רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

תגובת מרכז ברסלב העולמי לתקרית בה הוכו שוטרים ישראליים במועדון באומן

שלושה שוטרים ישראלים שהגיעו לעיר אומן באוקראינה לאבטחת המתפללים בראש השנה הוכו בליל ראש השנה ע"י גויים אוקראיניים לאחר שנסעו לבילוי במועדון מקומי במרחק רב מציונו של רבי נחמן מברסלב, השלושה הוחזרו לארץ בהוראת מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, והאירוע יתוחקר על ידי ראש אגף המבצעים אהרון אקסול.

שמעון בוסקילה מנכ"ל מרכז ברסלב העולמי באומן מסר: "אחד השוטרים שהוכה ע"י מקומיים טופל ב'מרפאת אומן' שע"י מרכז ברסלב העולמי, אנו מצרים מאוד על התקרית הלא נעימה, ומקווים כי משטרת ישראל תפיק לקחים ולשנה הבאה (כפי שביקשנו מראש) השוטרים הצפויים להשתתף באבטחה יגיעו לפגישת היכרות והיערכות עם מנהלי 'מרכז ברסלב העולמי', גם השוטרים הישראלים חשוב שיתאמו עמדות עם אלו הגרים ופועלים באומן במהלך כל ימות השנה בכדי להכיר את המנטליות האוקראינית".

ב׳מרכז ברסלב העולמי׳ שבים וממליצים לא להתרחק בשעות הערב והלילה מאיזור ציונו של רבי נחמן מברסלב, ולהסתובב רק בקבוצות ובאיזורים מוכרים. ב'מרכז ברסלב' אף חילקו השנה מטעם משטרת מחוז צ׳רקס׳ ומשרד החוץ - דף הנחיות והמלצות בטחוניות לעולי הרגל.

יצויין כי השנה הוחלט בתיאום עם 'מרכז ברסלב העולמי' להגביר את סיורי המשטרה האוקראינית והישראלית בכל הרחובות הסמוכים לציון רבי נחמן עד למוצאי יום הכיפורים לצורך שמירת הסדר הציבורי ומניעת מפגעים רוחניים וגשמיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.