רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוגוסט 2013

תדהמה בישיבת פיטסוברג בחור משאיר מכתב שהחליט להפוך לחילוני

יש לנו את תמונות הבחרו ואת זמו, אבל החלטנו שלא לפרסם את התמונה אות שהם, אבל את המכתב בעיקר את המ שכתב חשוב מאוד, מפני שיש עוד רבים כמבותו שמחקים חרידם אבל מעשית בחייהם הפרטיים היכן שלא רואים ולא ידועים מתנהגים בחילונים לכל דבר

את המכתב הזה מצאו בישיבה:

לכל ידידי מישיבת פיטסבורג בכלל ולאדמור שליט"א ולהרב גרובייס בפרט שלום רב מצטער אני בצערכם אשר גרמתי לכם אבל זו היא קורח המציאות אלו הם החיים שלי שבחרתי לעצמי ויודע לי שיש זכות בחירה בחרתי בדרך זו כי אני רוצה להיות אמיתי עם עצמי ולחיות גם כלפי חוץ כמו בפנים אני חילוני ולא סתם כי ככה בא לי אני פשוט לא מאמין בתורה באלוקים אני כן מאמין אבל אני לא מאמין שלחיות כחרדי זה מה שהוא רוצה ממני חקרתי ודרשתי הרבה בזה ולא קיבלתי תשובות משכנעות אני מקווה שתתגברו על המכשול ותצליחו ליצב את הישיבה בחזרה אחרי כזה פיצוץ אני כבר חילוני הרבה שנים מגיל 14 בערך וזה ששיחקתי אותה בחור חיובי היתה לטובתי האישית בלבד.             
נהנתי מאד במחיתכם תודה
היו שלום הרבה הצלחה וכל טוב
א.א.א.
סיפור מהימים האחרונים בישיבת פיטסבורג הבחור השאיר את המכתב הזה ונעלם

3 תגובות:

  1. לדעתי אשמים על מצב כזאת רק אנחנו. והרמי'ם והאדמורי'ם שלא מנחילים להדור הצעיר את הטוב והמתיקות שביהדות רק כסף ושררה .סמוך לשבת עכשיו. עוד אגיב.גיט שבת

    השבמחק
  2. אני רק תוהה, אם יש גם אדמורי'ם שמשחקים, ובפנים הם בעצם חילונים.אני חושב שיש כאלו,אבל עוד לא בא הזמן שיתגלו...

    השבמחק
  3. #2
    You wonder if there's rebbes who are really chilonim and just playing the game!?
    Well you don't have to wonder, unfortunately YES there are! Actually personally i think the MAJORITY OF THE REBBES TODAY ARE FULL ATHEISTS!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.