רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בספטמבר 2013

'ועד משמרת הצניעות' פותחת במלחמה נגד קריספל תובעת לאסור עליו להתקרב לבניני העיריה באלעד מפני שהוא מניח ידיים על המזכירות וחשוד במעשים שה' ישמרנו

אין כבר זמן הם צריכים להחליט ונשארו עם צוריאל קריספל מי שכבר היה ראש עירית אלעד ונכשל החליפו אותו מפני שהוא לא התאים והיה איש מחלוקת, דרעי מנסה עמו להלחם, ובעוד ימים נדע אם הוא מצליח להשתחל או שהמרחק בינו לבין ישראל פרוש יהיה רב ואז הוא ישאר בבית

אבל אם הוא כן יגיע לעיריה מה שמובטח לו מלחמה קשה עם ועד משמרת הצניעות הטוענת כי הוא מסוכן בכל מקום שהוא מסתובב,כשהיה ראש העיריה באלעד הוא היה מניח ידיים על מזכירות ונשים, ובמשך השנים ובמיוחד האחרונות נודעו על קשרים אחרים שלו דבר המעורר חשד רציני וכי אסור לו להיות בתחום של נשים בכלל מפני שהוא יכשל

'ועד משמרת הצניעות' הודיעו היום כי אם הוא המועמד הם יפרסמו ויודיעו שהכל יידעו כי מדבר באיש מסוכן וכי יש להרחיק מבנייני העיריה באלעד כל אשה, יהיה זה מקום לגברים בלבד

התימנים כבר הודיעו כי הם נגדו יצטרפו לפרוש וילחמו בו

5 תגובות:

  1. ר' חיים היקר!
    התפוצצה בנתניה פרשה מחפירה על המנהל יגאל קריספל,שהוא ממש לא במקרה אח של צוריאל.
    אני מצרף לפה לינק......
    ותבין כמה חוסר יר"ש יש במשפחה
    יישר כח על אומץ לבך לצאת נגד אנשי ש"ס

    http://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2012-cc7af61d4b136310/Article-01976bb56713631006.htm

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא שמעתי שהרב שיגאל דווקא יצא אמיתי מכל הסיפור וברגע שהפרשה נחשפה הוא פרש,וביקש סליחה מההורים של הבנות,
      אז לא תשווה ביניהם.
      אגב הקישור לו עובד

      מחק
  2. עד כמה שאני יודע היה לצוריאל קריספל משפט בשעתו ויצא נקי.. ולגבי אחיו יגאל קריספל מדובר על פרשה שנחשפה לפני למעלה משנה, הוא נחקר באזהרה אבל גם כתב אישום לא הוגש (זה קורה בד"כ כשאין תשתית לתביעה..)אז אולי כדאי לבדוק נתונים לפני שיוצאים למלחמת קודש..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא רואה שום טעם בלדון מי הוא אח שלו.
      מה שתכליתי זה, שצוריאל הוא זה שבנה והקים את העיר והתשתיות ברמה בינ"ל, בהקפדה על טבע, ירוק, איכות חיים שלא הייתה קיימת באיזורי ישוב חרדים עד אז.
      אני בטוח, שאם בע"ה הוא ייבחר שוב, העיר תמשיך לשגשג ולפרוח

      מחק
  3. חברה, אני דיברתי עם כמה אנשים מהיישוב אני יכול לומר לכם שכל החברים שלי יצביעו קריספל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.