רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בספטמבר 2013

חסידי בעלזא מתוסכלים מיחס האדמו"ר אליהם ומדירים עצמם בראש השנה מבעלזא מן הרבי הוא בין כה וכה לא יודע מי כן היה או לא היה - וכיצד חומסים אותך עם הכסאות?

מאת בעלזער

אחרי מה שהיה עם הועד של הישיבות. ואחרי שהציבור בכעס על ההתעללות שעברו בחודש אלול שנכנסו לקוויטל בשעות 4 לפנות בוקר וראו שהרבי בקושי מכיר בהם, ורואים מי מקבל גיבוי מבית הרבי, ומי מסתובב סביב הרבי מי הם אנשי הבית, ציבור גדול מבני ברק ואשדוד החליטו הפעם לא לנסוע לר״ה לירושלים

הם אומרים כי כל היום הרבי עסוק, יש הפסקה של שעה למכירת העליות לפני קריאת התורה, ואחר כך הפסקה של שעה וחצי בין קריאת התורה למוסף, ובאשר לתת לרבי שלום או להיפרד בקושי שייך, וזה עדיין לא כולל את תושבי חוץ לארץ שהם מתוסכלים ממש, מגיעים ולא מכניסים אותם לקוויטל בגלל שאין זמן, לכן רבים שואלים לשם מה אנחנו נוסעים לשם

יצויין כי לפני כמה שנים ביום א' של ר״ה סיימו מוסף אחרי השקיעה התפללו מנחה ומעריב ברצף ולא אכלו סעודת חג. הליצים אמרו שהגבאים שמכינים אוכל לאורחים באו לרבי ואמרו ההוצאות גדולות ואין מספיק תרומות. אז הרבי אמר סעודה אחת על חשבוני

פרשה אחרת עוסקת עם הכסאות מי ששילמו במיטב כספם מצאו בבעלזא דרך איך לחמוס אותם קודם על ידי הטלת מס וקנסות בדרך שיוכלו למכור זאת לאחרים - אבל השעה כבר מאוחרת אז על כך תקראו מחר

14 תגובות:

  1. זה סיפור מצחיק עם חסידות שגדלה מעל לפופיק בגידול מתועש מקצועי. ההצלחה לא הטיבה עם הקדקוד המגלומן והנה הוא שוקע ומכין בנצ'יק מפוקפק להיות קדוש השם הבא. ובינתיק גוברים הריטונים בקצה המחנה כי האנשים מתחילים לחוש שהם לא יותר מסטטיסטים נחלבים בהצגח אחשורוש של אדם חולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מגיב באופן עיקבי עם השפה הזו בכל הנוגע לחרדים, דת ישראל, וקהילותיה, יש לך עניין בתשפוכת הפסבדו מסיתה הזו למשל בסוף תצליח לקעקע את חוסנה של המשכיותינו אולי בכמה מחשבות תהיה בקצה המחנה המציץ פה בעיני תם של עגל כביכול זאת זהותה ולא יותר של דתינו כפי שנוהגים ללהג כל הקנאים הערביים ודומיהם, כלך לך לאתרים חילוניים משלך, יש שם אובר מפלס של ביצה טובענית בחלאה וזוהמה כשפתך וכמעשיך, הנח להם לישראל לחיות בביטחה את תרבותם שהיית רק רוצה שתרבות הזימה שלך וחברייך יגעו באפס קצתה.

      מחק
    2. דת משה רבנו ע"ה היא היפה הנאורה וההשראתית שבדתות ומהפירורים שתחת שולחנה גדלו הנצרות והאיסלאם חובקי העולם.
      ואל נא תערבב עם דת משה את תת התרבות של האדמו"רים הפריצים שפויים ומטורפים נוחים ומפלצתיים שגדלו והמאירו וגידלו עדרי בהמות אדם חסרי ישע בתנאים שנוצרו מאז מלחה"ע הב'.

      ואם אתה מגדף אותי כבן תרבות הזימה יש לי מה להשיבך כמידתך אך ניחא לי שיבואו להם השמועות ממקום אחר ואני הקטן אסתפק בהערותי.

      מחק
    3. 100% צודק

      מחק
    4. אני מאוד אוהב את היומרה של אדם קטן האוהב ללכלך ולנבל את פיו על אנשים שעשו הרבה יותר ממה שיעשה אי פעם עם כל הכבוד הבעלזער עשה מה שאף מנהיג אחר לא הצליח לעשות והקים קהילה לתפארת שמהווה דוגמא לכל האחרות. ומה שהכי מעניין זה שאותו ליליפוט בחוצפה אופיינית מכנה את החסידים בשמות כבהמות וכו' אכן כל אותם דיינים,רבנים,אנשי חינוך ופסיכולוגים הם בהמות בעלמא למול חכמתו גורדת השחקים וביטוייו הפסבדו חכמים של הלזה.

      מחק
  2. זה לא רק בבעלז שהכל הפוך, ומתפללים שחרית לאחר השקיעה, כל החסידויות הן כת שמנסה להצניע את תרבות השקר מתחת לשטריימל ומעל הוייסע זוקן - אין שום דבר יהודי. ערב רב שמתהלכים בבגדי פריצים פולנים מלפני300 שנה בקיץ וב- 40 מעלות זו מצווה מדאוריתא להתהלך , בפרוות דובים דווקא.ואיפה צער בע"ח ????

    השבמחק
  3. החסידויות האלה גדלו בצורה בלתי הגיונית. מכיוון שהן מנוהלות בריכוזיות גבוהה, המנהלים מאבדים שליטה. הפיתרונות הם (1) זליגה החוצה ו(2) התפצלות. שתי התופעות כבר מתרחשות. ב'גור' וב'בעלזא' יהיה משבר קשה ופילוג כשהאדמו"רים ימותו, אבל מאוד יתכן שיהיה משבר עוד קודם. בגלל מצבם הבריאותי (עודף משקל מחריד והעדר כל פעילות גופנית) מותם של שני האדמו"רים הוא ענין של 20 שנה לכל היותרבמקרה של 'בעלזא', וכנראה שהרבה פחות מ10 שנים במקרה של 'גור'. מכיוון ששני האדמו"רים בדעיכה נפשית וקוגניטיבית ברורה לגמרי יש סיכוי שנראה פיצוץ תוך 3-5 שנים.

    השבמחק
  4. קודם כל למגיבים איזה אושר לראות אתכם מרירים רירי קנאה
    ממש נופת צופים תמשיכו לקנאות יש על מה
    ולעננו חיים הבלוג שלך מצליח כי אתה מביא הרבה נתונים נכונים הבעיה שלך שאתה מלביש על הנתונים פרשנות מופרכת ושקרית
    אכן בזמננו יש הרבה חסידי בעלז באשדוד בני ברק בית שמש חיפה ת"א קריית גת קוממיות ארהב קנדה אנגליה בלגיה וינה שוויץ ואוסטרליה שאינם באים לראש השנה לרבי אבל הסיבה הוא שהקהל גדל במימדים עצומים ולא שייל להכיל את כולם יש שבאים רק לשבת סליחות או יום כיפור או שמחת תורה יש שיבאו לחנוכה ויש לשבת שירה הצד השווה שכולנו חסידי בעלז בגאווה כשאלו את הרבי לפני עשור אם לקיים מניינים בכל בתי הכנסת בארץ בר"ה התשובה הייתה בוודאי וולוודא שיש בעלי תפילה חשובים ומנוסים ויהיה תוכנית לילדים
    מה גם שבאחוזים זה אותו אחוז אנשים שלא באו לפני שלושים שנה
    אז אנה חיים תמשיך להביא נתונים נכונים ובלי פרשנות שגויים

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד קיים השפיץ של החבורה, שבעלי הביקורת לא מבינים, שעליו אי אפשר לעבוד.
      הוא מייד תופס, בשכלו החריף והיוצא דופן, שכל הביקורת נובעת מקינאה. האם שייך לא לקנא בעדר בהמות? האם שייך לא לקנא בחבורת אנשים, שמי שמנהיג אותם - אם נשתמש באנדר-סטייטמנט - הוא לא החכם באדם? האם שייך לא לקנא, בחבורת אנשים, שכל מה שיש להם להציע מבחינה אידיאולוגית - כדי להיות מקוריים - היא רק כוחנות, גדולה יותר מהמתחרה? תפסת את כל המבקרים על חם; אכן, הכל נובע מקינאה תהומית בכם.

      מחק
  5. אם נוסעים כולם - אז זה עדר בהמות.
    אם לא נוסעים כולם - אז זה מרידה כי אנשים לא סובלים וכו' וכו'.

    אז כל אחד יעשה מה שהוא רוצה. ומי שרוצה להיפגש עם חברים יכול להצטרף לנוסעים.
    מי שלא אוהב, לא מגיע ! חד וחלק.

    השבמחק
  6. אני מכיר צעירים בעלזאים מה שמייחד אותם הוא בעומק תחושת הזהות בעעעעלזזזז . והם צייתנים עדריים ומעוקרים לחלוטין ממרדנות.
    ואם האי נחת בקרבם פורץ החוצה אז משהו קורה!!

    השבמחק
  7. חיים התחפרפת על כל הראש ערמה של שטויות בקצב הזה אתה יכול לרקוד מצווה טאנץ עם נוחם רוזנברג בתחנת מוניות אייזנבך
    רק שלא יצא ממכם איזה עגל כמו פרידמן מאנטוורפן

    השבמחק
  8. כתוב אצל משה רבנו ע"ה שמינה שרי מאות ושרי אלפים וכו וכל עם ישראל היו שם ללא יוצא מן הכלל ואפילו שלא קבלו את היחס האישי מרבם בזמנם שזה היה משה רבנו רק הוא מינה שרים מתחתיו אז אני לא מבין אם אתה טוען חיים שאתה צריך לקבל יחס מהרב שלך שאני עדיין לא יודע מי זה אז למה אתה עוד מסתובב בין עם ישראל הרי משה רבנו כמו שכתבתי לא נתן את היחס שאתה מבקש וגם שם במדבר בקשו קנסות כמו שאתה אומר פה זה ושם זה כל הזמן חלבו את עם ישראל ארבעים שנה אז בבקשה אם זה הוא שיטתך אז תצא מעם ישראל תמיר את דתך ושם אולי תקבל את היחס הראוי לך כבן אנוש לא כמו שמשה רבנו והבעלזער רב נותנים לעם שלהם.
    בתקוה שתקח את זה לתשומת לבך ואולי את ההמשך של מחר תתן במה קצת יותר מכובדת לאדמו"ר מבעלזא ממה שפרגנת לכבודו היום שיהיה לך ולכל עם ישראל גמר חתימה טובה שנה טובה ומתוקה..
    בברכה בן לאבינו שבשמיים .....

    השבמחק
  9. מאת מכניבקער
    די לכנופיית האינטרנט המכניבקעית
    שלה מיליוני ניקים וטוקבקיסטים
    שמנסים להשמיץ את חצר בעלזא
    מדובר בכמה פירחחים מכניבקעים בודדים ששולטים
    על אתרי האינטרנט
    מתחנן הפסיקו לבייש את בית מכניבקע

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.