רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בספטמבר 2013

סחף בצפת אחרי שוקי אוחנה - גם ישי מימון הצטרף

מאת צפתי


חודש וחצי לפני הבחירות לראשות העיר צפת ועושה רושם כי מדובר בקרב ראש בראש בין שוקי אוחנה מהליכוד לראש העיר המכהן אילן שוחט. ראש העיר לשעבר ישי מימון  שתמך ועזר לקהילה החרדית בצפת יהיה מספר 2 ברשימתו של אוחנה
הבחירות לראשות עיריית צפת מתחממות. בשבועות האחרונים ביצע יו"ר הליכוד והמועמד מטעמה לראשות עיריית צפת שוקי אוחנה מספר חיבורים שהזניקו את כוחו והפכו את מועמדותו למובילה בקרב על ראשות העיר צפת. בין המצטרפים למחנה של אוחנה מספר דמויות מרכזיות  כשאחת מהם היא ישי מימון שרק לפני 5 שנים תפקד כראש עיריית צפת וזכור כמי שעזר וסייע לכלל אוכלוסיית העיר ולקהילה החרדית. מימון זכור לטובה בעיר בשל הבאת פרויקט בית הספר לרפואה לצפת ועזר ברות למגזר החרדי בהקמת מוסדות תורניים חינוכיים כמו כן למגזר הליטאי בראשות הקב קפלן שליט"א, חסידות ברסלב בראשות הרב אלעזר קניעגשליט"א, חסידות צ'אנז- שיפוץ בית הכנסות והמקווה, חסידות האדמורמלילוב זצ"ל  המוסדות התורניים בראשות הרב רפאל כהן וכו'. השילוב של ראש העיר לשעבר ישי מימון בעל ניסיון של עשרות שנים עם הכישורים והקשרים הרבים של שוקי אוחנה בממשלת ישראל ללא ספק יניבו פירות לרווחת המגזר החרדי וכלל תושבי צפת.
עוד נודע כי אוחנה מייעד למימון את המקום השני  ברשימתו למועצת עריית צפת.
שוקי אוחנה התייחס לכך ואמר: "אנחנו עובדים מסביב לשעון על מנת להוביל את צפת לעתיד טוב יותר. אני שמח על הצטרפותו של ראש העיר לשעבר ישי מימון ובטוח כי הוא יתרום רבות לקידומה של העיר צפת לאחר שאבחר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.