רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

השקרים של דרעי

מאת ש"סניק

מופע הגיחוך של דרעי אינו פוסק. במודעות רחוב ובהודעות קוליות הציבור מוזמן לעלייה לרגל שתתקיים בחומה"ס כאשר מי שמכריז על עצמו כאורח הכבוד הוא לא פחות מאשר  דרעי שמנסה להכתיר עצמו בפולחן אישיות בעייתית למרן הבא. הרדיפה אחרי הכבוד מעבירה אותו על דעתו ואנו כתלמידי מרן לא נשתוק.

דרעי מאמין שאם יכתיר את הרב יצחק יוסף למנהיג רוחני ופוליטי במקומו של מרן הגר"ע יוסף הוא יקבל בובה הפועלת בשלט רחוק, המטרה ברורה, כדי לכבוש את ההנהגה בעתיד הלוטה בערפל. למרות שכולם יודעים שהוא אינו מתאים להנהיג וכבר היום בישיבות מועצת הרבנות ממלא פיו מים למורת רוחם של חברי מועצת הרבנות הראשית.

היום בקול ברמה הצחיק דרעי את המאזינים כאשר טען שהוא שלוחו של מרן וכל צעד נעשה רק בהוראתו ואסור לפתוח מפלגה בניגוד לדעת מרן וזאת כדי להוכיח לציבור שהוא נאמן למרן ושס. אבל לא נשכח שדווקא הוא מר דרעי איים בפתיחת מפלגה והוחזר לשס בגלל הפחד מהאיום הזה. מי שמפריך את ההצהרה הנבובה של דרעי הוא לא אחר מאשר הרב בעדני חבר מועצת חכמי התורה שאמר בנוכחות משתתפים רבים "דרעי לא שומע לי, מה אני יכול לעשות".

הפוליטיקה השתנתה. הציבור שמאס בהתנשאות המלגלגת של דרעי לא ישתוק, המאבק רק מתחיל  ובסיומו דרעי ימצא עצמו מחוץ לפוליטיקה.

דרעי הוא שקרן סדרתי: בראיון בקול ברמה הוא הצהיר שהיה אי הבנה כשלא נכנס נציגו של הרב אלבז בי-ם. תלמידי הרב אלבז כועסים ומצטטים את דרעי שאמר "יום למחרת נפגשתי איתו ויצאנו בחיבוקים". שקר גס הם אומרים, הרב אלבז מאוד כועס היום על דרעי וכל שתיקתו הרועמת נובעת מסיבה אחת ויחידה, דרעי ידוע כמאיים סדרתי שימריד את מרן נגד כל רב שלא יתיישר עם החלטתו.

השתיקה הזאת לא תחזיק מעמד לאורך ימים ושנים וכשהיא תיפסק הציבור ישמע את האמת המרה והשקרים אותם דרעי האכיל את כולם במשך הזמן יצאו לאור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.