רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

כך מקדשים החילונים בשבת עם אייפון ביד משם קוראים את הקידוש ובלי כיפה

אנו כחרדים מאמינים כי רק שומרי שבת מקדשים על השבת ולא יודעים כי גם מי שאינו דתי יש מהם רבים שבליל שבת מתאספים בני המשפחה ועושים קידוש, ומעניין איך זה נראה אצלהם

כאן תראו איך שמי מקדש מתוך אייפון, הוא משתמש בו במקום סידור מקדש על היין ובני הבית עונים, ואינם חשים בבעייתיות של קידוש השבת תוך כדי חילולו

אבל כאן הייתי מליץ יושר ואומר שעדיף כך מלא כלום, ככה לפחות יזכרו כי הם יהודים, כאשר מתנתקים לגמרי אז המרחק הוא פסיעה בין להתבולל ולאבד הכל

4 תגובות:

  1. ילמדנו רבנו, איזה איסורים עוברים בקידוש שכזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. להחזיק את האייפון ביד בשבת ולהשתמש בו כסידור, לא מצאתי רב שיתיר זאת

      מחק
    2. חיימקה חיימקה, אתה מפספס.

      אתה כל כך שקוע בסיפורי המעשיות שאתה דולה מתוך הישבן הלא שטוף במים, של היהדות החרדית המתפוגגת, שאתה לא מסוגל להביט קדימה ולראות את מה שטומן בחובו העתיד, אפילו הקרוב.

      העולם שאתה מנסה לתקן הולך ונעלם, כמוך, כמוני. בקרוב כבר לא נהיה פה. תראה מה אורך החצאית של הזקנה גולובנצ'יק ואיך היא צמודה לה לישבן כמצוות האופנה הארורה. כי ארוך ורחב זה "רחובי" כמו שמדקלמות נכדותי שבבית יעקב את מה שהן שומעות מהמורות.

      ואני, יהודי שכמחצית משישים שנותיו היה עילוי בחוכמת הזימה, אחוז פלצות הולכת וגוברת.

      במצרים נשארו גופותיהם של רשעי ישראל. וסבתה שלי שברחה מאביה החרדי שבליטא, ועלתה לארץ ישראל, אולי לא שמרה נידה כמו אמה הצדקת וגם לא תמיד שבת, אבל בורא עולם בחר להשאירה בחיים, כדי שתוליד צאצאים שיקדשו את שמו. ואלה שנשארו שם נטבחו בריבוא מיתות משונות.

      כבר גילו לנו הנביאים מה הולך לקרות לכל הערוות החרדיות המגולות בראש חוצות האלה, היל"ת", ומי יכבוש אותנו ומה יהיה, היל"ת.

      ואיך אתה לא רואה שעדר הבהמות החרדי שנחלץ מגיא ההריגה זה לא מכבר, משנה כיוון מבלי להרגיש ודוהר אליו שוב. הגם שיש בהם כמה נקיי דעת, אני החיידק, עפר לרגליהם.

      והתקווה שלנו הוא לא מדושן עונג ששם לו: אדמו"ר, גם לא נואף פוסק של דור, גם לא ראש ישיבה הגר בחור.

      כל אלו על חסידיהם הם חלק מקולקל של עם ישראל שיחתך וייזרק. כמו במצרים, כמו בגרמניה. הגם שיש בהם תורה ומצוות. באירופה היה הרבה יותר.

      התקווה שלנו הן אותן נשמות זכות ומתוקות, שהשם פיזר בדור הזה, שכרגע מקדשים מאיפון, ואחר כך גם לא שומרים איחוד והכי מקפידים על מצוות עונה. הם היחידים שעשויים לפתח את תעצומות הנפש הנחוצים לגאולה העתידית.

      אז קידוש מאיפון??? אותי זה מרגש עד דמעות, יתגדל ויתקדש שמיה רבא.

      מחק
  2. ומה עם התמונה שצולם בשבת למה אתה מפרסם את זה ומי זה מעניין שהחילוני ה.... הזה עושה קידוש באייפון

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.