הסקופים: ביום רביעי כינוס ענק בפארק העירוני במודיעין עילית כנגד פגעי הטכנולוגיה בהשתתפות גדולי ישראל

הגראי"ל שטיינמן נענה להזמנת נשיא פוניבז' הגר"א כהנמן וימסור את שיחת החיזוק המסורתית ביום ד' בשעה 7 בערב בהיכל הכולל בהשתתפות אלפים.

12 בחשיפות: קרבות החרדים ברשויות המקומיות: "הבחירות במודיעין עילית זו עובדה מוגמרת" כך בראיון אביזוהר ריאר מהבית היהודי המקומי: "אנחנו לא מחוייבים לרבנים, קיבלנו מימון מהבית היהודי, נזכה ב-2 מנדטים" -. -

ח"מ רכסים שלמה הומינר בראיון סוער: החיכוכים בין ש"ס לדגל לא יעיבו על האחדות ברכסים. יצחק רייך הוא המועמד לפי הסכם אותו כולם יכבדו. -. -

ירושלים: פעיל הליכוד משה איפרגן: דרעי נסוג מתמיכה פומבית בליאון כדי לא להפריע לקמפיין שלו. לא ניתן לעסקנים דרעי וליברמן לגזור קופון על תושבי העיר

קוקר: מרן הגראי"ל בשיעור הקבוע בליל שבת בביתו: באם יבחר ראש עיר חילוני בבית שמש, יהיה זה חילול ה'.

התפרצות לישיבה בבית אל: הבוקר דווח על התפרצות לישיבה בבית אל ומתוכה נגנבה כספת . לא רחוק מהישיבה נמצאה הכספת ללא תכולתה. חקירה נפתחה בתחנת בנימין הרקע לאירוע ככול הנראה מסתמן כפלילי
ח"כ ליפמן בפייסבוק: אני מבקש לא להשתמש בתרנגולות למנהג הכפרות, תשתמשו בפרחים והפסיקו להיות חלק מההתאכזרות הזו.

מחר תערך עצרת תמיכה בתלמידי הישיבות בגיל הגיוס בשעה 8:30 בערב באולמי היכלי מלכות. מעגל סגור לנשים

השבוע בביהמ"ש הכרעת דין של פלוני, שעמד בראש "משפחה" של 6 נשים ועשרות ילדים. נמנה עם חסידות פלונית. ומיוחסות לו עבירות חמורות. רוב הפרטים אסורים בפרסום

יועצו של חמינאי מאיים:אם ארה"ב תתקוף בסוריה, נחטוף את הבת של אובמה

רץ בפייסבוק; בית דין רבני פרטי אלטרנטיבי בראשותו של הרב אברהם דב לוין (אב"ד בית דין ירושלים לדיני ממונות) ביטל נישואי אישה שבעלה ברח לארה"ב יומיים אחרי החתונה, כאשר בית הדין הרבני הורה "לשלם לו 40 אלף שקל תוך שבוע או שאין גט".

קוקר: בעיצומה של השבת האחרונה בחורי ישיבת 'חברון' מצאו גופה בסמוך לישיבה. ככל הנראה של אדם שהתמוטט ומת ברחוב. המשטרה: אין חשד לפלילים.

"כאקט מחאתי, תושבים רבים יצביעו לסיעת טוב". כך אומר אהרון קורנפלד מעיתון קוראים אלעד, בחשיפות: נמאס מצורת ההתנהגות של עיריית אלעד. בקדנצייה האחרונה ההזנחה הגיעה לשיאים חדשים

המבשר: חילול החג: תחבורה ציבורית פעלה בחיפה לראשונה בראש השנה. בכך הופר הסטטוס-קוו של השבתת התחבורה ציבורית בר"ה.

סוער במודיעין עילית: "נציגי ציבור פנו אלינו עם הצעה שנסיר את ההתמודדות בתמורה לתפקידים". כך אומר יוני מזרחי בראיון לחשיפות "אספנו 800 חתימות ב48 שעות"

מעריב:הניצול באומן;הרשויות ניתקו המים בבתים יהודיים כדי שיתנו שוחד

אשדוד אבל והלם בישיבת גור בהישמע על היתאבדותו של השומר פבל בביתו .ההלוויה היום.

אודסה: 2טיסות של ישראייר עם כ400 חסידי ברסלב תקועים מזה כ4 שעות בטרמינל עקב לחץ במקום של שדה התעופה. נציגי ישראייר הרימו רגלים ויצאו לנוח במלון סמוך. מדובר בעיכוב שיסודר בשעות הקרובות.

ביקורת במשטרה: אין קצה חוץ באיתור מפיץ תמונת הגופה המבותרת
כחודש לאחר הירצחה של אילונה דניס והפצת תמונת גופתה המבותרת בווטס-אפ, במשטרת ישראל עדיין לא הצליחו לאתר את מפיץ התמונה ומביעים ביקורת חריפה על התנהלות משטרת ת"א בחקירה. קצין בכיר במטה הארצי אמר ל-mako: "ניתן היה להגיע בזמן אמת למי שעשה את זה, אבל רק לאחר מספר ימים נזכרו במשטרת ת"א שמדובר במקרה חמור"

נתיבות : הרב יורם אברזל הודיע על פתיחת המפלגה נגד ש"ס שתרוץ בעיר נתיבות ובעיר ביתר

וונדליזם בבית ספר; בשכונת גני מודיעין במודיעין עילית הופתעו לגלות שבית הספר מוצף מים בכיתות ובמסדרונות. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר במעשה של בני נוער, נפתחה חקירה
רויטרס; בכיר ישראלי אומר כי ארה"ב תעניק לישראל התראה כמה שעות לפני שתתקוף בסוריה.

ירושלים, רח' עזרת תורה: נפילה מגובה 2 מטר במהלך בניית סוכה. מפונה לעין כרם במצב בינוני.

אתר חב"ד COL; איש העסקים נוחי דנקנר ביקר במרכז חב"ד העולמי 770 ועלה לתורה.
עוקץ צ׳ינג׳ים
עוקץ בהיקף של 5,000,000₪, אישיות מוכרת בחסידות ויז׳ניץ, בעלים של מצות ויז׳ניץ, בשיתוף עם אדם נוסף שלא מהחסידות אישיות מוכרת בבני ברק. הונו עשרות מבני קהילתו וצ׳ינג׳רים חרדיים נוספים, במיליוני שקלים. ויצא מהארץ לטורונטו לפני שבועיים.
צורת הפעולה הייתה, שהיה מגיע ומבקש הלוואות או אשראי לזמן, עבור מאפיית המצות שברשותו שזקוקה לשיפוץ, ו׳הרבה׳ אמר להשקיע בה ולא למכור, ובתמורה היה נותן צ׳קים דחויים של חברו, לאחר שהצליחו להגיע יחד לסכום גבוה של לפחות 5 מליון שקל, יצא את הארץ החסיד ויז׳ניץ, בלא שום הודעה או בקשת סליחה מכל המלווים, מדובר בין השאר בבני קהילתו שעמדו לפני הכנסת ביתם לחופה בכסף זה.
חברו שעדיין שוהה בארץ ביטל את הצ׳קים, ואומר שאין מה לפנות אליו והוא אינו הלווה. וה׳חסידות׳ מטפלת בפרשה, שפנו לעסקנים מהחסידות, גם אלו ששמעו - אמרו שאין בנתיים תוכנית לעזור, כי השניים הללו ידועים שנוהגים שלא כשורה.
אנשים שהצליחו להתחקות אחריו ולהשיג את מספר הטלפון שבו הוא משתמש בטורונטו, או שנענו באי תגובה מוחלטת או בניתוק מיידי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.