רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בספטמבר 2013

היזמים בפרוייקט "גבעת ירושלים" מצהירים: הסוף לסחטנות! אנחנו כבר נתננו מספיק הזדמנויות לאתרא קדישא, עכשיו מתחילים לבנות בכל מחיר

מאת עדה'ניק

מי שקצת התעניין בכל הפרשה של מתחם גולובנציץ בשנתיים האחרונות, כל ההסכמים שנחתמו ופוצצו, וכל הרמאויות והנוכלות של גורמים מסוימים שכבר נחשדו מאז ומתמיד בחוסר נקיון, ודאי יצא מהתפעלות מלראות את סבלנותם של ראשי עמותת גבעת ירושלים, כיצד הסכימו לשבת עם אותם אישים הזויים והסכימו לתת להם את כל העולה על רוחם, אלא שאז ככל שהראו המנהלים היקרים סימני התפייסות ורצון, גברה תאוותם של אותם גורמים, שמצאו את המערכה נגד חפירות הקברים כקרדום יפה לחפור בו, ודרשו כל עת תוספת ממון ושליטה.

כך התנהלה לה כל הסאגה למעלה משנתיים ימים, רק בחורף האחרון התפרסם בקול רעש גדול על הסכם שיזם הנגיד ר' אליעזר קעסטנבוים, אך מה קרה בפועל בשטח? כלום! המנהלים היקרים נתנו לפקח מטעם אתרא קדישא גישה מוחלטת למקום, אך למרות זאת חלפו שבעה חודשים, משבט ועד אלול, ודבר לא זז בשטח, כל זה הוכיח בלי שום ספק שאנשי אתרא קדישא החליטו בכל תוקף שבשטח הנקרא "מתחם גולובנציץ" בבית שמש לא ייתנו לבנות בשום צורה, וכל הדיבורים על כיפין וכדומה הם רק כסות עינים, דברים בטלים ומבוטלים.

לאור זה החליטו ראשי ומנהלי עמותת גבעת ירושלים כי עד כאן! ובאו לידי הסכמה ברורה שמכאן ואילך אינם נכנסים לשום משא ומתן עם ארגון אתרא קדישא, הם בשלהם יעשו הפגנות כמה שברצונם, יזעיקו את קומץ העלובים שלהם לבוא ולהפגין, ילכלכו את כל קירות ירושלים במודעות נאצה, אולם הכלבים ינבחו והרכבת תיסע! פניהם של ראשי גבעת ירושלים לבנות ולא להרוס, מטרתם כעת להעמיד את עשרות הבנינים על תילם, ולדאוג מיידית לדירות עבור הקונים האומללים.

בנוסף לזה נודע שבימים האחרונים פתחו ראשי גבעת ירושלים במגעים עם ראשי אגודת ארץ החיים כדי לקבל מהם פיקוח על השטח של גבעת ירושלים, כפי שכבר מתנהלת בהצלחה רבה וסייעתא דשמיא מופלגת העבודה במתחם הצמוד של עמותת בנין שלם שע"י דגל התורה, כאשר כל העבודות נעשות שם תחת הפיקוח ההדוק של הרב אברהם נחמני ופעילי אגודת ארץ החיים, כפי הוראותיו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.