רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

הרודפים מציגים פני נרדפים וטוענים כי גולובנציץ הכה אותם - אולי יסבירו מה הם עשו בלילה בביתו בבית וגן, האם גולובנציץ הגיע לבתי אונגרין להכותם או שהם הגיעו לביתו?

הציבור אינו מטומטם לקבל כי הם מסכנים וכי גולובנציץ יכה אותם, מציאות היא שהכל מודים שמה שאירע מי שנתן או נתנו מכות קרה בבית וגן בביתו של ר' אריה גולונבציץ, מדוע ולשם מה הגיעו 8 אנשים לביתו, אם יטענו כי רצו לדבר עמו לא מספיק משלחת של שתיים מקסימום שלשה שיישבו וידברו עמו, לשם מה הם הגיעו 8 אם לא בשביל להכותו?

ועוד, אם רצו באמת לדבר עמו מדוע לא טלפנו וביקשו פגישה עמו, מדוע לא קבעו זמן להידבר. איך זה ששולחים אחד לעמוד לצד הדלת, שואלים מי זה והוא אומר כי הוא בא לבקש צדקה, פותחים את הדלת, ואז פתאום נדחפים 8 ונכנסים עמו לוויכוח לצד הדלת, האם זו הדרך לפתור בעיות מן הסוג הזה?

זאת ועוד, מי שמם לבא ולעסוק בנושא הזה. ישב בית דין והכריע, מציאות היא שבית הדין של 'העדה החרדית' מעולם לא הזמינה את גולובנציץ להופיע בפניה, אז מי הם שיחליטו כי הם מדברים עמו. אם הרב ווייס לא הבין שהוא צריך לדבר עמו, אז כמה בריונים הם אלו שתפקידם לדבר עמו?

אין ספק כי הם באו להכות, מפני שאם רצו להידבר, בראש וראשונה היו שולחים משלחת נכבדה של כמה אנשים חשובים רבנים מכובדים שהם ידברו עמו ולא בריונים מי שרואים על פניהם כי הם באו להכות

ולכן, גם אם יטענו כי גולובנציץ היכה אותם, הגיע להם את המכות האלו, לא באים לביתו של האחר בצורה כפי שהגיעו, וטיפש היה גולובנציץ שמיד כשהגיעו לא הזמין משטרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.