רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

בנו של האדמו"ר מסרט ויזניץ מתכנן להחליף את הגבאי ישראל קאהן שהחליף את ברוך הימל

מאת סערטער

כידוע לכולם מצבו הרפואי של מרן האדמו"ר מסערעט ויזניץ שידע עליות ומורדות בתקופה האחרונה ולאור זאת החליט בן האדמו"ר הגר"י האגער ובניו ברוך וחיליש שזו הזדמנות פז להכניס מישהו "משלהם" לבית האדמו"ר מה שמאוד דחוף להם מכיון שאין ולו אחד בכל צוות הגבאים (הכוונה היא לסאבו, קאהן, ופארקש) שהם יכולים לומר עליו שהוא 100% איתם. שהרי הגבאים יודעים את כל מה שקורה בפוליטיקא משני הצדדים של המטבע ומה באמת דעתו של האדמו"ר בכל נושא וע"כ הינם נטרלים בכל מה שבין משפחות האגער ושפיטץ וזה מאוד מפריע למשפחת האגער שבכל זמן שמגיע אחד משפחת שפיטץ ואפילו מבאי בית מדרשו, הגבאים אינם מתערבים באיסור כניסתם לבית האדמו"ר וכדו' אלא כל זאת נעשה ע"י שלייגער'ס וטרוריסטים שנקראים במהירות לשמור לבל יכנסו לבית האדמו"ר.

וקיים אחד מהשווענצים של הגר"י שהוא אף שימש את מרן האדמו"ר כ"הויז בוחער" והוכיח את עצמו מאוד יפה במעשה האלימות והאגרסיביות בכל מה שקשור למען רצונו של הגר"י האגער ועל כן הוחלט בבית המשפחה שיש לשדרגו כמשב"ק בבית האדמו"ר מה שיבטח אותם עם גבאי אחד לפחות שיהיה "רק" לצידם ואת כל זאת החליטו לתפוס ב"טרעמפ" על מצבו של האדמו"ר שהרי כביכול בבית האדמו"ר צריך עוד כח אדם, ואכן ביום אחד בהיר מינה בן האדמו"ר את אותו השווענץ למשב"ק בבית האדמו"ר.
אך מינוי זה לא עלה יפה בעיני גבאיי האדמו"ר שדבר ראשון מינוי כזה חייב לעבור על ידיהם או לכל הפחות בעתיעצות איתם, ודבר שני כזה אחד אינו מתאים כלל וכלל לשמש את האדמו"ר מאחר והוא רחוק מלהוות דוגמא לאברך רציני וירא שמים וד"ל.
והמשב"ק ישראל קאהן הוא זה שיצא הפגוע הגדול מהסיפור הזה מאחר והתחום הזה היה תחת שליטתו וכעת הגיע הגר"י ועקף אותו וע"כ גמר אומר לא לתת שיתוף פעולה עם מינוי זה ופתח חזית מול בן האדמו"ר בכל מה שקשור לסיפר זה.
ובן האדמו"ר כששמע זאת חמתו עלתה בו והחליט שהוא מצידו גם אינו מוותר אלא רק התחיל לדחוף יותר ויותר את המינוי הנ"ל וכבר בראש השנה ראו חדי העין איך שביום הראשון נהוג כי מרן האדמו"ר נהוג לערוך "מי שברך" למשבקי"ם ועסקני החצר וכמובן האדמו"ר ערך "מי שברך" רק למשבקי"ם סאבו, קאהן, ופרקש, שהרי מצד האדמו"ר לא מינו את השווענץ הנ"ל למשב"ק... והתגובה מצד בן האדמו"ר לא איחרה מלבוא וביום ב' כשעלה בן האדמו"ר לתורה בשנית ציווה לערוך "מי שברך" למשבקי"ם והכניס בינהם את השווענץ שלטענתו גם משמש כמשב"ק, ואחריו עשו גם ברוך וחיליש כשעלו ביום הכיפורים.
בימים אלו מטכסים עצות בבית משפחת האגער איך מתמודדים עם המשב"ק הסורר שהעיז להמרות את פי הגר"י, ומצידם אף אמרו שסילוקו של המשב"ק קאהן לא רחוק מלהיות הפתרון הסופי בו הם מתכוננים להשתמש.  

12 תגובות:

  1. אני חסיד סערט והכל שטויות אמנם אברימי שטרן (של משה יחיאל) לא כזה צדיק גדול בלשון המעטה ואפילו הוא שייגעץ אבל מכאן ועד מריבות הדרך ארוכה וחוצמזה חזקי פרקש הולך אחרי יענקלה באש ובמים
    וזה לא שלא מתאים ליענקלה לעשות את הבאלגן הזה אבל במקרה הזה זה לא נכון
    הכותב בצער גדול ממה שניהה מסערעט אברך מרמת ויזניץ חיפה

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה כותב אני חסיד סערט ויזניץ... וכותב בתגובה את השם יענקלה.... זה תרתי דסתרי וכל דבריך שקר

      מחק
  2. חיים אני רואה שאתה "קונה הכל" אני חיפאי חסיד ערלוי ומכיר הכל מקרוב ולפי זה אני לומד שכל מה שאתה כותב נגד גור ונגד ויז'ניץ וכו' הכל לוקשים

    השבמחק
    תשובות
    1. חיפאי חוסיד ערלוי.. מישהו חשד בך שאתה חלילה סערטער? לראש הגנב בוער הכובע חתיכת סערטער מסריח

      מחק
  3. חיים אני רואה שאתה "קונה הכל" אני חיפאי חסיד ערלוי ומכיר הכל מקרוב ולפי זה אני לומד שכל מה שאתה כותב נגד גור ונגד ויז'ניץ וכו' הכל לוקשים

    השבמחק
  4. עצוב וכואב איך הבן יענקלה וגיסיו שפיטץ וקורנרייך הפכו במריבותיהם את החסידות היפה הזאת - שיצאו לה מוניטין של אות ומופת - לחוכא ואיתלולא.

    צריך לזכור שהרבי שליט"א ירש חסידות עם קומץ קטן של חסידים עולים חדשים ועוד במקום חסר סיכוי כמו חיפה, ולמרות התנאים הקשים, הוא הצליח באישיותו הכובשת להפוך עם השנים את הקומץ לחסידות גדולה. הנהגתו הפכה לשם דבר. לאות ומופת של הנהגה מכובדת, בלי מחלוקות. בלי מריבות. תמיד הטיף להתרחק מלשון הרע ורכילות. הקפיד מאד בכבוד אחיו ראש הישיבה. אי-אפשר לשכוח את "הברידער טאנץ" שרקד איתו בשמחות של המשפחה.

    והנה כעת כשהוא בשנתו ה-90 כשכוחו נחלש ואינו יכול עוד לשאת בעול ההנהגה, מתכתשים בני משפחתו אלה עם אלה בצורה המזכירה את מריבות אנשי העולם התחתון. הם עומדים להחריב ל"ע את מה שאבי המשפחה בנה בעמל רב. אין להם טיפת יר"ש. אין להם כבוד אישי. אין להם גם שכל. כל מה שמניע אותם זה תאוות כח. תאוות שררה. תאוות שליטה וכוח.

    הם מזמן איבדו את הליגיטימיות לשמש דוגמא. להיות מנהיגי ציבור. הם כלומניקים עלובים. חדלי אישים.

    השבמחק
  5. נודע לי אמש מאחד מבני ביתו המאוד מקורב כי האדמור סובל מהמחלה הידועה ל״ע בעמוד השדרה.
    ניסו להפיץ שכביכול הרבי סובל מפריצת דיסק אך זה ממש לא נכון.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כבר לא סוד. רק הטמבלים שהמציאו את הסיפור של פריצת דיסק חושבים שלא יודעים את האמת. גם כאשר מנדל קוסטינר היה חולה מאד סיפרו אז את השקר הזה שהוא סובל מפריצת דיסק.

      מחק
  6. אני לא התייחס למה שרשמת למרות שזה נראה לי מצוץ מהאצבע
    אני לא יודע איזה מישברך עשה ר' יעקב וברוך הגר כי לא שמעתי
    אבל חיליש לא עלה ביום כיפור בקושי לביהכנ"ס

    השבמחק
  7. חברה תפסיקו להתלהם
    אני לא מבין מי נגד מי אבל מה שאני מבין מכל הדיבורים פה בלוג שאסרו על הנכדים מארה"ב לבוא לחיפה התחיל בסערט שמח.
    לכן אם זה עניין אישי של הנכדים אז שיריבו בינם לבין עצמם ויפסיקו לערב את כל העולם בכל הצרות שלהם,
    ודרך אגב על ר' יעקב הבן שמעתי שהוא מנהל בסערט קופת גמ"ח שהמון אנשים נעזרים בה רק חבל שמכניסים גם את היורש לתוך העסק ביש הזה.

    השבמחק
  8. חברה תפסיקו להתלהם
    אני לא מבין מי נגד מי אבל מה שאני מבין מכל הדיבורים פה בלוג שאסרו על הנכדים מארה"ב לבוא לחיפה התחיל בסערט שמח.
    לכן אם זה עניין אישי של הנכדים אז שיריבו בינם לבין עצמם ויפסיקו לערב את כל העולם בכל הצרות שלהם,
    ודרך אגב על ר' יעקב הבן שמעתי שהוא מנהל בסערט קופת גמ"ח שהמון אנשים נעזרים בה רק חבל שמכניסים גם את היורש לתוך העסק ביש הזה.

    השבמחק
  9. הכול מה שכתבת הכול נכון מאתחלה ועד סוף הכול נכון המך לרדת על יעקנלה האגר בן אד''ש לא סובלים אותו והבנים שלו שייגעצים ברוך וחיליש

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.