רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בספטמבר 2013

תשע מיליון גלישות מספר המחייב אותי הרבה חשבון נפש ואחריות לתקן לעשות כל מה שאפשר בכל הקשור ל'שפרו מעשיכם'

זה לא רק עול זה אחריות, וכאן אני חושש יותר מכל, מפני שאין איש היכול לברוח מאחריות, אפשר להיות הרבי הכי גדול ראש ישיבה או מה שלא יהיה הוא נושא במלא האחריות, כך אצל הגדולים וכך אצל הקטנים

והשאלה היא היכן האחריות שלי, הקדשתי שעות למחשבה, ולמסקנה זו הגעתי, היכן שאני יכול לעשות ולא עשיתי כאן האחריות שלי, לבלוג הזה מטרה ברורה, להשיג תועלת, לשרת את הציבור הזקוק למי שילחם למענם יגן עליהם מטרור ואלימות, ילחם ביחידים המשתלטים על הציבור, ולהבטיח כי כל יהודי יוכל לחיות כיהודי מבלי שיהיה מאויים מבלי שיצטרך לפחד מפלוני או אלמוני

עדים שמים וארץ, כי אני מקדיש זמן וכח לבלוג הזה והורג את עצמי לא יושן בלילות, מתחיל בערב עד שאני גומר ולעיתים רק כשבבר הגיע זמן קריאת שמע של שחרית, מוותר על השינה למען המטרה שבעיני היא הכי חשובה ולה אני מקדיש את חיי. אני שמח שב"ה בסיומה של השנה אני יכול להרים ידיים ולהודות לה' על שסייע בידי ונתן לי כוחות על אנושיים להגיש לציבור בלוג עם כל כך הרבה חומר ולבד מבלי שאיש בעולם עוזר לי לעשות זאת

כן, יש לי עשרות ידידים וחברים העומדים בקשר מדווחים מעבירים חומר, אבל את העבודה המעשית, אני עושה זאת לבד ושבע ימים בשבוע אפילו בימי שישי ובמוצאי שבתות, אני רואה בעבודה הזו חובה קדושה לשרת את הציבור לעשות למענו ובעיקר להגן עליו להבטיח כי איש בעולם ושיהיה זה מי המכונה רבי או ראש ישיבה הכי גדול לא יוכל לפגוע בהם

כל אדם בלי יוצא מן הכלל יש לו את הזכות המלאה לחיות חיים לא מאויימים ואין זה משנה באיזו קהילה שהוא. הטענה אם זה לא מוצא חן בעיניך תחפש קהילה אחרת היא סדיסטית וגרועה מן השודדים. את זה אפשר לומר למי שמחפש להיכן ללכת ובטרם קיבלת אותו תאמר לו שאם זה לא מוצא חן בעיניו שיחפש מקום אחר, אבל לא למי שנולד בקהילה גדל והתחנך בה, התחתן ויש לו ילדים במוסדות ולהחזיק אותו בגרון לומר לו או שאתה משרת את השטן או שזורקים אותך ואת הילדים שלך מן המוסד לך תחפש בית כנסת אחר, מעשה שכזה הוא מעשה של אנשי מאפיא ושודדים ולא של בני אדם ובודאי שלא של חסידים

כן, מי שלוקח על עצמו להיות רבי עליו לדעת כי בכל ציבור יש מכל הסוגים וכי עליו יהיה להתמודד עם הכל. כידוע, אנו מתפללים ב'ציבור' שזה ראשי תיבות של צדיקים בינונים ורשעים, למי שאין מכל אלו אין לו 'ציבור', מי שרוצה רק צדיקים אגלה לו כי תפילתו לא תתקבל בשל הקטרוגים, אותו דבר רשעים לבד לא טוב, רק כשיש מכל השלשה אפשר להעביר תפילה ולהדוף את הקטרוגים - רבי שהסכים לכהן בתפקיד עליו לדעת כי יהיו לו גם מי שממררים את החיים, מפני שזה טבע בני אדם, יש מכל הסוגים וככל שציבור גדול יותר יש יותר בעיות, בעיר קטנה יש בית חולים קטן ובעיר גדולה כמה בתי חולים, ואותו דבר עם משוגעים ככל שהציבור גדול יותר מספר המשוגעים גדול יותר, ואין דבר כזה לרצות עיר שיהיו בה רק צדיקים אנשים שאתה אוהב, זה היה נוסח גרמניה ואותם 'הלבנים' הרוצים לשמור על 'הגזע' המיוחד, ההתנהגות הזו היא ברוטלית ואסורה ויש למגרה

תפקיד של מנהיג זה להתמודד עם מה שיש, להעיף אנשים מן העבודה לסלק מלמדים או רמי"ם או משגיחים רק  בשל חשבונות פוליטיים זה מעשה אשר לא ייעשה, ויש בה בין אדם לחבירו לא פחות ממה שעושה נפתלי בנט לחרדים, חייבים להלחם בתופעה הזו של לרדת לחיי מי רק בגלל שהוא אוהב את תורתו של פלוני שאלמוני לא אוהב אותו או יותר נכון מפחד ממנו

חייבים לעשות סוף לגזילת הזמן של הציבור. כאן אשבח את האדמורי"ם שמקפידים על הזמנים ואני יוצא בכל הכח נגד אותם אדמורי"ם המזלזלים בזמן של הציבור. אותם רבי'ס הם גזלנים שאינם יכולים אף פעם להשיב את הגזילה, מפני שכאשר אתה גוזל כסף אתה יכול להחזיר כשאתה גוזל זמן את זה אי אפשר להחזיר, ולכן הגיע הזמן לעשות סוף להשתוללות הזו, חייבים לרסן אותה שהאיחורים יהיו בגדר הסבירות ולא בצורה כפי שהוא היום בכמה מקומות

הנימוק מי שלא רוצה שלא יבוא אלי הוא לא נימוק, מפני שכל אדמו"ר יודע שלברית ולשמחות מגיעים גם בני משפחה חברים וידידים שאינם חסידי האדמו"ר הזה ומדוע הם צריכים לסבול

יש הרבה מה לתקן בציבור החרדי, ואי"ה, אם ה' יתן לי כח, מתחייב אני לעשות כל מה שרק אוכל להתמיד ולעשות הכל לתקן היכן שצריך תיקון בתקוה כי נזכה ונראה בקרוב שיפורים גדולים בתחומים שזקוקים לשיפור, ועל כולם, שכולם יוכלו לחיות בחופש מוחלט בלי פחד ואימה מטרור ואלימות מאיומים כאלו שחייבים לסרסם אסור שיהיה להם קיום בציבור החרדי

מי שרוצה להיות רבי בבקשה, תעשה זאת בדרך חיובית תוכיח שאתה שווה את זה ותשיג יותר ויותר חסידים. השיטה של להפעיל טרור וככה להבטיח כי יפחדו לא יוכלו ללכת למישהו אחר, זה מעשה ברברי סדיסטי וברוטלי, ובזה אלחם בכל הכח

אנו מסיימים שנה ומתחילים שנה, אני מודה לה' על שנתן לי את הכח לעשות עד כה, ומתפלל שיתן לי כח שבשנה הבאה להמשיך ביתר שאת וביתר עז למען קידוש כבוד שמו הגדול והנורא ובזכות זה נזכה לגאולה וישועה ובמהרה

כתיבה וחתימה טובה

6 תגובות:

  1. 1. אין לך 9 מיליון כניסות. אין לך אפילו 1% מזה.

    2. אין לך כוונות טובות. אתה רכלן חסר תקנה. גרוע מזה - אתה ממציא, מבלף, מפנטז ומשקר. אמינותך אפסית.

    3. אתה אדם צר אופקים, בעל דעות קדומות המשפיעות על מה שאתה מפרסם בצורה קיצונית.

    4. אתה שקרן סדרתי ואדם לא ישר.


    זהו פחות או יותר סיכום "מפעלך".


    השבמחק
    תשובות
    1. היי אתה נשמע כעוס
      אך אנא תרשה נא לנו הקוראים בבלוגים ובתגובות לגבש את השערותנו בכל הקשור ל'כוונות'.

      אני מחפש 'עניין' בבלוגים ואמת בספרי הקדש.. אך אזכירך אדוני כי ה'עניין' שאתה לכאורה משרת לא בנוי כולו מיושר הגינות ואמירת אמת.

      ולסיכום ייתכן שה תשע מיליון כניסות כוללים כניסות למאמרים אבל להוותך שאולזון פופלרי אש.

      מחק
  2. אחד הפוסטים החשובים!!

    השבמחק
  3. מתחיל בערב וגומר רק בשחרית... העיקר שאתה בסוף גומר.. אהה חסדי השם.. המון אנשים ירצו לדעת איך איש בגילך יכול לגמור

    השבמחק
  4. chaim i told 1000 times its ur fault take a editor to help u but u dont want in

    השבמחק
  5. אל תתלהב..המחשב שלי עושה רענן לבדו ולכן אתה רואה כל כך הרבה.
    לך תדע עוד כמה המחשב שלהם מקולקל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.