רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בספטמבר 2013

הרב בצרי מככב בערוץ 10 מי התיר לו את זה?

מאת הירא והחרד

רב יצחק בצרי הוא בנו של המקובל רבי דוד בצרי (בעל המעשה של הדיבוק). והוא יושב בערוץ 10. גם אם יטען שזה בעניינים שבקדושה אבל מי התיר טלויזיה?

8 תגובות:

  1. יצחק איציק או לחילופין צחי אשף כלכלי מאין כמוהו נוהג ברכב מפואר ועד לפני כמה חודשים היה ברשותו מכשיר פלאפון לא כשר נוהג לפקוד בתדירות גבוהה את חיים כהן המכונה החלבן במחלבת "דשן " תרתי משמע בנחלת יצחק בתל-אביב .
    לאבא דוד יש עסק כלכלי המכניס מידי חודש מליוני שקלים הנקרא
    "קונצרן ישיבת השלום "תכבץ ברחוב תכחמוני 1 בעיר הקודש ירושלים
    במקום יש כולל שלא קשור לרב דוד אלה הרב מחזיק בקושי 6 אברכים מקובלים .
    אחד מההכנסות הגדולות של דוד בצרי ושות' הם -- פדיון נפש אדם צריך לתת לרב דרך כרטיסי אשראי או הפקדה בנקאית או בתשלום מזומן סך של 160 ש"חץ
    על מנת לקבוע תור אישי עם כבוד הרב הענק המקובל הידען רואה נסתרות ופותח סתימות חייב להעשות בדרכים הבאות להלהן :
    1.לתת 500 ש"ח הזכרת שם האדם במשך חודש רק במשרד של הרב ולא במשרד אחר או מישהו אחר.
    2.לתת 160 ש"ח פדיון נפש רק במשרד של הרב דוד.
    3.תיקונים :מתחיל מתיקון לזיווג סך של 52 ש"ח
    ועובר דרך תיקון לעוונות על סך 800 ש"ח.
    4. תיקון לחולה רח"ל על סך 1500 דולר אמריקאי .
    לרב יש בלי עין הרע בין 9-11 ילדים לכולם אין בה' בעיות פרנסה
    גיסו הרב מהמקוואות מזכיר פעמים רבות את תופעת 1-800 ודי לחכמיא ברמיזא
    ולגבי חלוקת המצרכים בערבי חגים התשובה לא דובים ולא יער .

    השבמחק
  2. החצר של הרב בצרי היא ביזנס מסודר עם שירותי תקיעות, תיקונים, גירוש שדים וכו'
    ובמסגרת הפעילות הפיננסית הענפה הזו, הבן מופקד על תחום השיווק והפרסום.

    השבמחק
  3. ממתי אסור טלוויזיה? האם יש בעצם המסך עצמו בעיה?

    השבמחק
  4. איש הטלויזיה יצחק בצרי מהיום העיתונאי בצרי יקבל מדבקה על חזית השמשה הקדמית של רכבו גיפ' טוארג , תודה רבה לתורמים המפגרים שבזוכתם נבנתה הכלכלה המשפחתית של דוד ויצחק בצרי אתם תמשיכו להיות חולים ומסכנים ואנחנו ניטול את כספכם ונעשה בו ככל העולה על רוחנו .
    מטומטמים תמשיכו לתרום ואנו נדאג לבזבזו

    השבמחק
  5. אדון שאולזון, אני חושב שאינטרנט הוא קצת יותר גרוע מטלויזיה, אז בבקשה..........

    השבמחק
  6. מישהו לפני כמה שנים בתקופת החורף סיפר ששמע בערוץ הראשון את הרב המקובל הצדיק רבי יצחק ב"ר הרב המקובל הגדול רבי דוד בצרי תליט"א ובו סיפר רבי יצחק שהוא נוהג בתקופת השלג בירושלים להתגולל בשלג כשהוא עירום כיום היולדו ויש בזה עיניין גדול אבל מדוע הוא פירסם את זה ?
    ולידיעת כל השואלים -בקושי יש לרבנים לבית בצרי אוכל בביתם ויש ימים שלמים שהם פשוט לא מכניסים פרור לפיהם כי אין ברשותם כסף ככה מצבם דחוק רח"ל

    השבמחק
  7. דוד בצרי חושב שהוא קונה מידי יום ארוחת צהרים לרב המקובל האמיתי רבי יעקב עדס שליט"א אזי הוא מקיים אחזקת מקובל :הוא דוד ובנו יצחק וציפי ושות' שוכחים שחוץ מקמצוץ מהעוף הרב פשוט לא נוגע אבל הם מתהדרים שהם מחזיקים אותו בשרות טלפונים והסעות אזי טעות בידם לא מיני ולא מקצתי הכל אצלם ריטיניג פרסום וכל הכסף מופק לרווחת משפחת בצרי הענפה והציבור השוטה ממשיך מידי יום לתרום להם סכומי עתק ,כתוצאה מזרימת שטף העצום של הכסף הם זקוקים תדיר לייעוץ רואי חשבון כדי שאם ח"ו תיהיה ביקורת פתע של רשויות החוק הם לא יתפסו רח"ל
    בקיצר עשו מהקבלה עסק מכניס והם לא רואים בעיניים רק את עצמם
    ציבור יקר ראו הוזהרתם מקובל אמיתי רחוק שנות אור מאלה המתקראים מקובלים

    השבמחק
  8. אני חושב שלאף אחד אין את הזכות לשפוט כי אף אחד מכם באמת לא מקורב לרב ברמה של לדעת ממש ממש מקרוב. לשון הרע וטלפון שבור ורב שמועתי הם מגיפה גדולה שבגינה חרב ביהמ"ק הראשון. גם תיקונים בחלקם אכן לפי הקבלה ניתן לפדות תעניות בכסף.כלומר שאם אדם לכפרת עוון מסויין היה צריך לצום X ימים אזי בהנחה שיום תענית שווה לY כסף (חישוב של מס' ארוחות לפי יום וכו') אז X*Y צריך לתת לצדקה. אני לא מכיר את הרב מקרוב אז אני נזהר בלשוני כי חלילה לי לשפוט. מה גם כמו שנותנים כסף למוהל,אם אנשים מבקשים מהרב שיקדיש מזמנו לעשות להם תיקון וזה הרבה אנשים אז האם עליו לעשות זאת בחינם? אלו דברים שאנו לא יודעים ועלינו להזהר מלדבר ויותר מזה משמועות. נכון שיש "מקובלים" שמתחזים ולוקחים כסף והם שקרנים אבל יש גם אנשים יראי ה' ואף אחד לא אמר שאסור להם לקבל תרומה.כי יש אנשים שתורמים תרומה לישיבות ויש אנשים שתורמים לרבנים כהחזקת תלמידי חכמים.. אז מכיוון שאנו לא מכירים את התורמים ומה כוונת תרומתם אין לנו לשפוט.

    שיבנה ביהמ"ק במהרה בימנו עשו חסד וזה יביא חסד ממרום.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.