רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוגוסט 2013

הקלות הבלתי ניסבלת של הסבל

מאת: אזרח מודאג
במקביל להודעה על שחרור גל רוצחים הראשון, יצאה ההודעה על הפשרת בנייה של 1187 יח"ד בירושלים וביו"ש. ולא במקרה. כבר רמזו שר הביטחון וראש הממשלה בכל מיני דרכים עקיפות, שהיו להם שתי ברירות: או להקפיא הבנייה או לשחרר הרוצחים המגואלים בדם יהודי.  וזאת כדי לאפשר לדבריהם, את הנעת "תהליך השלום" (תהליך שנמשך כבר עשרות שנים).
הבעייה החמורה שנוצרה היא מעבר לכל תהליך ומעבר לכל בנייה כזו או אחרת. היא בעייה מהותית.
כל מטרת הציונות והציונים היתה להקים מדינה שבה יהודי יהיה בטוח מפני התנכלות ורדיפות רק משום שהוא יהודי.
מה שקורה כיום, כשלמעשה התחיל בעסקת שליט בשחרור סיטונאי של כל מרצח יהודים, וממשיך כשיטה וסחר- מכר היום שמשחררים רוצחי חיילים ואזרחים על לא עוול בכפם, מערער על כל קיום התזה שחיי יהודי אינם הפקר. אפילו הבג"ץ שאמור להגן על הצדק המינימלי, ושמתערב בדברים הרבה יותר שוליים ושנתונים במחלוקת, נאלם דום ומשתף פעולה עם חוסר הצדק הגדול והבוטה ביותר בעולם.
איזו מדינה שפויה היתה משחררת רוצח בדם קר של חייל שלה על ידי קילשון באכזריות מיפלצתית? או מדרדר אוטובוס לתהום ורוצח בדם קר עשרות? או רוצח חייל ומצטלם כשידיו מגואלות בדם? (ראה תמונה מצורפת) בארה"ב זה לא יקרה לעולם. ולא בשום מדינה אחרת.
איפה כל שוחרי הצדק המזדעקים שכמה ילדים חרדים משתכשכים באנדרטה? הרי כל הערכים עומדים בפני פירוק  שמשחררים רוצחי חיילים בדם קר? אלו ערכים כבר נישארו למדינה?
הפגיעה האנושה ביותר היא במשפחות השכולות. שנודע להם שמשחררים את רוצחי יקירם. רבים מהם התראיינו ואמרו שמבחינתם הנורא מכל חוזר.  אחד אף התבטא שיוני נתניהו שנפל במבצע אנטבה כדי שלא יהיה צורך להגיע לשחרור רוצחים, היה מתבייש היום באחיו הצעיר ביבי, שמשחרר בקלות בלתי ניתפסת רוצחי חיילים. אוי לאותה בושה.
מכתב זה נכתב מתוך כאב על המצב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.