רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 באוגוסט 2013

אנא אריה, אני מתחנן בפניך מספיק עזוב אותנו!

מאת איש ש"ס

אני חרדי,משפחת הוריי חרדים, בוחרים ש"ס 30 שנה,בהוראת מר"ן.
רבנים ותלמידי חכמים נבחרו בראשית דרכה של ש"ס ,הרב פרץ שנלחם בגיור הקלוקל,הרב גמליאל,תנועה עם רוח רוחנית, נציגים שכל רואיהם יכירום כי הם זרע ברוך ה'.
הציבור הכללי בישראל ראה בש"ס,להחזיר עטרה ליושנה,כבוד הבית,כבוד המשפחה,כבוד תלמידי חכמים,ילדים רכים לגנים עם מסורת ישראל - אל המעיין.
דרכו של עולם, הנהגות מתחלפות בחור צעיר "אריה דרעי" ממונה ע"י מרן לעמוד בראש תנועת ש"ס בכנסת, הנ"ל מסתחבק ייתר על המידה כ-פחז כמים אל תותר" עם כל המי ומי,מנסה לחבר בין שמעון פרס לשמיר,בין רוסיה ל-מרוקו,נכנס למחילות פוליטיות לא לו,והתגובה של האליטה לא מאחרת להגיע,,ש"ס מסומנת !
חקירות משטרה, על העברות כספים,עבירות פליליות רבות, שוחד, הפרת אמונים, ונראה שאין לדבר סוף,אריה דרעי משכנע את מר"ן שהוא עשה לשם שמים,ומר"ן קובע "הוא זכאי" מדין תורה, אך בל נשכח שאריה דרעי נשבע אמונים לכנסת ישראל וחוקיה!
אני ישבתי וחשבתי, אם מר"ן אומר שהוא זכאי,אז הוא זכאי,אין מה לערער! מבחינתי אריה דרעי זכאי, ומתוך שליחות צעקתי בכל כוחי....הוא זכאי! הוא זכאי !
מהלך אני במדינת ישראל מתוך תחושה כי אין צדק, שופטים מושחתים,חבר גנבים,רב עם השכנים מהמפד"ל,מתווכח עם כל חילוני מצוי על זה שדרעי זכאי,כמוני עשרות אלפים!
כולכם גנבים,ש"ס גנבים,הכיפה על ראשי הופכת סמל לשחיתות!
יום אחד מזדמן אני לבית דודי החילוני ואני רואה ראיון של אריה דרעי שמודה בפה מלא שהיו טעויות ויתכן שיש צדק בטענות וש....צריך לשכוח ולהביט קדימה!
התאבנתי, קיבלתי שוק חיי, הלם!
אני כמו מטורף מגן עלייך בהוראת מר"ן שהודיע כי אתה זכאי ואתה מודה שאתה חוטא????????
בכיתי בליבי והבנתי כי מישהו דחף מאות אלפים לרחובות מתוך אינטרס אישי!מתוך דחף בלתי נשלט של....אני צודק! וכולנו נפלנו רמייה!
אנא אריה,אני מתחנן בפניך....
....מספיק! ...,עזוב אותנו!
גרמת לנו להסתכסך עם כל השכנים שלנו בבניין,סיכסכת אותנו  עם סיפורי הקיפוח , ספרדים אשכנזים,רוסים, ותמיד הכנסת טריז למרבד החברתי הרעוע בישראל.
לך הביתה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.