רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בספטמבר 2013

בישולים חב"דיים - הרב הבלין יחליף את הרב גולוכובסקי בבית דין רבני חב"ד

מאת חב"דניק

האיש החזק בבית דין רבני חב"ד ויו"ר צעירי חב"ד החליט לבצע שינויים בהרכב בית דין רבני חב"ד, הדבר מגיע על רקע חוסר פעילותו של הבית דין וחוסר יכולתו להחזיק את הממסד החבד"י בצורה נכונה .

בשנים האחרונות הורגש בקהל חסידי חב"ד חוסר משמעת לבית דין רבני חב"ד על רקע התרופפות המוסדות המרכזיים שהרבי מינה, ובפרט צעירי חב"ד ובית דין רבני חב"ד, הדבר בא לידי ביטוי באירוע החמור שבו נכח אחד מחברי בית הדין ורב קהילת חב"ד ברחובות הרב מנחם גולוכובסקי, שהשתתף באירוע הנחת אבן הפינה לבית חב"ד שמתחרה בשליח הרשמי של העיר אשדוד הרב שניאור גודמן, ומפריע לו בפעילות.

מדובר בהנחת אבן פינה של ר' מנחם עמאר שאינו מוכן להכפיף את פעילותו תחת אחריות השליח הראשי וגורם לנזקים חמורים לפעילות החבדית בעיר.

לאור זאת החליט הרב אהרונוב שהגיע הזמן לרענן את שורות הבית דין, 

כעת, לאחר שהרב גולכובסקי השתתף בהנחת אבן הפינה הבין הרב אהרונוב שבאו מים עד נפש, ולא ייתכן שאחד מחברי הבית דין ייתן יד ללוחמים במסגרות שהרבי הקים.

 בימים אלה  פועל הרב אהרונוב להחליף את גולוכובסקי, ולמנות במקומו את הרב משה הבלין שמשמש כרב העיר קרית גת ומקובל על כל חלקי הציבור החבד"י, זאת על מנת להחזיר את אימון הציבור במסגרות הרשמיות.

9 תגובות:

  1. חחח
    אולי גם שאהרונוב יחליף את הרבי! :)

    הרבי הוא זה שמינה את הרב גלוכובסקי ולא אהרונוב

    השבמחק
  2. כשאין ראש - הזנב מכשכש והיום בחב"ד אפילו 2 זנבות של הרינג מתפצלים ועוד מעט יבוא הפילוג הגדול ויתלו בביהכנ"ס 2 תמונות שונות של הרבי. ואז תבוא הגאולה בדוק ומנוסה חה.חה.חה

    השבמחק
  3. דווקא הפעם אני מסכים עם אהרונוב.
    לא ייתכן שגולוכובסקי נותן גיבוי לאנרכיסט עמאר מאשדוד! צריך לעשות סוף לבושה הזאת.

    השבמחק
  4. שטויות! לא מתאים לאתר הזה לקנות כל לוקש שמעבירים לו. כל חב"ניק שמכיר את הרב הבלין יודע שהוא לא שייך להשגת גבול והוא לא יגע בשערה משערות ראשו של הרב גלוכובסקי. וחוץ מזה, ראש בית הדין הוא הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי (בתוארו - מזכיר בית הדין) והרב גלוכובסקי משמש כסגן מזכיר בית הדין.

    השבמחק
  5. ואגב הרב ירוסלבסקי היה שם נוכח באירוע

    השבמחק
  6. ואגב הרב גלוכובסקי הוא היחיד שקשוב לשמוע את הציבור ומשקיע באנ"ש ולא בעסקנים

    השבמחק
  7. שטויות.

    אין ראש בי"ד ולא אב בית דין בבי"ד רבני חב"ד.

    והסיבה פשוטה כי הרבי לא רצה שיהיה ראש אלא כולם בשוה, ושהחלטות יהיו ע"פ תוה"ק אחרי רבים להטות וזהו.
    מזכיר חייבים שיהיה אבל כמו ברוסיה הסוביטית שמזכיר המפלגה (סטאלין ימ"ש) השתלט יש רבנים שהשתלטו.

    ברור לכולם ההודעה הזאת לא רצינית.

    מנדעל עמאר הוא הממן העיקרי של הבי"ד מאז שחזר לאה"ק בתשס"ה.

    אין סיכוי לגודמאן נגד עמאר, א. כי גודמאן לא בר פועל, ב. כי אין לו כסף, ג. כי הוא לא מחובר לברענז'א, ד. כי הוא לא מממן את בי"ד רבני חב"ד ה. כי חברי הבי"ד ואהרונוב לא מלקקים לו את התוך.

    וחילופיהם במענדל עמאר.

    גלוי נאות: אין לי שום צד בסיפור הזה

    השבמחק
  8. עצוב לראות כמה שאתם רחוקים להכיר את המציאות בשטח ולא בודקים מקרוב כמה קידוש שם שמים הרב עמאר מחולל באשדוד ואינו משתמש וגם כנראה לא מעוניין להשתמש בם חב"ד רק בשם ארגון קשר ואינו גורם לשום השגת גבול בתחום שבו פועל ובאיזור שבו פועל ורק צרי עיין ואנשים חוסרי פרגון וחסורי מעש מלכלכים סתם ללא ידיעות ועובדות. ולא בדקו לראות שהתרומה הגדולה ביותר שניתנה על ידי קרן עזרת מנחם בשנים האחרונות הסתכמה בכמה אלפי שקלים בלבד כאחד המוסדות ושוב חבל שיש בתוכינו אנשים שלא מתקרבים כלל לעשייה היפה של ארגון קשר לאלפי ורבבות ילדים שלא מקבלים שום חינוך יהודי ולא פסיק אחוז לעשיה של הרב גלוכובסקי או הרב ירוסלבסקי ורק קול המקלדת בידם....
    אחד שיודע קצת יותר מכל הבטלנים שכתבו כאן...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.