רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בספטמבר 2013

ההורים הם האשמים לטביעת הילדה בבני ברק

לכבוד הרב שאולזון

בכל פעם שקורה (ולא יקרה עוד) כזה אסון ה"י, מתחילים כולם להעמיס את האשמה על כולם ורק לא על האדם הנכון, שבאמת אשם במה שקרה, מאשימים את העיריה, (למה לא? זה מאד קל) מאשימים את הנשים שלא הולכות בצניעות, (שמור על העיניים שלך יותר קצת ואל תפזול מהרגע שאתה יוצא פתח ביתך עד הגיעך למחוז חפצך...)
מאשימים את השכן שלך (שרב איתך, כמובן מאשימים את האינטרנט (כמובן, כי אתה 'נכשל' בזה יום יום, ומרצון, ועל מישהו צריכים לזורק היסורי מצפון ורשימת 'האשמים' אחרי אסונות כאלו הם ארוכים מאד, הכל תלוי לפי הסגנון שלך... אתה תחליט, ואתה כבר יודע הכל!
אבל, שכחת חביבי, מי באמת אשם  ואני יזרוק פה פצצה,
האשמים האמיתיים הם לא אחרים מאשר ההורים בעצמם!
כן ההורים בעצמם הרגו את הילדה הנחמדה הזאת, ותשמעו סיפור נחמד, (עצוב)
האבא רוצה ללכת לבית מדרש, ולפני שיוצא מהבית אומר לאישתו 'שמעי, אני הולך להתפלל, אנא אל תשלח לי את התינוקות אלי לבית המדרש כדי לבלבל אותי! אני רוצה להתפלל! היבנת??'
היא, מנדנדת עם הראש כאות הסכמה כפויה, והוא הולך לו להתפלל חזק מאד, אבל, גם היא צמה, וקצת יותר קשה לשבת בבית ולצום מאשר לשבת בבית מדרש ולשמוע חזן, ולפטפט עם השכנים, כי אם יש לך תעסוקה בצום, הצום עובר הרבה יותר בקלות...
האמא מסכנה, ישבה כל היום עם הקטנטנים על הראש ועל העצבים, היא קרסה, ורצתה ללכת לישון, היא אומרת לילד הגדול בן החמש 'חמודי קח את אחותך ולך קצת אל אבא'
הילד קם והלך, הגיע אל האבא ההמום, פשוט התרגז עד הגג על החוצפה של אישתו 'לכו הביתה ילדים! פה זה לא קייטנה! לכו הביתה לאימא! ומיד! תגידי לה ש'אני מתפלל'!"
הילדים הקטנטנים לא ידעו בדיוק מה לעשות, האמא, אין לה כח להם, האבא לא מעוניין בהם, אז מה לעשות? מסתובבים ברחובות...
וככה ילדים קטנטנים מסתובבים חופשי כל היום בלי השגחה מה הם עושים, איפה הם מטיילים, וכמה ה' צריך לשמור על אותם ילדים,
אני אישית רואה כל ראש השנה ויום כיפור, ילדים קטנים, מסתובבים ברחובות ועושים דברים מסוכנים מאד מאד, ואת אף אחד זה לא מעניין,
ההורים-שאלתם? הם, זה לא איכפת להם מה קורה לילדים שלהם, הרי עושים ילדים כל שנה ושנה, יש מספיק, וחיים בכזה סרט של אדישות נוראי, לא יקרה כלום אל דאגה, יהיה טוב, תרגע, ה' שומר, וככה כל התירוצים האלו, העיקר שיהיה נח להורים, שחייבים לשבת רגוע כל היום בלי שאף אחד יפריע להם המנוחה, עשיית ילדים? אם אתה רוצה כ"כ חזק 'מנוחה' למה הבאת אותם לעולם? לא ידעת שילדים הם ההיפך של מנוחה? תחליט מה אתה רוצה?
תבין טוב אבל'ה ואמ'לה, מהרגע שעשית ילד, אתה חייב לשמור עליו בשבע עיניים! כי ילד זה סוג בריה שעושה דברים מסוכנים ומסתכן אם לא שומרים עליו חזק, נכון שה' שומר, אבל לפעמים כשה' מרגיש שההורים מזלזלים מדי הרבה בילדים שלהם, ונותנים לילד בן חמש להסתובב חופשי עם האחות הטקנטנה שלו ברחובות, אז הוא בצער ובכאב חייב לשלוח הודעה להורים 'תשמרו על הילדים' אין שום סיבה בעולם להפקיר ככה ילדים קטנים, אתה פטור מלהתפלל ומלעשות כל מצוה בתורה במקום שיש אפילו חשש של פיקוח נפש! אסור לך להתפלל כשאתה אפילו חושש שאולי הילדים שלך בסכנה! ואם יקרה משהו כשאתה לא שמרת עליהם טוב, אתה חייב בנפשם! ועתידים אתם ההורים לעמוד לדין על זה!
אפשר לבכות, ולבכות כמה וכמה אסונות ה"י קורה כל שנה ושנה, אסונות שעם קצת שמירה מינמלית הייינו יכולים למנוע האסונות האלו,
תשמרו על הילדים שלכם, אל תתנו לילדים קטנטנים ללכת לבד ברחובות, היום זה מקוה, ואתמול זה היתה אילן, יום לפני זאת היתה גדר, ויום לפני שער גדול, וככה הרשימה ארוכה מאד,
זכור, אף אחד לא חייב לשמור על הילדים שלך, לא העיריה, ולא שום פולטיקאי, הרחוב מסוכן, וזה נקודה, זה מסוכן כן שמעת טוב, ואם אתה נותן לילד שלך להסתכן וללכת ברוחב לבד, וחס ושלם משהו קרה איתו, אתה רוצח ממש, ואתה בידיים רצחת את הילד שלך!
זכרו אבא'לע ואמא'לע
"שאננות זה רציחה!"
זה שאתמול ולפני שבועיים עשיתם אותו דבר-ולא קרה ב"ה כלום, זה לא אומר שזה לא מסוכן! זה עדיין מסוכן, ועדיין אסור לך לעשות זאת עם הילד שלך,
אני הייתי ממליץ שכל פעם שקורה - וה' ישמור שלא יקרה, שהשלטונות יאסרו ההורים לשנה בבית סוהר, וישלמו מיליון ש"ח כקנס, נראה אם יהיו עוד ילדים ברחובות שעושים דברים מסוכנים, נראה! יותר טוב, שלא נראה, כי מבית סוהר מפחדים, ומיליון שקל אוהבים יותר מאשר ילד, כן לצערנו הרב

בתפלה שלא נשמע עוד שוד ושבר בגבלנו

6 תגובות:

  1. אתה משוגע לגמרי...
    אתה יודע מה זה לאבד ילד???
    אתה מכיר את הסיפור שאתה ככה חוגג עם בובקעס על הצער שלהם???
    לילדים שלך יש צמיד אלקטרוני על הרגל והם מעקב 24 שעות?

    השבמחק
  2. אם יקנסו במיליון שקל כל חובש שטריימל - הכותב הנכבד יחדל כנראה

    לצאת עם שטריימל לרחוב ( אם טעיתי - אני אוכל את השטריימל שלי ).

    מה זה מוכיח ?

    נכון שפיקוח נפש דוחה תפילה - אבל אם כך - יכבד הכותב ואל יצא לתפילה בציבור

    שמא תדרסנו מכונית. הרי החשש לתאונת דרכים גדול בהרבה מחשש לטביעה במקווה

    השבמחק
  3. אני מסכימה עם התגובה- לא מפילה את האשמה על ההורים דנן אך בהחלט עלינו כהורים חלה האחריות על ילדינו.
    אך בדבר אחד אני מתנגדת אליך נחרצות "עושים ילדים ו...."- מי אתה שאתה מרגיש כ"כ נח להתבטאות בצורה כזאת.
    כאם אחראית מאוד (ו...כן מתוכננת...) אינני מרגישה שאני "עושה" את הילדים אלא מקבלת אותם כמתנה מהקב"ה ואני מכירה באזור מגורי משפחות רבות ש"עושות" ילד או שתיים שגרים ברחוב, בגדרות, בעמודי החשמל וכו' רק לא בהשגחת ההורים- מי יתן ולא יקרה להם כלום.
    אז תזהר בדבריך ואל תחשוב שבגלל שיש יותר ילדים אזי להורים "קל" לותר עליהם, אדרבא מילד לילד האהבה והאחריות רק גוברת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  4. מי אתה שכך תדבר על ההורים. ומזה עושים ילדים איזה לשון מגילה

    השבמחק
  5. חיים כך אתה נותן לרשום בבלוג שלך.
    יש משהו נכון בדבר הכתבה אבל לא כך כותבים לאשים את ההורים במקרה הספציפי הזה ??? היתכן ??? אתה מכיר אותם ??
    ואיזה לשון כתבת שם עושים ילדים״ מה זה בית חרושת בית ז... ??? חיים לא מתאים לך ....

    השבמחק
  6. חיים, תשאיר ת'כתבה אך בבקשה תשנה את הנוסח.
    זוהי דרך התבטאות של חילוניים................
    עם כל הכבוד, קצת קשה לי לקבל את הכתוב בכזו צורה, אז אם באמת רצית להעביר מסר חשוב, מומלץ שתתקן את הנוסח.
    תודה וחג שמח

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.