רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 באוגוסט 2013

חסידי ברסלב העיפו מציון הרשב"י במירון את נחמן שלום המתלונן נגד הרב ברלנד

הם לא שותקים לו על מעשה הנבלה אשר עשה, הוא עומד בראש הלוחמים נגד הרב ברלנד, והשאלה היא האם הוא עשה נכון או שקודם היה עליו לפנות לבית הדין להזמין את הרב ברלנד לדיון שמה להעיד ורק אחר כך לאחר שיקבל היתר מבית דין לפנות למשטרה

מבלי להכנס כאן לוויכוח האם אמת או לא אמת הסיפור, השאלה היא איך הוא היה צריך לנהוג, מיד כשנודעו לו הפרטים, מדוע לא נכנס לבית הדין של 'העדה החרדית' לנסות ולבקש מהם להזמין את הרב ברלנד לשמוע האם אמת הטענות נגדו. הוא העדיף להוציא קודם את הנושא לרחוב לעיתונות ומאוחר יותר הגיע למשטרה ואף פעם לא דנו בנושא בבית דין ישראל

כשהוא הגיע השבוע למירון, הוא הועף מציון הרשב"י  בצעקות נואף פושע. ונמלט מהמקום. כיום הוא מתגורר בצפת.   

הקהילות של ברסלב בצפת לא מוכנים שיהיה חלק מהקהילה

15 תגובות:

  1. איך עובדת קנוניה10 באוגוסט 2013 בשעה 16:34

    איתי נחמן שלום שהתראיין נגד הרב ברלנד, ירה לתוך בית של חסידי ברסלב במאה שערים וניסה לרצוח אותם, והמשטרה שיחררה אותו בעיסקת עד מדינה להעליל עלילות על הרב ברלנד. וה"מתלוננת" שהשמיעו בטלוויזיה בערוץ 2, היא אשתו של נחמן שלום שהצטרפה להשלים את עדות השקר ההזויה הזאת.
    < כי הסיפור הראשון שהוא סיפר שטיפס מהחלון וראה, זה היה בכלל על אשה אחרת, שהיא מכחישה את זה ואומרת שנחמן שלום הוא משוגע ומוציא עליה שם רע!, אז היה חסר להם אשה לסיפור שלו, ואז הוא הביא את אשתו...!!! האם יש הוכחה יותר ברורה שמדובר בעלילה ותפירת תיק?!! >.

    כמה ימים לפני שאשתו של איתי נחמן שלום התראיינה לכתבה בערוץ 2, בעלה נתפס ונעצר עם עוד כמה עבריינים שלוחמים נגד הרב ברלנד, על סחיטה באיומים ואיום ברצח, וכן נמצאו הקלטות שניסו לשחד נשים תמורת כסף להעליל על הרב ברלנד, - ועל זה התקשורת לא דיברה מילה! כל הזמן הפיצו שמועות שיש להם עדויות, בסוף כשראו שאין שום עדות, אז איתי שלום היה צריך "לנדב" את אשתו ולהביא אותה לספר סיפור שלא היה כדי להוציא שם רע על הרב ברלנד, וכדי שהוא יוכל להשתחרר מהכלא על הנסיון לרצח.
    "עד מדינה" זה המושג הכי מושחת שקיים במדינת ישראל, עושים את זה בדרך כלל לאישי ציבור שרוצים לתפור להם תיק.

    מדינת משטרה פושעת!!!!

    כנסו לקבוצה בפייסבוק
    "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד"

    https://www.facebook.com/groups/315791588558020/

    השבמחק
  2. איך עובדת קנוניה 210 באוגוסט 2013 בשעה 16:53

    מי התחיל את הכתבות המשמיצות בתקשורת נגד הרב ברלנד? יואב איתיאל והדס שטייף הכתבים מגלי צה"ל. מי זה יואב איתיאל, ומה הקשר שלו לעניין?
    ומי זאת הדס שטייף, ומה הצד שלה בפרסום הכתבות השקריות על הרב?

    הכל התחיל בעצם מהסיפור של איתי נחמן שלום. על רמת האמינות שלו והחלק שלו בפרשייה, עוד תשמעו בהמשך. אבל בעקבות הסיפור שלו, עוד כמה שיש להם אינטרס לנקום בשובו בנים בגלל סיכסוכים אישיים, או במטרה לסחוט כסף מהרב ברלנד וקהילתו, הצטרפו לעניין והמציאו גם כן סיפורי עלילות.

    הלל איתיאל הוא אדם ממורמר שירד מנכסיו והמשפחה שלו מפורקת. לאחר שהסתבך בעיסקאות כושלות, והפסיד את כספו, ניסה לסחוט את שובו בנים.
    כעת תשמעו איך עובדת קנוניה משפחתית.
    הרב ברלנד השתדל רבות לעזור למשפחתו של איתיאל, וביקש מהאחיינית שלו לאה ברלנד לאמץ את בנותיו. הרב חיתן את אחת הבנות של איתיאל, והאחות שלה פייגא קינאה בה ורצתה את אותו בחור! היא התחילה למרר לאחותה את החיים וניסתה להרוס לה את החתונה, כאשר בתוך החתונה של אחותה, בכתה וצעקה והשתוללה, עד שהביאו לה משטרה שהוציאה אותה בכח.
    מאז היא התחילה לשנוא את הרב ברלנד שחיתן את אחותה.

    הלל איתיאל הסית את בתו פייגא לבדות עלילות על הרב ברלנד, כדי לסחוט כסף מתלמידיו של הרב. ודרש משובו בנים 300000$ כדי שהבת שלו לא תתלונן במשטרה. כמו כן בגודל טירופו העליל גם על הבת הנשואה שלו במשטרה, והיא הכחישה הכל, ואמרה ביחבא"ל שהכל שקר גמור, גם מה שאחותה העידה, כי הכל קנוניה שלה עם אבא שלה לסחוט כסף, אך המשטרה המושחתת לא התייחסה אליה, וקיבלה את הסיפור של הלל איתיאל ובתו פיגא!
    כי האמת לא מעניינת את המשטרה, הם רק מחכים להזדמנות לתפור תיק לרב!
    (כאמור שיטה זאת של סחיטת הרב ברלנד ותלמידיו על ידי סיפורי עלילות, נכנסה לתוקף לאחר שהמשטרה קיבלה את הסיפור המפוברק של נחמן שלום).

    להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל שהוא כתב בגלי צה"ל. הלל הביא את סיפור העלילה של בתו לאחיו הכתב, והוא עשה את הכתבות הראשונות נגד הרב ברלנד.
    אל התחקיר שלו הצטרפה הכתבת "הדס שטייף", הידועה כפמיניסטית המאמינה בשיטה שכל הגברים הם סוטים. והיא עוסקת בתפירת תיקים בנושאי הטרדה ואונס, בעיקר לאישי ציבור בכירים.
    חודש לפני שעשתה את הכתבה על הרב ברלנד, היא פירסמה סיפור שקרי על "אונס של ילדה בבית כנסת במודיעין עילית", ובמשך תקופה דיברו בכל כלי התקשורת על "התחקיר" שלה, ואמרו ש"החרדים אנסים".
    אבל לאחר זמן אותה אשה שהעידה על סיפור האונס, הודתה שבדתה את הסיפור!! כדי להרתיע את החרדים למנוע דברים כאלה בעתיד...!
    כעת כולם תקפו את הדס שטייף, איך היא פירסמה כזאת כתבה, כאשר היא יודעת שאין אונס ואין נאנסת כי הסיפור מהתחלה היה בדוי!!!
    והרבה תקפו אותה וקיללו אותה בדף הפייסבוק שלה. היא ענתה להם בתגובות כמו "חכו חכו"... אני עוד יוכיח לכם שהחרדים אנסים ומחפים על אנסים.
    ...ואז עשתה את הכתבה על הרב ברלנד שהביא לה הכתב יואב איתיאל, ששיתף פעולה עם אחיו ואחייניתו בתפירת העלילה על הרב.

    "המתלוננת פ' שהשמיעו בגלי צה"ל בעירפול קול, זאת פייגא איתיאל אחיינית של הכתב יואב איתיאל.

    השבמחק
  3. תשובה לשמועות הנבובות שפורחות מזה כמה חודשים על הרב אליעזר ברלנד ונאמניו: כן, נכון, יש מי שמפריח את הבלונים האלה לאוויר, והם:

    1. הלל איתיאל (אח של יואב איתיאל העיתונאי/כתב) = דחף את הבת שלו פייגא החוזרת בשאלה, (ששונאת את הרב ברלנד מאז שחיתן את אחותה), להעליל על הרב, על מנת לסחוט 300000$ משובו בנים. היא זאת שדיברה בערפול קול ב"גלי צה"ל". אח שלו (יואב איתיאל) הוא עצמו תפר הרבה כתבות על הרב אליעזר ברלנד והקהילה והיה האחראי להניע בעצם את כל תהליך ההסתה התקשורתי ע"י מערכת קשרים עם "הדס שטייף" (כתבת הפלילים של "גלי צה"ל"). להם מיוחסים עוד דברים שכבר חשפנו ונחשוף בהמשך בקבוצה. אגב, הוא פעיל עיקרי בפייסבוק ובתגובות לאתרים השונים.

    2. צחי הורוביץ, החבר הכי טוב של הלל איתיאל (צחי חיות לשעבר) = לצד הלל איתיאל חברו הוא גם פעיל עיקרי בפייסבוק ובאתרים השונים.

    3. נחמן איתי שלום (המכונה "העד המרכזי") = היה פעיל עד לפני חודשיים, עקב מעברו לצפת הפסיק פעילותו בפייסבוק ובאתרים השונים (נכון לעכשיו). חברו רפאל הורוביץ (לשעבר אספור) מגבה אותו ולוקח חלק בפרסומים בפייסבוק ובאתרים השונים. ניתן לראות אותו בכתבה בערוץ 2 מלווה את נחמן איתי. את אשתו של רפאל הורוביץ ניתן לראות כשהיא לובשת שאל ונכנסת איתם לאולם הדיונים.

    4. רפאל הורוביץ (לשעבר רפאל אספור) החבר הכי טוב של נחמן איתי שלום, זה הבחור שנצפה בערוץ 2 שהגיע יחד עם נחמן שלום. לומד בכולל "מאור הנצח" עם צחי הורוביץ. ומשם הם מתוועדים איך להפיץ את הארס שלהם לכלל הציבור.

    מה שיפה בפרשת הרב אליעזר ברלנד זה שיש לפרשה - התחלה וסוף - בכל הקשור לפרסומים ולהסתה ברחוב החרדי: זה מתחיל ב"הלל איתיאל", ממשיך ב"צחי הורוביץ" (צחי חיות לשעבר) עובר דרך "נחמן איתי שלום" (המכונה העד המרכזי), ומסתיים ב"רפאל הורוביץ" (רפאל אספור לשעבר). וזה תחילתו וסופו של כל הסיפור.

    הם אלה שיצרו את כל התלונות ביאחב"ל (אם זה אשתו של נחמן איתי שלום ואם זה הבת של הלל איתיאל). הם אלו היחידים שמגיבים לכל הכתבות בשמות בדויים. והם אלו שנמצאים בפייסבוק ומעלילים עלילות ומפיצים שקרים. "הם" זה כל הפרשה בעצם בהיבט הפרסומי שלה בתקשורת ובאינטרנט, אין עוד מלבדם שפעילים להניע את מערכת ההסתה המשומנת הזו (גם ברחוב החרדי).
    ראיתם תגובה כנגד הרב אליעזר ברלנד? זה יכול להיות אך ורק אחד מארבעת האנשים האלה. יש כמה בודדים (2/3 לא יותר) שהכירו בעבר את "שובו בנים" ומלכלכים, אך הם לא פעילים בתגובות באתרים, הם סתם רק תומכים בארבעת המסיתים מסיבות אידאולוגיות או במקרה שלהם יותר פילוסופיות - או אם נקרא לזה בשם האמיתי - "שעמום" וצורך להרגיש "חכם", לא מעבר לזה.
    אבל הם לפחות לא מעלים שקרים, בדיות וכזבים כמו אותה חבורה. לו היו יודעים קצת יותר שמות ופרטים אז היה להם הרבה יותר חומר ליצור עלילה, אך הם חסרים את הפרטים האלה כדי לבשל ולרקום עוד אחת.

    בקיצור:

    אין "הרבה שמועות", מדובר סך הכל בקבוצת אנשים שעשו קנוניה ויד אחת נגד הרב ברלנד, חלקם מסיבות נקמה או/ו סחיטה או מאיזה סיבה שהיא, והם, הם אלה שמפיצים את מגוון השמועות, והם עצמם אלה שמגיבים ברשת בכל האתרים.
    כותבים שקרים גלויים על התלמידים הוותיקים של הרב ברלנד - כאילו הם מודים בכל העלילות ומתרצים אותם - בעוד שאותם תלמידים טוענים שהכל שקר גמור ואסור להאמין לכלום על פי ההלכה הפשוטה!!!
    יש כאלה שמפריחים הרבה עשן, ואחר כך טוענים "אין עשן בלי אש"... הם יוצרים ומלבים את האש ומתפלאים למה יש עשן.
    האופי שלהם ידוע, חבורת מאפיונרים-ביריונים אלימים שיורים באקדח על בית, סוחטים כספים ומאיימים ברצח. זה שהמשטרה הפכה אותם לגיבורים במקום לשים אותם בכלא, זה רק מראה את השחיתות של הממסד שמשתפים פעולה עם עבריינים נגד הרב ונגד הציבור החרדי.
    סתם שאלת תם, איזה בית דין התיר להם ללכת לערכאות, למשטרה ולתקשורת?
    ההגדרה ההלכתית שלהם היא: מוסרים ומרימים יד בתורת משה!!!... פשוט כך.

    כנסו לקבוצה בפייסבוק: "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד"
    https://www.facebook.com/groups/315791588558020/

    השבמחק
  4. אזהרה חמורה וחריפה!!!
    לכל המעלילים ומוציאים לעז בחוצפתן על הרב אליעזר ברלנד, בפרט אשר אין להם אף היתר משום רב ואין דעת תורה נוחה ועומדת מאחורי מעשיהם, והם חכמים בעני עצמם ומסמכים עצמם לרבנים ולצדיקים וחושבים שהעולם מסתובב עפ"י חכמתם, ופועלים הכל רק לשם כבודם ששמם יצא כלוחמים ומנצחים, שהם אלו ש"ניצחו" והפילו את הרב אליעזר ברלנד ואת כל הקהילה שלו, ה' ישמור אותנו מהם ושכמותם, והם בכלל רודפי היהדות והציבור החרד את דבר ה' ויש להתרחק ולהזהיר מהם לבל יקבל מהם שום אדם רכילות ולשון הרע ויזיקו לו בארס שלהם.

    הזהרו בגחלתן (יתד היהדות)

    מפיצי פלסתר על פי דין תורה דינם כדין רודף וחל עליהם "חרם הקדמונים"

    ברם פעמים כותבי הפלסתר חותמים בשם בני התורה או החרדים לדבר ה' או תלמיד חכם פלוני או אלמוני וכדומה, ובזה מתירים לעצמם לבזות רב אחר, או שחותמים בשם תלמידיו של אותו רב והם עושים ממש היפך דעתו, ותימה עליהם איזה תלמידים הם וכי בשם ה' ותורתו הם באים, הבל יפצה פיהם, וכיצד מסוגלים הם לכתוב כך בשעה שכל הקורא דבריהם רואה עין בעין הביזיון הנורא והקנאה והשנאה אשר בוקעת מפיהם או מפי כתבם ומרגיש הוא שכל דבריהם רק לקנטר ולחרחר ריב אשר על זה אמרו חז"ל במסכת ברכות (יז.) כל העוסק בתורה שלא שלמה נוח לו שלא נברא ועיין בתוס' במסכת פסחים (נו.), והם משתמשים בשם התורה כקרדום ע"מ לחפור בו. אוי להם מיום הדין אוי להם מיום התוכחה.

    ומלבד זה שיש להם דין רודף, לאלו שכותבים דברי נאצה ומפרסמים אותם ברבים, אפילו על סתם אדם, על כגון זה אמרו במסכת סוטה (כט.) פרק הישן תחת המטה, בשביל ארבעה דברים מאורות לוקין, על כותבי פלסתר. ופירש רש"י ומכתבי עמל לשום דופי על אדם לכתוב בשמו מה שלא צווה. והוא הדין בנידון דידן. ובגמרא לעיל אמרינן, תניא רבי מאיר אומר כל זמן שמאורות לוקין סימן רע לשונאיהם של ישראל וכו'. עש"ב. וראה לרבי חיים פלאג'י ז"ל בספרו צוואה מחיים (ובמאמר: מה שקראו בבתי כנסיות. וע"ע בספרו לב חיים סימן קנב):
    שכתב שאלו הכותבים פלסתר ומפרסמים ברבים, ואינם חותמים עליהם את שמם, "הרי הם נלכדים בחרם הקדמונים" רח"ל, וז"ל: אולם שיהא ברור, כי מי שעבר על החרם של הרבנים הקדמונים, לקדושים אשר בארץ המה, אשר החרימו מי שכותב דבר בעילום שם וכו' עש"ב. והארכנו בזה במקו"א. ע"ש.

    מפחדים מהאמת

    ועל כן כמה צריך להזהר בדבר זה מאוד, אשר לצערינו, ישנם בדור הזה, כמה ריקים ופוחזים, עושים דין לעצמם, ומפרסמים דברי נאצה ברבים, מלבד החילול ה' הגדול, הנובע מזה, ואיסור לשון הרע ורכילות, וכו' וכו', הרי הם נלכדים בחרם הקדמונים, ועל כן יש לפרסם ולהודיע דבר זה ברבים, ולתקן מכשול הזה.
    ובכלל ניכר בעליל, שכל מי שיהיה מפרסם דברי נאצה ברבים, אין כוונתו לש"ש כלל ועיקר, ואף אינו מאמין באמונה שלמה בבורא יתברך, כי ממה נפשך, אם צריך לפרסם דברים אלו ברבים, שיפנה לגדולי ישראל, ליושבים על מדין, ויחתים אותם על זה, ואם אינו עושה כן הרי יודע הוא שלא יחתמו לו, אם כן איך מעיז לפרסמם ברבים. על כן כמה צריך להוסיף שמירה על שמירה ולהתרחק מלדבר על החכמים, שכמה חמור ונורא עוון זה, דלא מספיק שמפסיד עולם הבא אלא גם תורתו בעולם הזה נעשית לו סם המוות. אוי להם מיום הדין אוי להם מיום התוכחה, מה יענו ומה יאמרו ביום הדין לעתיד לבוא.

    השבמחק
  5. אוי אוי אוי!!!! מעשים אשר לא יעשו עשית עמדי!!!!10 באוגוסט 2013 בשעה 18:50

    דווקא הוא כן פנה לעדה החרדית ולעוד מספר רבנים והם טענו שאין להם שום כוח ציבורי והם בכלל עושים במכנסיים מרוב פחד מאנשיו האלימים של ברלנד שכבר בראש השנה היכו את צוקר, הוכברג וזאבי ואיימו על עוד כמה פורשים, ואמרו לו שהדרך היחידה היא לפוצץ את הסיפור בתקשורת. ועדיין הוא לא פנה לתקשורת עד שאליעזר ברלנד שלח את גבירץ ריכטר וחבריהם לעשות ממנו צמח והוא הבין שאף אחד מחבר החנפים של העולם החרדי לא יגן על חייו ונאלץ לפוצץ את הסיפור בתקשורת כעצת הרבנים הפחדנים המסתתרים.
    כאשר הפרשה התפוצצה לפני כשנה וחודשיים פנו לבנו של הרב נחמן ברלנד לשאול מה ניתן לעשות כדי למנוע חילול ה' ועל סמך הכרותו רבת השנים עם מעללי האלימות ושבירת העצמות למתנגדי שובו בנים, ורשימת הפצועים והנפגעים ארוכה ארוכה, הוא אמר במפורש שאין רב בעולם החרדי שיוכל להתעסק איתו "זה עסק לאף. בי. איי. או מינימום למשטרת ישראל".
    הוא ידע כבר מההתחלה במה מדובר.
    זמנים טובים:
    הנואף חוגג במרוקו עם החסידות והחסידים ומקבל גיבוי נרחב לקדושתו
    ומי שמעיז למחות נרדף ומבוזה
    שבתאי צבי לא מת הוא חוגג במרוקו



    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי שאפילו שאולזון שפרסם בהתחלה את הפרשייה בקול רעש גדול, הבין שהמעלילים על הרב ברלנד הם מאפיונרים פושעים שיורים באקדחים, סוחטים באיומים, מאיימים ברצח ומשלמים כסף לנשים להעיד עדות שקר במשטרה על הרב ברלנד, הרי כל מה שנשאר למסכנים האלה לעשות הוא לטקבק שקרים על הכתבות.

      מחק
  6. לפנות לעדה החרדית?
    יש כאן לפחות 3 כתבות עם ניסוחים כגון - "ר' טוביה ווייס ורוצחיו, רבי טוביה שלח רוצחים להרוג את אריה גולבנציץ, לא התנצל ולא הרים טלפון וכו' וכו'
    לפנות לעדה בשביל משפט צדק? בשביל שילחמו בעוולות, בשביל לבקש מהם שלא יכסו ויגנו על פושעים?
    נפלתם על השכל?
    מקסימום הם היו גוערים בו על שהוא מחליט לעשות עניין מכמה מעשים מגונים, שבירת עצמות ושחיתות ממונית כי אברכים פשוטים צריכים ללמוד תורה ולהביא תרומות ולא להתערב בהשגות של אדמורים והשתדלויות של עסקנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי שאפילו שאולזון שפרסם בהתחלה את הפרשייה בקול רעש גדול, הבין שהמעלילים על הרב ברלנד הם מאפיונרים פושעים שיורים באקדחים, סוחטים באיומים, מאיימים ברצח ומשלמים כסף לנשים להעיד עדות שקר במשטרה על הרב ברלנד, הרי כל מה שנשאר למסכנים האלה לעשות הוא לטקבק שקרים על הכתבות.

      מחק
  7. האמרוקאים כבר הגיעו עם החללית אפללו לירח11 באוגוסט 2013 בשעה 1:39

    לקרוא את האייטם ואת התגובות ולא להאמין -
    טפשות? טמטום? תמהיל של שניהם יחד?
    זה ממש רף חדש של טמטום ורשעות או שחסידי ברלנד פשוט החליטו לשנס מותניים כדי לנסות לפתוח עבורו את הדרך לאומן.
    לבריאות
    ניסיון העבר הוכיח שאליעזר ברלנד קובר את עצמו בהרי הג'יפה ביסודיות, בעקביות ובצורה טובה ואמיצה הרבה יותר מאשר העדה החרדית או היאחב"ל מסוגלים לדמיין ולכן אסור להפריע לו במלאכת הקודש של ובערת הרע מקרבך. אומנם הייתה לו כמה שנים טובות את החסות וההגנה של אשתו ובנו שהסתירו את מעלליו וכיסו על כל פשעיו וטרופיו אבל הוא זרק אותם לכל הרוחות, או יותר נכון לכלבי הדם שגידל בקהילתו, לאחר שהחליט שהוא כבר ילד גדול ולא צריך שום שמירה.
    גם חסידיו, שקובעים בכל פעם רף חדש למושגים טמטום, רשעות וחסיד שוטה מסייעים לו להכרית את זכרו, ובאמת שאסור להפריע להם במלאכת הקודש - אדרבא - יפוצו מעינות הזוב שלכם חוצה. אין עיניינו צרה בחלקכם וגם לא בעולם הבא הנשגב שתזכו לו בצל אדוננכם מוררכם ורבבכם.

    השבמחק
    תשובות
    1. שנאה כזאת כמו שלכם, מגיעה רק מכפיות טובה!
      יש פתגם שאומר:, כשאתה עושה טובה למישהו, שים לו ביד אבן קטנה. כדי הרי בסוף הוא יזרוק עליך אבן, עדיף שתהיה זו אבן קטנה ולא גדולה...!

      מחק
  8. מה עם גזל אדיר של הציבור בשיטתיות שנים רבות?, הכאת חסידים בציון באומן, הפקרת חיי חסידיו לערבים ימ"ש?, הוראות שלא כהלכה לפרוש מהאשה בימי טהרתה? חבירה לפושעים ועבריינים, וקצרה היריעה מלהכיל... זה בסה"כ הקש ששבר את גב הגמל (לעומת שאר מעלליו שהוא פשע כנגד כלליות ישראל בממון גוף ונפש... זה עוד מספר קורבנות, רק שמנפחים את הסיפור שלהן.. כי תאות ניאוף זה אוי ווי... תאוות ממון, תאות רצח, התעללות נפשית ממונית ופיזית בחסדיו ומאמיניו זה מקובל וחוקי, וזה קל לתרץ ולהצדיק... עכשיו לכו תצדיקו את הניאוף שלו.. בעלילות דם של שונאיו (חסידיו לשעבר).

    השבמחק
    תשובות
    1. מה עם שקרים והוצאת שם רע? מה עם ארור מכה רעהו בסתר?

      מחק
  9. חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד12 באוגוסט 2013 בשעה 5:49

    תשובה לשמועות הנבובות שפורחות מזה כמה חודשים על הרב אליעזר ברלנד ונאמניו:

    כן, נכון, יש מי שמפריח את הבלונים האלה לאוויר, והם:

    1. הלל איתיאל (אח של יואב איתיאל הכתב בעיתון "מגזין המושבות") = הבת שלו "פייגא" הגישה תלונה שקרית בעידודו, ודיברה בערפול קול ב"גלי צה"ל". יואב איתיאל אחיו, תפר הרבה כתבות על הרב אליעזר ברלנד וקהילתו, והיה האחראי להניע בעצם את כל תהליך ההסתה התקשורתי ע"י מערכת קשרים עם "הדס שטייף" (כתבת הפלילים של "גלי צה"ל"). להם מיוחסים עוד דברים שכבר חשפנו ונחשוף בהמשך. אגב, הוא פעיל עיקרי בפייסבוק בקבוצת "נפגעי שובו" תחת השם "מצחיקים אותי" ובתגובות לאתרים השונים.
    2. צחי הורביץ, (צחי חיות לשעבר), חבר נעורים של הלל איתיאל , הוא גם פעיל עיקרי בפייסבוק ובאתרים השונים לצד חברו הלל איתיאל. מגיב תגובות ארוכות מלאות שקרים נוראים והשמצות בזויות על הרב ברלנד ועל תלמידיו, בפרט באתר "בעולמם של חרדים". ומגיב בפייסבוק בקבוצת "נפגעי" תחת השם "שירה גל". כמו כן הוא הולך יחד עם נחמן שלום לרבנים שונים ומנסה להסית אותם ולהלעיט אותם בשקרים נגד הרב ברלנד, בנסיון להחתים אותם על פשקווילים נגד הרב.
    3. איתי נחמן שלום (המכונה "העד המרכזי") = היה פעיל עד לפני חודשיים, (קרא לעצמו בפייסבוק בהתחלה "אלון בלון", ואחר כך החליף שמות ופתח כמה וכמה חשבונות). עקב מעברו לצפת הפסיק פעילותו בפייסבוק ובאתרים השונים (נכון לעכשיו). חברו רפאל הורוביץ (לשעבר אספור) מגבה אותו ולוקח חלק בפרסומים בפייסבוק ובאתרים השונים. ניתן לראות אותו בכתבה בערוץ 2 מלווה את נחמן שלום. את אשתו של רפאל הורוביץ ניתן לראות כשהיא לובשת שאל ונכנסת איתם לאולם הדיונים.
    4. רפאל הורוביץ (לשעבר רפאל אספור) החבר הכי טוב של נחמן איתי שלום (לומד בכולל "מאור הנצח" עם צחי הורוביץ) ומשם הם מתוועדים איך להפיץ את הארס שלהם לכלל הציבור.
    הם אלה שיצרו את כל התלונות ביאחב"ל (אם זה אשתו של נחמן איתי שלום ואם זה הבת של הלל איתיאל). הם אלו היחידים שמגיבים לכל הכתבות בשמות בדויים. והם אלו שנמצאים בפייסבוק בקבוצת "נפגעי" ומעלילים עלילות ומפיצים שקרים. "הם" זה כל הפרשה בעצם בהיבט הפרסומי שלה בתקשורת ובאינטרנט, והם הפעילים להניע את מערכת ההסתה המשומנת הזו (גם ברחוב החרדי).
    ראיתם תגובה כנגד הרב אליעזר ברלנד? זה יכול להיות אך ורק אחד מארבעת האנשים האלה. יש כמה בודדים שהכירו בעבר את "שובו בנים" ומלכלכים, וכן עוד כמה שהושפעו מהם והצטרפו אליהם. אך הם לא פעילים כל כך כמוהם בתגובות באתרים, הם סתם רק תומכים בארבעת המסיתים מסיבות אידאולוגיות או במקרה שלהם יותר פילוסופיות - או אם נקרא לזה בשם האמיתי - "שעמום" וצורך להרגיש "חכם", לא מעבר לזה.
    אבל הם לפחות לא מעלים שקרים, בדיות וכזבים כמו אותה חבורה. לו היו יודעים קצת יותר שמות ופרטים אז היה להם הרבה יותר חומר ליצור עלילה, אך הם חסרים את הפרטים האלה כדי לבשל ולרקום עוד אחת.
    בקיצור:
    אין "הרבה שמועות", מדובר סך הכל בקבוצת אנשים שעשו קנוניה ויד אחת נגד הרב ברלנד, חלקם מסיבות נקמה או/ו סחיטה או מאיזה סיבה שהיא, והם, הם אלה שמפיצים את מגוון השמועות, והם עצמם אלה שמגיבים ברשת בכל האתרים.
    כותבים שקרים גלויים על התלמידים הוותיקים של הרב ברלנד - כאילו הם מודים בכל העלילות ומתרצים אותם - בעוד שאותם תלמידים טוענים שהכל שקר גמור ואסור להאמין לכלום על פי ההלכה הפשוטה!!!
    < יש כאלה שמפריחים הרבה עשן, ואחר כך טוענים "אין עשן בלי אש"... הם יוצרים ומלבים את האש ומתפלאים למה יש עשן >.
    האופי שלהם ידוע, חבורת מאפיונרים-ביריונים אלימים שיורים באקדח על בית, סוחטים כספים ומאיימים ברצח,ומשלמים שוחד לנשים להעיד עדויות שקר נגד הרב ברלנד. זה שהמשטרה הפכה אותם לגיבורים במקום לשים אותם בכלא, זה רק מראה את השחיתות של הממסד שמשתפים פעולה עם עבריינים נגד הרב ונגד הציבור החרדי.
    סתם שאלת תם, איזה בית דין התיר להם ללכת לערכאות, למשטרה ולתקשורת?
    ההלכה נותנת להם הגדרה ברורה: מוסרים ומרימים יד בתורת משה!!!... פשוט כך.

    השבמחק
  10. חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד12 באוגוסט 2013 בשעה 5:52

    כשראיינו בערוץ 2 את "המתלוננת המרכזית" נגד הרב אליעזר ברלנד, טשטשו את פניה וערפלו את קולה. אבל תראו את מי מצאנו בתמונה למטה בצד שמאל לצידו של עורך הדין חצרוני? גברת "אודל שלום" אשתו של מי שמכונה "העד המרכזי" איתי נחמן שלום, ששכחו כמה שניות לטשטש אותה...

    היא עצמה "המתלוננת המרכזית"...!
    הנה לכם קנוניה של תפירת תיק במיטבה בשיתוף פעולה בין המשטרה לתקשורת!

    איתי נחמן שלום סיפר בהתחלה את סיפורו על אשה אחרת, וכשחקרו אותה ביאחב"ל, היא הכחישה את הסיפור ואמרה שנחמן שלום משקר ומעליל עליה עלילות שווא!. לכן הייתה חסרה להם אשה לסיפור, ולצורך כך נידב את אשתו אודל שתספר שקרים, ובתמורה יקבל חסינות של עד מדינה, ויפתרו אותו מעונש המאסר שהיה צריך לקבל על הירי באקדח לתוך בית במאה שערים.

    העיתוי לפרסום הכתבה היה שלא במקרה - ימים ספורים לאחר שנחמן שלום נעצר שוב עם כמה מחבריו המסיתים כנגד הרב ברלנד, על סחיטה ואיומים ברצח נגד אחד מאנשי הרב. ועל כך התקשורת שבהתחלה פרסמה בקול רעש גדול את סיפורו של נחמן שלום, שתקה כעת ולא פרסמה כלום!!! במקום זה כדי לטשטש את התקרית, הביאו כביכול עוד מתלוננת אחרת שכאילו לא קשורה לעניין, והעלימו במכוון שזאת לא אחרת מאשר אשתו של העד המרכזי נחמן שלום, שבאה לעזור לו בתפירת העלילה על הרב ברלנד על מנת לשחררו בעסקת טעון של "עד מדינה"...!
    מסתבר שהתקשורת עובדת בשיתוף פעולה עם המשטרה כשמסמנים מישהו שהחליטו לתפור לו תיק.

    http://chasifathaemet.blogspot.co.il/2013/08/blog-post.html

    השבמחק
  11. בתמונת המסך בערוץ 2:
    מימין - רפאל הורביץ (אספור), משמאל - איתי נחמן שלום, מאחוריהם אשתו של רפאל הורביץ לבושה בשאל. (מעניין מה היא עושה שם?).
    רפאל הורוביץ (אספור לשעבר) היה מסתובב עם נחמן איתי שלום במאה שערים לפרסם את העלילות שלהם לכל אחד. עד היום הוא מכפיש ומשמיץ את הרב אליעזר ברלנד וקהילתו וקורא לו שבתאי צבי לכל מי שמוכן לשמוע, בפרט במאה שערים. הוא לומד בכולל "מאור הנצח" עם "צחי הורוביץ".
    רפאל הורוביץ נהנה כאן מכמה דקות של תהילה על המסך של ערוץ 2. ניתן לראות את החיוכים המרוחים על פניהם, כאילו קיבלו בשורה שהמשיח הגיע. אויייי... כמה הם שמחים ועליזים מצער של קהילה שלמה. נו, עוד מעט יפצחו בריקוד על כל החילול ה' ועל הדם הרב שנשפך.
    רפאל הורוביץ קיבל אלפי שקלים משובו בנים ומהרב אליעזר ברלנד. הרב מאיר סעדה - מתלמידי הרב ברלנד אימץ אותו כילד שלו. דאג לו לאוכל, לינה, ביגוד והנעלה. לא היה לו כלום והרב מאיר סעדה היה מכבס לו את הבגדים ודואג לכל מחסורו. הרבה אהבה העניק לו. הרבה נשמה נתן לו. השקיע בו בכל הכוח ולא החסיר ממנו דבר. רפאל הורוביץ רצה לטוס לאומן באחד מהמועדים, אין בעיה! הרב מאיר סעדה מימן. כל צורכו ומחסורו נתן לו ורפאל הורוביץ השליך אותו בכפיות טובה כלאחר יד כאילו לא נתן לו מאום.
    עד כמה אדם יכול להיות אכזרי ולהחזיר רעה תחת טובה?!... ידוע על כספים רבים ש"נחמן איתי שלום" ו"רפאל הורוביץ" היו מקבלים מהרב אליעזר ברלנד (מדובר באלפי שקלים וטיסות לאומן, כל זאת מלבד מה שהרב מאיר סעדה נתן להם), מעניין שברגע שהפסיקו לקבל כסף מהרב ברלנד, צמחה לה עלילה ...
    רפאל הורוביץ סתם הכניס את עצמו לפרשה הזו. אהבת הכאב שלו לאחרים הניעה אותו ליהנות מהכאב והצער של קהילת שובו בנים שגידלה וטיפחה אותו. מעולם לא נתן משהו למישהו (כך מספרים חבריו לשעבר), כששאלנו בישיבה שלמד אם שילם להם, אמרו: "אפילו לא שקל אחד". וזה לא גזל שאלנו, השיבו לנו: "העיקר שלאשתו יש "שאל" ושהוא יודע איך להתנדנד מול הגמרא, מעבר לזה הוא לא צריך כלום, יש לו את כל הסממנים החיצוניים להיות אפילו צדיק נסתר, רק חבל שאין בו הכרת הטוב והערכה למה שאחרים עשו בשבילו".
    ובעצם, זה המכנה המשותף בין כל רודפי הרב אליעזר ברלנד ומכפישי שמו בתקשורת ובציבור הכללי והחרדי.
    אנשים מושחתים רעי לב וכפויי טובה!

    כנסו לבלוג: "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד"

    http://chasifathaemet.blogspot.co.il/2013/08/blog-post.html

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.