רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בספטמבר 2013

שנאת חינם של דרעי לעידן תגרום לו לאבד את אלעד - ש"ס במשך 3 קדנציות לא הצליחה למצוא מועמד אחד מוצלח

מחפשים מועמד לראשות העיר אלעד, אריה דרעי העלה כל כך הרבה שמות, אבל שם אחד את שמו של ראש העיר הנוכחי לא העלה? ומדוע? אולי הוא כן מקובל על רוב החרדים באלעד?

מדהים הוא עד להיכן שנאת חינם מובילה, אדם היודע כי אם יכשל בבחירות המוניציפליות הנוכחיות הוא ישלם מחיר כבד, ובמקום שיהיה חכם יתן לו עוד סיבוב ינצח ומאוחר יותר ישתלט על הכל, מבקש כבר לסלק ואף לשלם מחיר. במילים אחרות הוא אומר תוציא לי עין העיקר לך שתי עיניים

אני המום ומתקשה להבין, אריה דרעי רואה כי כל השמות שהעלה בבורסת השמות אף אחד לא עובר, והנה יש לך ראש עיר מכהן שאם הוא ממשיך ישראל פרוש לפחות לא היה מתמודד נגדו, זה עבור דרעי גרוע מן הגרוע, הוא מעדיף את פרוש בראשות העיר ושש"ס תפסיד מאשר שאיש שחשוד כי הוא קרוב יותר לאלי ישי ימשיך לכהן כראש העיר

נער הייתי וגם זקנתי בפוליטיקה החרדית והחילונית בישראל, ומה שלמדתי ששנאת ישראל אצל חרדים גרועה מן החילונים. מפני שאצל החילונים יריבות פוליטית היא לשעה, ואצל חרדים היא נצחית. אצל החילונים מצאנו מי שלחמו זה בזה פוליטית היכולים לחיות יחד ואף לתמוך אחד בשני בהמשך, ואילו אצל החרדים זה בבחינת להשמיד להרוג ולאבד

ומכאן אני עובר לענין אחר. ש"ס כבר עברה שלשה סיבובים באלעד. אז ראשית גם מבחינת הדמוקרטיה הגיע תור של האחרים. אבל נשכח מזה לרגע ובואו נאמין שמגיע לש"ס עוד קדנציה, האם הם הצליחו בעבר להביא מועמד אחד שיתפוס את העיר ויבנה אותה שנים, או שכל מי שהיה שם בקושי הצליח לסיים את הקדנציה, השאיר אותה עם חובות קשים, ואף אחד מהם לא הצליח לבנות את העיר

האם אלו לא מספיקים בשביל שעכשיו ינסה מישהו אחר ממקום אחר אולי הוא כן יצליח?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.