רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

יושבי ראש מטה יהדות התורה בי-ם דייטש ופינדרוס החליטו כי מנהלי מטה ההסברה בירושלים יהיו: שניאור רוזן - דוברו של פרוש וירח טוקר - דוברו של פינדרוס, לצד נציגי הרשימה רוזנשטיין וראוכברגר.

האדמו"ר רבי דוד אוחצירא ל'טוב': "תהיה לכם הצלחה גדולה"! ראשי תנועת 'טוב' בית שמש אהרון סלומון ואלי יוסף, וראש 'טוב' באלעד יחיאל וקנין, ביקרו אצל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא בנהריה. הגר"ד עודד את אנשי התנועה בירכם ואמר לאנשי טוב כי "תהיה לכם הצלחה גדולה".

שלי יחימוביץ למצביעי העבודה בי-ם: הצביעו ברקת. "החשיבות לבחירת ברקת גוברת כשמתמודד מולו ליאון, שליחו של ליברמן ומשרתם של מושחתים". בעקבות כך, פפה אללו הסיר מועמדותו לראשות העיר

מטה ליאון בתגובה לתמיכת מרצ והעבודה בברקת: יצא המרצע מן השק. המלחמה היא על עתידה של ירושלים. ברקת חבר לשונאי ישראל ולאנשי השמאל, ליאון נשאר האלטרנטיבה היחידה

השומרים ב"ב: שלושה חשודים נעצרו הלילה בגבעת שמואל לאחר ששדדו בעל דוכן 4 מינים במפעל הפיס בב"ב

בהר הבית החלו ידויי אבנים לעבר כוחות משטרה שהיו ברחבה מבעוד מועד, בעקבות מידע על כוונות להפר את הסדר, הכח מפזר אותם, אין נפגעים

ביקור חג: הגרב"ד פוברסקי הגיע לביקור חג בסוכת הגראי"ל שטיינמן.

ח"כ אלקין הוענש ע"י ראש הממשלה ויטוס לנ"י בטיסה מסחרית ולא במטוס ראש הממשלה.

שמחת תורה: לראשונה האד' מקרלין ישהה בחג בגבעת זאב ולא בעיר, המוני חסידים ישהו בחג בגבעה, אתמול בנו אוהל על הכביש בסמוך לביהמ"ד להקפות.

תזכורת: להוציא את המוקצה מבגדי השבת לפני כניסת החג, בני חו"ל הנוהגים יו"ט שני, עליהם להכין היום עירוב תבשילין.

אליוביץ ברוטר: ילד חרדי בן 12 נפגע הלילה מרכב בפלטבוש. מצבו קשה. שמו לתפילה גדליה יונתן בן מרים שרה.

האדמו"ר מבעלזא עשה 'מי שברך' לרפואת הגרח"ע יוסף בקריאת התורה.

המועמד החילוני של לפיד ובנט בבית שמש אלי כהן רומז בראיון לוואלה: שיתן פתרונות למקומות בילוי בשבת ומסתמך על סיעת טוב שתגרום לניצחונו מול אבוטבול.

תגובה 1:

  1. ערב רב מעורבים בישראל~היו צריה לראש

    זה לא סוד שבאחרית הימים זה מה שקורה נכתב, והיו צריה לראש ועל זה זעק משה רבנו ע"ה לאליהו הנביא (זוהר) והשביע אותו לקרב את הגאולה שהוא נמצא בצער הקבורה על כי מבזים בני תורה ומבקש ממנו משה מאליהו הנביא להביא ולזרז את הגאולה לעם ישראל כי ערב-רב לא מזרע ישראל שולטים עלינו להרע לעקור את הקדושה ודרך כך את עם ישראל חלילה זה רצונם אמת! לכן רק לימוד תורה לעומק וסודותיה זוהר ותפילה וגמרא ושמירת שבת כהלכה וחג הם יכניעו את כל הרוע ושליחיו שמתים לאט לאט מכל הקדושה של עם ישראל ומהחוזרים בתשובה שהם מאות אלפים ומבוהלים שגם יהדות אמריקה החרדית תעלה לארץ ואז יהיה פה רוב חרדי ויקבע את סדר היום הציבורי והגיע הזמן שכך יהיה וזה כתוב לעתיד ישלטו תלמידי חכמים בעולם ובארץ ומי שיעז לנגוע בהם, יירה משמים (זוהר).

    להזכירכם, שבעולם האמת הם יודעים את העתיד כפי שאנחנו יודעים את העבר וכך הזוהר מגלה לנו הכל על מה שקורה לנו היום ובעתיד וכן תלו הרבה בתפילות שלנו ובתשובה שיכול הכל להתהפך לטובה כי ישועת השם כהרף עין.

    וַהֲרֵי כַּמָּה הֵם עֵרֶב רַב רָעִים בְּהֵמוֹת וְחַיּוֹת, אֲבָל יֵשׁ עֵרֶב רַב מִצַּד שֶׁל הַנָּחָשׁ, וְיֵשׁ עֵרֶב רַב מִצַּד שֶׁל אֻמּוֹת עַכּוּ''ם שֶׁדּוֹמִים לְחַיּוֹת וּבַהֲמוֹת הַשָּׂדֶה, וְיֵשׁ עֵרֶב רַב מִצַּד שֶׁל מַזִּיקִים, שֶׁנִּשְׁמָתָם שֶׁל רְשָׁעִים הֵם מַזִּיקִים שֶׁל הָעוֹלָם מַמָּשׁ, וְיֵשׁ עֵרֶב רַב שֶׁל שֵׁדִים וְרוּחוֹת וְלִילִין, וְהכֹּל מְעֻרְבָּבִים בּיִשְׂרָאֵל, וְאין בְּכלָּם מְקֻלָּל כּעֲמָלֵק, שֶׁהוא נָחָשׁ רַע אֵל אַחֵר. וישׁ סמא''ל צַד שׁל הַנָּחָשׁ מְקֵלָּל עַל הַכל. (זוהר בראשית)

    וְאוֹתָם עֵרֶב רַב הֵם עֲשִׁירִים בְּשַׁלְוָה, בְּשִׂמְחָה, בְּלִי צַעַר, בְּלֹא יָגוֹן כְּלָל, גַּזְלָנִים, בַּעֲלֵי שֹׁחַד, שֶׁהֵם דַּיָּנִים רָאשֵׁי הָעָם. (בראשית ז) כִּי מָלְאָה הָאָרֶץ חָמָס מִפְּנֵיהֶם. עֲלֵיהֶם נֶאֱמַר (איכה א) הָיוּ צָרֶיהָ לְרֹאשׁ..

    לעתיד לבוא עתיד הקדוש ברוך הוא לבער כל מינים רעים מהעולם כמו שכתוב בלע המות לנצח, אז שב הכל למקומו כמו שכתוב ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד (זוהר בראשית) ויה"ר שבזכות הצניעות ננצל מחבלי משיח.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.