רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

אני מתבייש שהצבעתי ג'

לכבוד הרב שאולזון אודה לך אם תדפיס את מכתבי
 
בפעם האחרונה שהצבעתי ג' היה לפני 24 שנים בשנת תשמ"ט. השנה שוב הצבעתי ג' בהוראה מפורשת של הרב אשכנזי רבה של כפר חב"ד וזכינו בכפר במהלך הבחירות לביקורים של פרוש ואייכלר וכולם נתנו הבטחות בנוגע לשלמות הארץ. הייחצנים של יהדות התורה הנפיקו לנו חוברות והבטחות שהם שומרים על שלימות הארץ. לפחות שלושים אחוז  מחסידי חב"ד הטילו את הפתק ג' לקלפי בגלל ההבטחות המפורשות במודעות מטעם יהדות התורה שהם ישמרו על שלימות הארץ. (מצורף המודעה) והנה מתברר שלמרות שיהדות התורה באופוזיציה והייתה צריכה להיות יותר ימנית מהבית היהדי והליכוד ולהיות אופוזיציה לוחמת גם בנושאים אלו ולהביך את הבית היהודי והליכוד, הם החליטו ללכת רחוק שמאלה וכל יום שומעים הצהרות מהם שהם יפנו התנחלויות שישיבת חברון חשובה יותר מעיר האבות. אין לי בעיה שזו עמדתם אבל למה שיקרתם אותנו ערב הבחירות? מה קרה לעיר האבות חברון היום שלא היה ידוע בערב הבחירות? האם באמת כל התורה אצלכם זה סחר מכר לפי קואליציה ואופוזיציה? אין גבול לחוצפה.
 
האם גדולי ישראל מרשים לפגוע בארץ ישראל בגלל בעיה נוספת שיש לנו וכיצד האמירות הפוגעות הללו יפתרו את הבעיה? ואולי הם רק יחמירו את הבעיה וזה ייצור מלחמת אחים, שלא תוסיף כלום לאף אחד.
 
כולם יודעים שהמנדט השביעי של יהדות התורה הגיע נטו ממנדט ימני מובהק, הצהרות כאלו זה תקיעת סכין בגב הבוחרים ובאימון של הציבור שאכן יהדות התורה לא תתן יותר את ידה להסכמים מדיניים. כמצביע יהדות התורה אני מוחה בתוקף וקורא למוזס לחזור בו מיד מדבריו. ואם המצב הזה יימשך נדע גם לפעול בדרכים כואבות יותר. הבעיה הנוראה של גזירת הגיוס לא קשורה לשלימות הארץ. האם בגלל שבנט מניח תפילין  נפסיק להניח תפילין כדי להעניש אותו? האם זאת הצורה לפגוע בעיר האבות בגלל בעיה נוספת וחמורה שיש לנו. קטונתי מלהבין את דרכי ההתנהגות הזאת. דרך התורה זה בוודאי שלא. אני מתבייש היום ששמתי ג'.

2 תגובות:

  1. יהדות התורה שכנע את רבני חב''ד אם סוכריות פיתה אותם כמו ילד קטן אם הבטחות שקר זו לא פעם ראשונה שרבני חב''ד עושים שטוית בבחירות והעיקר שמכריזים שמי שלא מקשיב הולך כאילו נגד הרבי אני משוכנע שזה רצונו של הרבי מיליובאוויטש שכל חסיד לא יקשיב בשום פנים ואופן אף למילה אחת של הרבנים שזה מגיע לפוליטיקה כל אדם פשוט אם קצת שכל היה אמור לדעת שיהדות התורה לא יילך בקו של הרבי לגבי שלימות הארץ "פוליטיקאים אין מספיקים בידם לעשות תשובה"
    וכל הכבוד למי שפרסם כתבה זו שהעולם החבד''י ידע לא לחזור פעמיים על אותה טעות ולשמוע לרבני שקר שמוכרים את הרבי שלהם תמורת תקציבים

    השבמחק
  2. זיכרון קצר יש לחבדניקים כל הזדמנות שיש לחרדים הם מוכרים כל מה שאפשר בכמה שיותר כסף החל משלימות הארץ מלפני 30 שנה שוטה מי שמאמין לחרדים שהדת שלהם זה דת הכסף ואסור לרחם על השוטים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.