רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

גור, נמאסתם בירושלים ועכשיו גם בחיפה

מאת חרד"ק גוראי גאה
"מחלוקת ואחר כך סתם"
האם זה פורים או פייסעח?
לאחר שבמשך חמש שנים הפריד וסכסך ופילג את העיר בין הנציגים ובין הציבור וטבע את המושג האדיוטי, מי יותר?
אחרי שגרר את סרט אוהבי השלום לצאת למלחמה מטופשת על השאלה "הרת הגורל" האם 50/50 או פחות.
אחרי שגרר ציבור שלם להתנגד למיטיבו ולאדם שרץ במסדרונות העיריה עבור כל חסיד ובשביל המוסדות החסידיים.
אחרי שצעק על כל מי שנעזר מחסידי גור ע"י מיכי אלפר. "גם כשזה יעשה לו נזק כספי" (סוף ציטוט)
אחרי שארגן כינוסים בניר עציון ע"י שלום קמינר דוידוביץ והעסקן אציל הנפש ואוהב השלום האחדות ולכבד אדמורים אחרים הרב איציק אבו סייימונס. בשם המחלוקת. ודרדר את העיר הזו למלחמת תרבות מיותרת.
בשביל מה? מיליונים? מבנים? כבוד הבעש"ט? מה? בשביל מה פייסח עשה פה מחלוקת?
אחרי שבשם העקרון המקודש ש"אלעס איז אינזערע" השניא ציבור על ציבור ונציג על נציג למרות שידע כי יש הסכם שמייתר את המחלוקת. ואין הצדקה להפר הסכמים.
איש רע ו 4  אנשים רעים סביבו באותו שטיבל פסח דוידוביץ ושלום קמינר ואבוביץ וסיימונס כולם שווים לטובה.
חיפה תזכור אותם לעד כפלגנים חסרי פרגון שקרנים משמיצנים שגררו את העיר חמש שנים למחלוקת, חוסר פרגון ורצון להפר חוזה חתום. תוך שקרים והשמצות וחוסר פרגון. רגע..... ובסוף לא הרוויחו כלום. הפוך. קבלו פחות.

אז ככה פייסעח אכל את הדגים שבישל, גורש מהעיר וחטף גם את המכות.

ניהל קרב אימים (תוך דיבור ביבים ברמת שוק) נגד הציבור הליטאי ונציגו והצהיר מעל כל במה שהוא הולך "עד הרגע האחרון" למשוך את הליטווקעס (נאמר בשחצנות בוז קנאה ותיעוב – ליטווקעס!!!) ואת מיכי אלפר השחצן השקרן והמושחת... כן עפ"ל ככה אמר,... זה הטיעונים שלו ועוד אי אילו "טיעונים"  "כאלה הגיוניים..." שלא ראוי להעלותם על הכתב...) הם יקבלו רק 20/80 ואולי 30/70. (מה שמגיע לליטווקעס הם יקבלו בתשיאויס חיין. אבל רק מה שמגיע להם 20/80 אם נהיה נחמדים 30/70) אנחנו נקבל מקום ראשון ו... סגן מלא.... ו... מקום שלישי. ו... מקום רביעי... ו... התחייבות מלאה שכווווול התקציבים יהיו 20/80 אולי 30/70 ומיכי אלפר יבוא על ארבע ברגע האחרון לחתום (ציטוט).

מסכן... התבזה האיש... זרע חמש שנים מחלוקת והתסיס את האריה.  ואת החכם  שאחראי על אחדו"ת. ואת הכלל חסידי ואת בלז ועשה כנסים מלא מלא מלא מלא הבטחות בניר עציון. ובערב יום כיפור במנחה עוד משך את ידו ממאחרי גבו והניף אותה בארשת חשיבות ושחצנות יחד עם רעיו  4 הרעים והאימפולסיבים שזורעים מחלוקת ושטלתנות גוראית בעיר; דוידוביץ ושלום קמינר הוגה הרעיונות הפוליטיים החכמים והמוצלחים מול דגל התורה (פוליטיקה למתחילים...לגן ילדים שחושבים רבע מטר קדימה?? בגאונותך הפוליטית גררת את חבריך הטיפשים לשחק  מול מיכי אלפר דמקה והוא שיחק מולכם שח מט. חשבת ברמה של לנצח מהלך ולא לנצח במשחק. מה לעשות אתם אימפולסיבים ) ואבוביץ וסיימונס ה'"חברמן". אז ככה... אנחנו נראה למיכי עד הרגע האחרון הוא בסוף יבוא על 4 ויוותר על המקום הראשון ועל הסגנות ועל המקום השלישי והרביעי.

ובעוד אתה במנחה בערב יו"כ ממשיך להשתחצן ... ולנהל קרבות רחוב. יצאת טמבל כי לפני דקה... מיכי אלפר "עדכן" את אריה בליטנטל מחיפה שבבוקר כבר הוא קיים שיחה מעל הראש של כוווווווווולכם עם זייברט ובשיחה בין מיכי אלפר לזייברט  "חמש דקות"!!!  5 מינוט!!! ונסגר הסכם. מה לעשות ... שני חכמים עם ראש ישר וכל הסיפור נסגר  ב 5 דקות... כל מה שנותר זה לעדכן את לוחמי חיפה החכמים והנחושים להניח את נשקם  (ולהפסיק לצעוק שמיכי אלפר רוצה הכל ולא מגיע לו כלום וכדו') כי נסגר כבר הסכם בין מיכי אלפר לחנוך...
פייסעח? 30/70? מקום ראשון? סגן מלא? מקום שלישי ? מקום רביעי?  התחייבות בכתב שכל התקציבים 30/70?
שמנדריק!!!!
יש עוד אנשים בעולם חוץ מגור. ויש להם זכויות.

ואין לך יכולת ללכלך. ואין לך זכות למחוק את הליטווקעס פה בעיר. ואין לך זכות למחוק את הרב שלהם. ומי אתה שתגרור עיר שלמה חמש שנים למחלוקת ושנאה? אז מה אם אתה גביר?

בשביל מה?

מה הרווחת? מהמחלוקת והפרת ההסכם שהתחייבת עליו. קבלת פחות ממה שהיית מקבל אם היית בא כמו גבר ואומר. אני מחוייב להסכם ואנחנו חמישים חמישים אבל זה קדנציה אחרונה של אריה אולי נכבד אותו. ולמרות שאתם חמישים חמישים וזכותכם להיות ראשונים אבל אם אפשר טובה?

שוטה עשית מלחמה היית פולני חזיר. אילצת את דגל להיזכר במשפט האלמותי.
אנחנו קיימים יען, כי אנחנו קיימים. ולא לוותר על עקרון החמישים חמישים עד הסוף ועד הפיפס הכי קטנצ'יק.

ועל זה היה המאבק.

מתברר שאמנם חיים כץ וזאב נחמן ודוידוביץ ושלום קמינר ושעיה סמוטניץ ואבוביץ וסיימונס והיימן אולי חושבים שאם אתה סוחר מאוד עשיר זה גם אומר שאתה מבין וצודק והגון בפוליטיקה.

ומתברר שאתה שוטה לא קטן ניהלת את הפוליטיקה בהפחדות וטרור ברקתי. כשלייזר נחמן "העיז" להכיר בליטווקעס כבעלי זכויות החרמת אותו מפגישות. צעקת ורדית באנשים בהפחדות ושלפת את ידך מאחורי הגב והנפת ב ני ני ניני. מתברר שאתה לא יודע לעשות מו"מ ואינך מבין בפוליטיקה חלש וטיפש במו"מ פוליטי. חושב מטר ומשחק דמקה. ותרגילים שאתה היום לומד, מיכי אלפר כבר ממזמן שכח.

מיכי אלפר הירוק כיפכף אותך.

יו ואיך אפשר לשכוח שמכרת את אריה בליטנטל  אתה וליצמן הבאתם לדרעי הסכם גרוע שמעיף את אריה מהמקום השני... לשלישי... לשס והוא היה אמור להיות מקום שלשי כן שלישי.  אחרי שבזי (איזה השפלה... כך מתנהגים לאדם שנשען עליך וכל היום בא לבכות לך על מה שמיכי אלפר מתעלל בו? ורץ להראות לך כל כתבה שלא עלינו מוזכר שם שמיכי אלפר עשה וביצע משהו שלפני שלושים שנה הוא או אביו שלחו מכתב ברור ונזעם לאבא חושי או מצנע בעניין. ואיך מיכי אלפר מעיז לכתוב שהוא עשה וביצע את הדברים מהכתבה?) ואתה יודע מי שמר על אריה?

מי דאג שאריה לא יושפל למקום השלישי?
מי?

דוידוביץ ושלום קמינר ואבוביץ וסיימונס?
מי מכר את אריה והשפיל אותו עד עפר. ומי הודיע לאריה דרעי ולאזולאי ולזייברט שאריה יהיה מקום שני ואי אפשר להשפיל אותו.

מי? פייסעח דוידוביץ ושלום קמינר ואבוביץ וסיימונס זאב וסמוטניץ? הפוליטיקאים החכמים שלנו חכמי חלם? חסרי הסבלנות ובעלי אי הבנה במו"מ פוליטי? האסטרטגים של אגידת ישראל?

מי סגר הסכם עם שס על שני ורביעי על חשבון אריה. ומי הציל את אריה בליטנטל מההשפלה הזו. מי?
פייסעח? דוידוביץ ושלום קמינר ואבוביץ וסיימונס. שחקני הדמקה? סולמות?

מיכי אלפר סגר את זה מעל הראש של פייסח וליצמן ישירות עם אריה דרעי, בארבע דקות. שלוש שעות לפני הגשת הרשימות. מקום שלישי ורביעי. ושערה מראשו של אריה לא תיפול. הסכם הרבה יותר טוב מההסכם של ליצמן ופייסעח בו מכרו את אריה. ( כנראה שאריה בליטנטל טוב רק בשביל להילחם איתו בליטווקעס משתמשים וזורקים...כואב... אין הגינות אצל הברקתים)

לא נעים אבל... ההסטוריה תזכור דבר מאוד פשוט

מיכי הציל את אריה בליטנטל.
שמר על האינטרסים ועל כבודו של חברו אריה בליטנטל. ככה מתנהגים.

רגע מי זה שהמשיך לקמבן ולסכסך את העיר ולהשפיל את בליטנטל ואת הרב של סרט ויזניץ ואת חסידות סרט המעטירה ואת גור בחיפה?
מי האיש הרע פה בעיר?

הוא הרי קמבן  הבטיח לרב של סרט שאם ילחם בליטוקעס יחד איתו בשביל זה הוא מוכן למכור את אריה בקדנציה הבאה ושזה יהיה הקדנציה האחרונה של אריה וגור. ופעם הבאה סרט יהיה מקום ראשון באגידת ישראל.

יום לפני הגשת הרשימות ביקש אחדו"ת (כמובן שסרט לא מתעסקים בפוליטיקה) מכתב התפטרות משפיל (מיהודי בן 65 ששירת את העיר בימים ובלילות 40 שנה לסרוגין) שאריה מתחייב לעעעעעוף בקדנציה הבאה.
סרט ביקשו שאריה יעוף כי פייסעח מכר את האריה. משתמש וזורקקקקק.

והפייסעח הודיע. "על גופתי המתה" אריה יהיה הראשון גם בקדנציה הבאה. לא התכוונתי כן התכוונתי. כמו שניסה למרוח את דגל (אמרנו לא פוליטיקאי אלא איש רע וכוחני)
ואז התחיל בלאגן. סרט נפגעו אישית. התחייבת! לקמבן? זה גם פגיעה ברב שלנו. וגם שיחקת איתנו. סרט הודיעו שהם לא מצביעים אגידת ישראל בבחירות ועשו פרצופים כועסים. טלפון לליצמן המחיתן. פרוש וכזה. והפייסעח  אכל את הדגים המסריחים. ומכר את אריה פעם שניה. לקמבן!?

אז מה היה לנו.
עשה חמש שנים מחלוקת
סכסך בין הנציגים.
עשה מו"מ חזירי אלים משמיץ שקרני ומטופש.
ניסה להפר הסכם מלפני חמש שנים.
קיבל הצעה מצוינת ממיכי אלפר באמצע המ"ומ  אבל רצה יותר ובסוף קיבל פחות.
מיכי אלפר סגר הסכם מעל הראש המעוות שלו. ופשוט, גם באגידה הארצית לא ספרו אותו.
הפסיד לגור את הבכורה
בשביל להילחם בליטווקעס.
ולא קיבל תמורה.
ביזה את סרט
ביזה וקמבן את הרב שלנו.
הודיע שגור לא ייותרו על הבכורה על גופתו המתה כי פורוש הודיע לסרט שהם לא יכולים להילחם במיכי אלפר.
ושוב הושפל ונכנע עד הרצפה רצפה מול סרט ונאלץ להיפרד מהבכורה בניהול העיר. פייסעח שוב הפסיד בקרב.
גופתו הפוליטית בעיר אולי מתה כי הפייסעח דוידוביץ ושלום קמינר ואבוביץ וסיימונס יצאו הטיפשים של העיירה.
והוא נאלץ לוותר ויצא האיש הרע של העיר.
ושוב מכר את אריה
ואת גור
מה ששינאה עושה לבן אדם. דווקא אמרו על פייסעח שהוא חכם.
אבל כנראה שאצל פייסעח. האיש הרע של חיפה. "הגור" והברקתיזים והאימפולסיביות והפלגנות "והאלעס איז אינזערע" דוידוביץ ושולם קמינר ואבוביץ וסיימונס מעבירים אותו על דעתו. פייסעח נלחץ מכמה צעירים אימפולסיבים בתוך גור ובעיקר מדוידוביץ ושלום קמינר ואבוביץ וסיימונס. והאיש חושב בפולנית. לא רואה ממטר ולא מקשיב לאנשים חכמים.
אולי כבר תבקש סליחה אבל ברצינות.
אולי תבין שאתה אין לך את זה. שאתה טועה. שאתה לא קורא מפה נכון. שיש כללי משחק בעולם שלא לימדו אותם בפולניה.
אולי תבין שלא הכל גור. אולי תבין שלסחרר את העיר בציפיות של 20/80 זה לא פייר הרי היה הסכם לפני חמש שנים. הרי אתה יודע שלהתחיל לספור קהילות זה להנציח מחלוקת שכל בר דעת מתנגד לה . יאלה חמישים חמישים וזהו.
אולי יבינו בגור בפרט והחסידים בכלל, שחבורת הרעים דוידוביץ ושלום קמינר ואבוביץ וסיימונס מסוכנים כאן לחיפה. בירושלים ובבתי וורשא הם מתאימים אבל חיפה עיר שלווה. שיירגעו. כאן זה לא ברקת. 
ונראה מי ינהל את המטה וייקח את רוב התקציבים גור או שאר החסידויות יעמדו בתור לקבל פירורים מגור עד שבסוף הליטווקעס יתנו להם מתחת השולחן כדי שלא תגלו שיש עוד אנשים חוץ מגור.
די נמאסתם בירושלים והפעם גם בחיפה.
פייסח. 3/0 הבנת? בחיפה לא אוהבים מחלוקת. יש אנשים יותר צודקים וחכמים ממך. ולא הכל.  לא הכל של גור.

תגובה 1:

  1. אתה יכול לתרגם את המגילה הארוכה הזאת לעברית מובנת?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.