רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

דודי לאו מוותר על החרדים אומר בפה מלא אני איש בני עקיבא אהפוך את 'הרבנות הראשית' למעוז של 'בני עקיבא'

מאת איש הרבנות

אחרי המשחק של הבחירות כאילו וא הנציג החרדי, דודי לאו קלט מהר מאד שלהיות יונה מצגר מס' 2 זה לא בדיוק טוב בשבילו. אז הוא הולך לאן שצריך. הוא מופיע ביום עיון של בני עקיבא. את שנת הלימודים הוא פתח באפרת. לדודי לאו יש מעלה שאין לו על הראש את נתי גרוסמן ואת אנשי החצר מחנן 10 ככה הוא משוחרר להופיע היכן שהוא רוצה ולא להיות כבול בידי עסקנים מושחתים.
 
הרב הראשי לישראל ביום עיון לרכזי בני עקיבא:
"המטרות של הרבנות הראשית ותנועת בני עקיבא – משותפות"
בתחילת השבוע קיימה תנועת בני עקיבא יום עיון מיוחד לרכזי התנועה בהר הרצל בירושלים כהכנה לקראת השנה החדשה. הרכזים פגשו את הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, שציין בפניהם שבעשר השנים הקרובות, בהם הוא יכהן כרב הראשי לישראל, בית הרבנות הראשית יהיה פתוח לתנועת בני עקיבא. "ננסה לסייע כמה שאפשר ונדמה לי שהמטרות שלנו משותפות", אמר הרב לאו.
הרבה לאו קרא לרכזים "לאמץ את הרעיונות הגדולים של שילוב חיי תורה בחיי המעשה כמו שתי דמויות ההוד, הרב הרצוג והרב עוזיאל, מתקופת קום המדינה".
"אם אנחנו ממשיכים מכאן אל ביטוי של הכרת תודה לבורא עולם על ראשית צמיחת גאולתנו וגם הכרת תודה לכל אחת ואחד נדע לחזק בינינו את הקשר ולחזק את הקשר בינינו לקב"ה ואז נדע גם לשמר את הקשר לאלו שהתרחקו".
מזכ"ל בני עקיבא, דני הירשברג, סיפר על היעדים של התנועה לשנה הקרובה: "בני עקיבא פותחת היום את שנת הפעילות שלה עם הצבת יעדים ומטרות לשנה של עשייה בנושא הציונות. השנה בחודש ארגון הנושא יהיה 'ציונות ללא ציניות'. אנחנו חושבים שדווקא בעת הזאת ששומעים התרופפות של כל מיני גורמים בנושאים של ציונות, התיישבות, קליטת עלייה, וערך המשפחה אנחנו רוצים להגדיר מחדש מה ציונות עבורנו ומהי ציונות עבור חניכנו".
הירשברג הוסיף, "אני קורא מכאן לכלל הנוער, בואו, יש מה לעשות בתנועות הנוער, בואו לבני עקיבא עזבו את כל הדברים האחרים, החברים האמיתיים הם לא בפייסבוק החברים האמיתיים הם בבני עקיבא".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.