רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

גרוניך היישר מעיריית בני ברק בחשיפות: רשימה מפתיעה למועצת העיר: משה דוד טבק חסיד ויז'ניץ מגיש את רשימת 'שאל בני'.

משרד הדתות הודיע: בעוד 25 יום הבחירות למועצת הרבנות הראשית, ניתן להגיש מועמדות עד כ"ט תשרי בשעה 15:00.

ניסן סלומיאנסקי ל'בשבע': "הבעיה עם הציבור החרדי, זה לא מתחיל עכשיו, הם לא מכירים בעולם התורה של הציונות הדתית .הבעיה השנייה שהם נמצאים באופוזיציה וזה קשה. הם באטרף"

פרוש בקול חי: התאחדו סביבי כולם רק בגלל שלשכתי הייתה היחידה שפתוחה ל: ספרדים. ליטאים. תימנים. חסידים ודת"ל! גדו"י מכל החוגים והעדות הורו לי להתמודד. אני המועמד של הציבור.

פרוש: בקדנציה האחרונה התחלפו 7 מהנדסים ו- 5 מנכ"לים. הגיעו דוחות למבקר המדינה, למרות זאת הייתי היחיד שיצאתי להגן על עידן.

הוגשה תלונה למועצת הרשות השנייה נגד רדיו 'קול חי', ע"י מטה ש"ס בצירוף 2 כלי תקשורת שביקשו לשמור על חיסיון, ע"כ שהציג הערב סקר שנעשה כביכול מטעם הרדיו, בזמן שהסקר הוזמן ע"י מטה פרוש, שניסו להציע בימים האחרונים את הסקר לכלי תקשורת נוספים אשר סרבו.

ירושלים; כפי שדווחנו מוקדם יותר - רשימה משותפת לדגה"ת ואגו"י: פינדרוס, דייטש, קלרמן, ויצמן, הלברשטם, ראוכברגר, הלפרין, רוזנשטיין וגורא.

גירא בחשיפות: גם בבני ברק רשימת יהדות התורה מאוחדת - ויזניץ התקפלו ויקבלו 2 נציגים. מחוללי הבחירות - סיעת הליכוד מגישים כעת.

רשימת 'בני תורה' הוגשה גם בירושלים; חיים אפשטיין, מנחם אטינגר, ישי אשכנזי, אבי מינסק ואלי יפה.
ב-21:30 ייכנסו כל מועמדי המפלגה מי-ם, ב"ב ומודיעין עילית אל הגר"ש אויערבך שם יקבלו את תמיכתו.
בית שמש; שלומי אמונים פורשים מאגודת ישראל, הגישו כעת רשימה עצמאית.


מעלה אדומים: הסיעה החרדית שקיבלו בעבר 2 מושבים, לא רצה בבחירות, ש"ס רצים לבד וככל הנראה לא תעבור אחוז החסימה, לאחר שרבני העיר מתנגדים.
כיכר; בלוס אנג'לס נפטר הרב שרגא פיליפ ברג יו"ר מרכז הקבלה העולמי ומי שכונה הרב של הסלבס בארצות הברית. בצוואתו ביקש שהלוויתו תיערך לפי המנהגים של חסידות ויז'ניץ.
אבי בלום בקו עיתונות; המספרים מלמדים על קרב צמוד, אך סקרי עומק מלמדים כי ליאון ינצח בקרב.

משפחת  המקובלים אבלה ומזועזעת על פטירתו של ראש המקבלים בדורינו הרב פיליפ ברג ומשתתפת באבלם של הרבניות חיה אסתר מדונה, דמי מור ואשטון קוצ'ר. ואלפי תלמידיו מלוס אנג'לס ועד דובאי.
הלוויתו תתקיים היום בצפת. הכניסה בתשלום....

המשטרה עצרה בבני ברק גבר בן 36 החשוד שעשה מעשים מגונים בילדה בת 7 בחדר מדרגות בבניין מגוריה בעיר. החשוד, תושב אלעד, הפתיע את הילדה, הוריד את חולצתה ועשה בה מעשה מגונה. הילדה החלה לצעוק והוא נמלט מהמקום ברכבו בנהיגה פרועה ופגע בכמה כלי רכב. האיש אותר בביתו ויובא לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

בשעות הקרובות חלוקה חוזרת של עיתוני הפלס למנויים בב״ב, זאת לאחר שמאות עיתונים נגנבו ממוקד החלוקה

יום ליום: מוסף מיוחד לרגל הכתרת הראשל"צ יצחק יוסף + פוסטר גדול לתליה בסוכה של האב והבן.

דרמה בגבעת זאב! לאחר שאמש סוכם סופית כי יהדות התורה וש"ס הולכים יחד, במהלך הלילה הודיע אריה דרעי כי מתנגד, "מקום רביעי לש"ס זה בושה".

המחנה החרדי בטאונה של חסידות בעלזא: משה ליאון מופיע ברשימת המשפיעים תחת הכיתוב נתמך על ידי חלק מהפלגים החרדים ואביגדור ליברמן.

גלהר במעריב:בטקס אתמול הוכתר הרב יצחק יוסף למנהיג הבא של שס.אנשי ישי יעשו ככל יכולתם להחזיר את הרב עמר למרכז הבמה

אחדות במודיעין עילית? גוטרמן הציע הלילה לאגו"י לרוץ יחד עם דגל. נותן להם 4 מקומות וסגן בתואר. את תפקיד סגן מ"מ והתפקיד הבכיר הודיע גוטרמן שייתן לסגנו ולנשטיין ע"פ הוראת הגראי"ל.

תחקיר מעריב: כך השתיל מטה ליאון מאות 'פרופילים' מתחזים בפייסבוק של תושבים נגד ברקת כביכול.

רוט בח"ח: אמש נפגש גוטרמן עם נאמן בית הגראי"ל הרב דוד שפירא לפגישה ממושכת,לאחר מכן נכנס אל ראש הישיבה לקבל את ברכתו למועמדותו לראשות העיר.סוכם כי מלבד סגן לאגודה (לטוביה פריינד נציג קרלין) לא יובטחו סגנים נוספים עד לאחר הבחירות.המועמדים לתפקיד סגן בדגל:יעקב ולנשטין הסגן הנוכחי ומרדכי גולדברג מי שהתפקיד ניטל ממנו זמן קצר לאחר הבחירות הקודמות.

אחדות באלעד! בבוקר שאחרי החתימה נצפו כעת המועמד לראשות העיר ישראל פרוש ונציג ויזניץ סגרה"ע חיים מאיר כץ בישיבת עבודה משותפת בלשכתו של כץ.

דייטש ופינדרוס למשפחה: לכולנו יש אגו, אבל רבנו והשלמנו יחסית מהר. אמרנו מזמן לברקת: "ניר תוכל לקחת את הבחירות בהליכה, אבל הוא לא שמע".

אתר קול חי• נחמן בנשעיה מוביל לפילוג חרדי בבית שמש• מתעקש למקום לברסלב על חשבון בעלזא גם במחיר פיצול • סיכויים ל3 מפלגות. דגל חסידויות גדולות ושלומי אמונים

דיווח:בני תורה בי-ם טרם החליטו האם לתמוך בברקת או להריץ חרדי חסר סיכוי לראשות העיר בכדי לפגוע בסיכויי ליאון ולהביך את העסקנים שטענו שאין לתמוך בחילוני מול חרדי, שני המהלכים מתואמים עם מטה ברקת
בקהילה: קריספל ידוע כאיש מלחמות שלא מכיר את המושגים של פשרות והידברות, תקופת כהונתו לוותה במלחמות בלתי פוסקות שהפכו את העיר לגהנום חברתי, בש"ס מאמינים כי בעשור שחלף התמתן.
משרד הפנים: הבחירות לרשויות תתקיימנה ב:191 רשויות מקומיות. 5.469.041 בעלי זכות בחירה בבחירות הקרובות, 553.668 בעלי זכות שיצביעו לראשונה.

משה ליאון בראיון חג למשפחה: אני איש שמוכר בי-ם לא פחות מברקת. אני לא הייטקיסט שעושה מכה ובא לכבוש עיר. למרות שלא הצלחתי במו"מ הקואליציוני עשיתי הכל לעזור לחרדים.

וואלה: וועדת הרבנים לענייני תקשורת נגד הסמארט-פון הכשר של רמי לוי. גורמים בשוק הסלולר מעריכים כי יהיה קשה להצליח עם המכשיר לולא הסכמתם

אורי אורבך על דברי הרב שלום כהן אמש: "הדברים המכוערים והגסים רק מוכיחים מדוע יש להרחיק את האנשים האלה מכל עמדת השפעה ברבנות".
ריבלין בבקהילה: פרוש הצליח לסגור הסכמים עם כל החוגים בעיר שאינם ש"סניקים, ההישג הגדול - הברית עם התימנים, היתרון שלהם: לא מושפעים כל כך מהקבלן 45, עובדה: בבחירות לכנסת הצביעו 700 מהם בעד ה' אמנון יצחק.

קרית מלאכי: שר התחבורה ישראל כץ הגיע לביתו של הגר"י ירוסלבסקי רב נחלת הר חב"ד לשכנעו לתמוך במועמד הליכוד רן ויצמן.
ווינט: שיא בנתב"ג: 14 ק"ג סם בספרים ובמזוודה, בשני מקרים שונים בתוך שעות, נתפסו בציוד של אזרחי קולומביה. החשודים בהברחה נעצרו.
יתוש...... הנביא ניר בן ארצי ב'כיכר' לחג הסוכות: תקופה זו היא התקופה של גאולת עם ישראל. אם חס ושלום תהיה מלחמת עולם שלישית, לא יישאר מהעולם זכר של יתוש.

ב”ב: בני תורה; בבית הכנסת גרודנא ברחוב בלוי מחתימים עבור חיים רוחמקין לראשות העיר, המטרה לגרור את ב"ב לבחירות גם לרה"ע

בלום בקו עיתונות:עפ"י המספרים הקרב צמוד,אך לפי סקרי עומק ליאון ינצח

צפת: אגודת ישראל מתחדשת. נחמן גלבך, חתנו של יצחק קעניג מנהל מוסדות ברסלב, ומשה פרוש חסיד ביאלה, יהיו נציגי אגודת ישראל בבחירות הבאות. למרות זאת הציבור הכלל חסידי שפרשו מאגו"י בגלל שליטת ברסלב ברשימה לא יצביעו ג' והם הולכים עם ת' דגל התורה.
צפת: הכלל חסידי עם דגל התורה ברשימה אחת שסימנה ת'. במקום הראשון עמנואל לוי שהוא פורש ש"ס, עוד ברשימה נציג הכלל חסידי אליעזר לזר חסיד סערט ויזניץ.

הסקופים:חיים אפשטיין מס1 בבני תורה בי-ם יגיש הערב מועמדות לראשות העיר, הנימוק הרישמי;הוראת הגרי"ש זצ"ל להצביע לחרדי משום קידוש ה' גם ללא סיכוי, מאחורי הקלעים המהלך מעניק חיזוק לברקת
ישי כהן בכיכר: שלמה ברסקה שלח מכתב לאריה דרעי בו הוא מודיע על התפטרותו מהעירייה. הסיבה: הוצע לו המקום השלישי.
ריבלין בטוויטר: מודיעין עילית: מסתמן רשימה מאוחדת של אנשי הגרש"א והגר"מ גרוס. ירוץ מטעמם לראשות העיר יהודה שם טוב המכהן היום כנציג קד במועצת העיר המזוהה עם הגרש"א ומקורב להגר"מ גרוס.

משבר חמור באגו"י באלעד.
לאחר ששרוליק פרוש התחייב לקהילת חבד על המקום השני ברשימת אגו"י תמורת תמיכתם בו לראשות. אמש אמר להם פרוש כי הוא נאלץ להפר את הסיכום כי הוא חתם עם ויזניץ שהם במקום השני.
בחבד זועמים: "אנחנו מעל 700 מצביעים בעיר. כואב לנו יותר על הבגידה של פרוש אחרי שהכל סוכם מאשר על המקום. אנחנו נגיש רשימה עצמאית".
בנוסף. בעקבות התרגיל המסריח חבר המועצה מני אמיתי מחבד הודיע על פרישה מרשימת אגו"י ולא יתמודד לקדנציה נוספת. לפני זמן קצר הגיע אליו מנכל המבשר מוישי פרוש בניסיון לשכנעו. אך אמיתי סירב לדבר איתו על הנושא.
משפחת פרוש הכוללת את מאיר מוישי ושרוליק בלחצים עצומים על הרב ירוסלבסקי מחבד להסתדר על מקום אחר.

נצח רצים לראשות במודיעין עילית. ירושלים ובני ברק.
אתמול גפני אמר - אני לא יודע מה רוצים ממני כולם כועסים עלי כאילו אני לא רוצה להגיע לפשרה.
הוא מוסיף - נכנסתי לרב שטיינמן ושעה שלימה דיברתי איתו והסברתי לו איזה מלחמה תיפתח פה אם לא יגיעו לפשרה והרב שטיינמן בשלו ולא מעןניין בפשרות

העבק. פיצוץ בש״ס באלעד: יצחק עידן נמצא כבר למעלה משעתיים במשרדו של הרב משה יוסף ומשתולל. הסיבה: החליטו להזיזו למקום הרביעי ברשימת ש״ס לאחר שחשוד במעשים פלילים חמורים. עידן הגיע להרב משה יוסף לאחר שהבין שמקדימים למקום 2 את מקורבו של הרב משה שמעון סוויסה. מקורבי הרב משה יוסף: מספיק נפלנו באלעד. את הראשות הפסדנו! עכשיו נרכיב רשימה כשמקום 1 חשוד במעשים מגונים. מקום 2 חשוד בשוחד ומירמה ומקום 3 אבי מלכה הידוע במעשיו? לא ניתן לזה יד! עידן מאיים לעמוד בראש המטה הספרדי למען שרוליק פרוש

יעקב וידר בעתירה דחופה לבית הדין העליון של הליכוד: "מבקש להכריז שוב כי רשימה מטעם הליכוד תתמודד בבני ברק עד וכולל יום הבחירות". הודעת בית הדין של הליכוד, כעת: "כל פעולה שיש בה כדי להסיר את הליכוד מהתמודדות למועצת העיר בני ברק, תהיה בבחינת בזיון בית הדין על כל המשמעויות הכרוכות בכך"!!!
המשמעות הדרמטית: כל הסיכומים של דגל התורה וגור עם אנשי הליכוד - מבוטלים. חבר ליכוד שיפעל לעזור להם, יורחק מיידית מהמפלגה!

דרמה! משבר חמור! פיצוץ!
העסקן בערל נפגש עם המאכער שמערל והבהיר לו כי העסקן שרגא יוצב במקום השביעי במקומו של איש החסד יענקל.

לחצים עצומים מצד בתי גדו"י למצוא פתרון למשבר.
אתר קול חי:חב"ד בבי"ש הצטרפו לרשימה של מאיר בלעיש ופורשי הבית היהודי

במודיעין עילית נסיון להדיח את אחד מחברי דגל המכהנים ע"מ להכניס את אברימי ויס ידידו של קובי רוזנשטיין
ושוב סוערות הרוחות באלעד. למרות ההתנגדות העזה של נציגי הקהילות הליטאיות והגבאים, ולמרות ההבטחות המפורשות של זליג אורלנסקי ומנחם שפירא, נכנעה דגל התורה  לדרישתו של אברהם משה פכטר ממקורביו של הרב מרדכי גרוס, ולהעמיד בראש הרשימה את משה שטיין, חסיד ויז'ניץ ומנהל מוסדות תורת חסד ושירת שרה. יוצא שהמנצחת הגדולה היא חסידות ויז'ניץ שמקבלת שני נציגים בשלישיה הראשונה. ההסכם הוא ששטיין לא יקבל משכורת, ע"מ שיוכל להמשיך לנהל את מוסדותיו ולא יהיה מחוייב לתושבים, ושמוליק גרוסברד, נציגו של הרב גרוסמן, מגדולי ה"מחבלים" יהיה סגן בשכר. נציגים רבים אמרו שלא לציטוט, שיפעלו בכל כוחם למנוע הצבעה של אנשי קהילותיהם ליהדות התורה.

לראשונה באלעד הוגשה רשימת נשים למועצת העיר "אם"

משה ליאון בסיור כעת בשוק ארבעת המינים: מחפש לולבי דרעי...
בית שמש; אבוטבול הגיש את מועמדותו לראשות ואת רשימתו. ברשימה: אבוטבול ראשון, אחריו: יגאל חדד, ירון לוי, ראובן כהן, אבי כהן, ראובן בן יצחק, מנחם שבתאי ורונן כבירי. אבוטבול: מקימים שני מטות, אחד לראשות ואחד לש"ס.
אתר קול חי; דגל התורה ושלומי אמונים בבית שמש בדרך לחתימה על ריצה משותפת בלי גור ובעלזא.
בג"ץ קבע ברוב דעות כי אין מניעה שראשי ערים שהוגש נגדם כתב אישום יתמודדו בבחירות, אך הוציא צו כי גפסו מנצרת עילית ורוכברגר מרמת השורן יועברו לאלתר מתפקידם.

רגע הגשת רשימת בני תורה במודיעין עילית, נראה בתמונה (עם הראש המסובב...) אבי ברגר מועמד הרשימה לראשות העיר
 .
בית שמש; שלומי אמונים פורשים מאגודת ישראל, הגישו כעת רשימה עצמאית.

נציגי יהדוה״ת המאוחדת באלעד הגיעו הלילה ללחיים בבית רבה של אלעד הגרש״ז גרוסמן. בביקור איחל הרב גרוסמן לישראל פרוש הצלחה גדולה ושיזכה לקדש שם שמיים בכניסתו לתפקיד בקרוב

פפארצ'י: מנכ"ל יתד נאמן זעליג אורלנסקי נצפה אמש עם בכירי דגל. כשהוא תוקף ארוחה במסעדה בנמל ת"א בכשרות מפוקפקת

וואלה: וועדת הרבנים לענייני תקשורת נגד הסמארט-פון הכשר של רמי לוי. גורמים בשוק הסלולר מעריכים כי יהיה קשה להצליח עם המכשיר לולא הסכמתם.

ריבלין בבקהילה: יאיר לפיד עומד מאחורי מועמדותו של ברקת. ציר לפיד - בנט עובד שעות נוספות להנחיל תבוסה לחרדים.

נפל הפור: נציג גור במועצת העיר ירושלים: יוחנן וייצמן.

מעלה אדומים: הסיעה החרדית שקיבלו בעבר 2 מושבים, לא רצה בבחירות, ש"ס רצים לבד וככל הנראה לא תעבור אחוז החסימה, לאחר שרבני העיר מתנגדים.

לראשונה מזה עשרים שנה , רשות המיסים פשטה על דוכני ארבעת המינים .הם התחזו לקונים וביקשו קבלת מס.. ראו הוזהרתם!

הנייעס בבית שמש: החסידויות הגדולות בבית שמש גור בעלז וויזניץ חתמו הסכם ביניהם לרשימה עצמאית ואינם מסכימים לתת לכלל חסידי יותר ממקום אחד ברשימה. 
הכלל חסידי שגודלם הוכח כלפחות שני מקומות מרגיש מקופח.
מה שמסתמן שהחרדים בבית שמש ירוצו בשלוש רשימות: דגל, כלל חסידי, גור

מבוכה לש"ס באלעד: קבוצת אברכים ספרדים מחתימה טפסים להרצת מועמדותו של איציק טרבלסי ששימש בעבר כמנכ"ל העירייה, בכיר בש"ס: רק לפני יומיים טרבלסי ישב בישיבת עבודה עם קריספל, בקצב הזה הכישלון יהיה אכזרי.

הפתעה ברחובות: מטה חילוני הוקם למען מועמד אגו"י איש קרעטשניף פנחס הומינר. בראש המטה אישים חילוניים ידועים בעיר.

ברית פוליטית בכל הארץ? בית שמש: בשעה זו מסתמן כי דגל התורה ושלומי אמונים רצים יחד ברשימה משותפת למועצת העיר.

י-ם: חצי שעה לפני ליאון, הגיע כעת ר"ע י-ם ניר ברקת לשוק ארבעת המינים במתחם שנלר.

החשיפות: במודיעין עילית אגו"י ברשימה של גוטרמן במקומות: 3-6-9-13 לויזניץ, קרלין, ברסלב, ביאלה בהתאמה. ש"ס תצורף לרשימה במידה ויצליחו להגיע לסיכום עם יוני מזרחי.

הבחירות בב"ב. קו החשיפות: קד באיום אחרון על דגל-לקחו טפסים. אלמגור יהיה חייב להגיש רשימת הליכוד וגם שניידר: "מתמודד עד הסוף" . ישי כהן בחשיפות: ישיבה בש"ס כעת בניסיון לסגור את רשימת ש"ס בביתר..

לוד: חב"ד סגרו על ריצה משותפת עם הבית היהודי, בראש הרשימה נציג חב"ד שלום שיינר.

מרכז העניינים: הציבור החרדי יתלכד לחלוטין מאחורי ליאון, לא יהיו שום עריקות. הכל ספינים של מטה ברקת.

חיים וייסברג המתמודד בביתר, סירב לומר בראיון לחשיפות מי הרבנים עימם התייעץ או התומכים בו. ומה עם ניסיון מונציפאלי? "אפשר ללמוד את התפקיד תוך כדי עבודה".

מעריב: גבר תושב היישוב אלעד ביצע השבוע מע"מ בילדה בת 7 בבניין מגוריה בבני ברק. למרות שניסה להימלט מהזירה, נתפס ונעצר בעיר.

בית שמש: אבוטבול הגיש את רשימתו. מקום ראשון: אבוטבול, לאחריו: יגאל חדד, ירון לוי, ראובן כהן, אבי כהן, ראובן בן יצחק, מנחם שבתאי ורונן כבירי. אבוטבול: מקימים 2 מטות, אחד לש"ס ואחד לראשות.

ידיעות: ניר ברקת שמחזר אחרי הקולות החרדים, נצפה בשבת בצהריים אוכל במסעדה לא כשרה בנמל תל אביב.

גואל ועקנין בקול חי: במקרה של ריצה נפרדת בירושלים, אגו"י בטוחה בעומד בראש הרשימה הרב יוסי דייטש שיביא מצביעים מתנדנדים גם מקרב הציבור הליטאי להצביע עבור אגו"י.

משה ליאון יערוך סיור בשוק ארבעת המינים בשנלר בשעה 17:30 בליווי תקשורת.

מבוכה לש"ס באלעד: קבוצת אברכים ספרדים מחתימה טפסים להרצת מועמדותו של איציק טרבלסי ששימש בעבר כמנכ"ל העירייה, בכיר בש"ס: רק לפני יומיים טרבלסי ישב בישיבת עבודה עם קריספל, בקצב הזה הכישלון יהיה אכזרי.

משרד הדתות הודיע: בעוד 25 יום הבחירות למועצת הרבנות הראשית, ניתן להגיש מועמדות עד כ"ט תשרי בשעה 15:00.

עיתון המודיע בצרפתית המחולק גם בארץ: מודעת פרסום של ר"ע י-ם ניר ברקת.

ישי כהן בכיכר: שלמה ברסקה שלח מכתב לאריה דרעי בו הוא מודיע על התפטרותו מהעירייה. הסיבה: הוצע לו המקום השלישי.

מסתמן: רשימת ש"ס בירושלים: אלי שמחיוף. צביקה כהן. נתי לסרי. יעקב וואזנה. צביקה אסולין.

ווינט: שיא בנתב"ג: 14 ק"ג סם בספרים ובמזוודה, בשני מקרים שונים בתוך שעות, נתפסו בציוד של אזרחי קולומביה. החשודים בהברחה נעצרו.

רוט בבח"ח: מסתמן: משה ליאון יגיע הערב לבית הגר"ע יוסף לקבל את ברכתו, מחר ערב החג יגיע להתברך אצל הגראי"ל.

המועמד לראשות העיר אלעד ישראל פרוש נכנס כעת למרנן הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי מלווה בסגרה"ע חיים מאיר כץ.

ראשוני! רשימת כלל חסידי נוספת במודיעין עילית תוגש הערב ע"י נתן רוזנבלט. מאות הוחתמו מהבוקר, בנשעיה פועל להרגעת הרוחות.

בית שמש: מאבק קשה באגודת ישראל לעומת דגל התורה שמאוחדת, נצח "בני תורה" לא תריץ רשימה בעיר, יתכן שיוגשו הערב 3 רשימות של המגזר האשכנזי חרדי.

קרית מלאכי: שר התחבורה ישראל כץ הגיע לביתו של הגר"י ירוסלבסקי רב נחלת הר חב"ד לשכנעו לתמוך במועמד הליכוד רן ויצמן.

ראו בריסקער אחד שיושב ערום על הרצפה בסוכה שאלו אותו איך זה יתכן ?? הוא אמר. 'שלא יהיה חציצה'....

מהדורת 12 בקו החשיפות: עידן חדש בפוליטיקה החרדית! גירא: המסגרות נפרצו ולכל המפלגות החרדיות הותיקות קמו מתחרים עצמאיים. | ישי כהן חושף: הרב אלבז זועם על דרעי לאחר שסירב לצרף את נציגו במקום השני, לא יתמוך ברשימה! | סוער! משה ברדוגו נציג חניכי הישיבות הספרדיים בדגל אלעד חושף בראיון: עוזרו של דרעי התקשר אלי עוד הערב והציע לי מקום שני + סגן בשכר, העיקר שאפרוש מפרוש, סירבתי בשל הוראה מפורשת מהרב הדס ללכת עם פרוש.

הנייעס החרדי.
עוד הפגנה נגד דרעי בפתח? בש"ס בי-ם זועמים על דרעי: "תפסיק כבר עם ההצנחות".
אנשי ש"ס בירושלים זועמים על יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, ומאיימים לצאת להפגין ברחובות נגד התנהלותו של דרעי בכל מה שנוגע לבחירות המונציפליות בכלל, ובירושלים בפרט. הדברים באים, בעקבות הדחתו של איש העשייה השסי"ת הרב אשר מישעלי מרשימת ש"ס לעירייה בי-ם, לטובת צביקה כהן שהוצנח מאלעד.

קול חי: דרמה! סקר של רדיו קול חי חושף: שרוליק פרוש מביס את צורי קריספל בפער גדול! מיד הסקר המלא וראיון ראשון עם שרוליק פרוש שמודיע: כולם התאחדו סביבי, אני מתמודד לראשות העיר!.
ביקורת על דרעי שמינה את נהגו האישי אבי אמסלם לנציג באשדוד. אמסלם בחשיפות: אחד שעובד 24 שנה בתנועה זה נקרא מקורב?.
משרד הפנים: הבחירות לרשויות תתקיימנה ב:191 רשויות מקומיות. 5.469.041 בעלי זכות בחירה בבחירות הקרובות, 553.668 בעלי זכות שיצביעו לראשונה.
משפחה: אריה דרעי חושף בראיון חג לאליטוב וארליך: "למעלה ממחצית מהשבוע אני עוסק בענייני בטחון חשאיים כיו"ר ועדת משנה לענייני בטחון ומודיעין, בשבוע האחרון עסקנו רבות בנושא סוריה.
ריבלין בבקהילה: פרוש הצליח לסגור הסכמים עם כל החוגים בעיר שאינם ש"סניקים, ההישג הגדול - הברית עם התימנים, היתרון שלהם: לא מושפעים כל כך מהקבלן 45, עובדה: בבחירות לכנסת הצביעו 700 מהם בעד ה' אמנון יצחק.

וואלה: וועדת הרבנים לענייני תקשורת נגד הסמארט-פון הכשר של רמי לוי. גורמים בשוק הסלולר מעריכים כי יהיה קשה להצליח עם המכשיר לולא הסכמתם.
 
ריבלין בבקהילה: יאיר לפיד עומד מאחורי מועמדותו של ברקת. ציר לפיד - בנט עובד שעות נוספות להנחיל תבוסה לחרדים.
מעלה אדומים: הסיעה החרדית שקיבלו בעבר 2 מושבים, לא רצה בבחירות, ש"ס רצים לבד וככל הנראה לא תעבור אחוז החסימה, לאחר שרבני העיר מתנגדים.
ידיעות: ניר ברקת שמחזר אחרי הקולות החרדים, נצפה בשבת בצהריים אוכל במסעדה לא כשרה בנמל תל אביב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.