רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

מפלגת 'הצעירים' בבני ברק זוהי למעשה מפלגה נוספת של ש"ס

מאת עקיבא וויינגרטן

לצד מפלגת פרדס כץ (לח"ם) ורשימת המחבלים (בני תורה) הוגש אמש (שני) 'רשימת הצעירים', ברשימה צעירים מתכוונים להילחם על הקול הצעיר בעיר, ברשימה שכולם ספרדים שובצו, אלחנן נהרי, ישראל אדרי, משה רובין, יואב שלם ועדיאל פנחס. ספרדים אבל לא כאלו שאפשר לשייך באופן ברור לש"ס.

על פניו הם מצהירים שהם מאוכזבי ש"ס, בעד בחירות ונגד כולם, אך מתחת לפני השטח מסתמן שהמערבבים הם דווקא אנשי ש"ס בעצמם, השמות שעלו הם בעיקר אנשי תקשורת, משפחת חכם, איתי גדסי, עוזי ברק, כולם אנשי ש"ס מובהקים. כך שכרגע ייתכן אחת משתי סיטואציות, או שהם יפרשו ברגע האחרון בדיל שיירקם בין ש"ס למפלגות האחרות, ואז בש"ס יוכלו לבוא עם נדוניה נוספת למו"מ, או שירוצו עד הסוף, ובמידה והם ייבחרו יהיו לש"ס עוד מנדט או שניים, במקרה הטוב כמובן.
יש מי שמוסיף שרפאל פנחסי עצמו הוא זה שמגבה אותם כנקמה באריה דרעי, מקורביו טוענים בתוקף שמדובר בשמועה מרושעת.   
נתון נוסף שמחזקת את הטענה שהם קיבלו אור ירוק מש"ס, שאותיותיהם הם 'יש', ולפי החוק, בכדי להשתמש באות 'ש', הם צריכים אישור מהמפלגה שהשתמשה באות בבחירות האחרונות, זאת אומרת שבלי האישור של ש"ס אין להם אפשרות לרוץ עם האותיות 'יש'.
למותר לציין שלפרישה במידה ותהיה, יש להם עוד זמן, ומועד סגירת הרשימות של היום (שלישי) זה רק להגשה. כמו"כ צפויים להגיש עוד כמה רשימות למועצת העיר, ליכוד, הבית היהודי, שניידר, וכמובן יהדות התורה/דגל/אגדות ישראל/שלומי אמונים המאוחדת או המפוצלת. מפלגות קד ועבודה עדיין מוטלים בספק.
איתי גדסי מסר בתגובה: אין לי קשר למפלגה, אני איש ש"ס מאז ומתמיד, ולכן לא חשבתי להשתבץ ברשימה.
תגובת עוזי ברק ודוד חכם לא התקבלו עד כה, לכשיתקבלו נפרסמם.

וזו תגובתו של עוזי ברק:
״לאחרונה משתמשים בשמי כמעט לכל מפלגה של צעירים או ספרדים בבני ברק. אני מבין כי זה בגלל הפעילות שלי בעשור האחרון למען כלל תושבי בבני ברק.
לו הייתי בזירה הפוליטית, לא הייתי מסתתר״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.