רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בספטמבר 2013

רשימות "בני תורה" (מחבלים) ישכרו ייעוץ וליווי משפטי מהמשרדים המובילים בתחום הפוליטי

מאת בני תורה
 נציגי רשימות "בני תורה" נערכים במרץ להגשת הרשימות והחליטו לשכור ייעוץ וליווי משפטי מאחד המשרדים המובילים בתחום הפוליטי: משרדו של עו"ד איתן הברמן.
רשימות "בני תורה" עומדות להתמודד בערים בני ברק, ירושלים ומודיעין עילית. כרשימות חדשות, ללא "סיעת אם", שאמורות לעבור פרוצדורה מורכבת בדרך להגשת הרשימות, הוחלט שם לשכור שירותי ליווי משפטי.
מתוך הערכה מוקדמת שהבחירות הללו תהיינה בחירות "חמות" במיוחד, וכי יהיו נסיונות להציב מכשולים רבים בדרכן של הרשימות החדשות, הוחלט שלא לחסוך בתחום זה ולשכור את שירותיו של אחד המשרדים הנודעים ביותר המתמחים בתחום הבחירות בכלל והבחירות המוניציפאליות בפרט.
עו"ד איתן הברמן נחשב כעו"ד בעל נסיון וידע בתחומי משפט ציבורי ומינהלי ובקשת רחבה של נושאים בתחומי המשפט האזרחי. הוא מרבה להופיע בפני בית המשפט העליון, בית המשפט הגבוה לצדק, בתי משפט בערכאות שונות ובהליכים מנהליים לסוגיהם והינו בעל ניסיון רב גם בייצוג  בפני מבקר המדינה.
משרד הברמן נחשב כ"משרד נישה" בתחום הפוליטי. עו"ד איתן הברמן כיהן כיועץ משפטי של מספר מפלגות פוליטיות וביניהן קדימה, הליכוד ועוד. הוא בעל נסיון עשיר וידע ייחודי בכל הקשור למפלגות, למימון מפלגות, לבחירות ולמימון בחירות. כחלק מכהונתו כיועצן המשפטי של מפלגות לאורך שנים צבר ניסיון רב בכל הקשור לבחירות מוניציפאליות על כל היביטיהן. לצידו עובד בנו, עו"ד אורי הברמן, שאף הוא עוסק בחוקי בחירות ומפלגות ועוסק בליווי וייעוץ למתמודדים בבחירות למתמודדים בבחירות המוניציפאליות.
הגשת הרשימות לבחירות המוניציפאליות בכל רחבי הארץ תתקיים מחר יום שני, בין השעות 9 עד 11 בבוקר, ומחרתיים יום שלישי בין השעות 3 אחה"צ עד השעה 9 בערב. ברשימות "בני תורה" עומדים, ככל הנראה, להגיש את הרשימות כבר מחר יום שני בבוקר, ולכל המאוחר ביום שלישי אחה"צ.. גורמים הקשורים לרשימה אומרים שבכל מקרה אין בכוונתם לנהוג ע"פ "המסורת" של הגשת הרשימות ברגע האחרון ממש. "אצלנו לא קיים המנגנון המסואב של מלחמת כסאות, שנמשך עד לתוך חדרה של ועדת הבחירות", אמרו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.