רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

בהתכנסות הלילה הוחלט - ישראל פרוש מועמד החסידים והדתיים לאומיים לראשות אלעד

מאת אלעדי

זה מדהים הם נפגשו ומי שלא הגיע הם התיעצו איתו בטלפון והחליטו שבעקבות המצב הלא טוב של אלעד שבשנים האחרונות ובשנים שלפניו נוהל באופן לא טוב בין בעניין הגשמי והן בעניין הרוחני ע"י אנשי ש"ס הם אינם מסתמכים יותר על הנס ומבקשים מישראל פרוש ש"במקום שאין איש וכו" ושיתמודד לראשות עיריית אלעד למרות שהם מבינים את המצב המורכב שיווצר בעקבות זה בעיר ביתר אך "ענייני עירנו קודמים לעיר ביתר" כך הם אומרים  ומבטיחים לו את תמיכתם המלאה.
היחיד שביקש להימנע ולא להביע דעה גלויה זה הרב גרוסמן הרב האשכנזי של אלעד והסיבה כי הוא לא רוצה או לא יכול לתמוך במהלכים פולטיים וגם שהוא לא רוצה לצאת בגלוי נגד דעת עמיתו הספרדי הרב מלכה,
אבל מדובר פה בהישג ענק לפרוש יש לו עכשיו מאחוריו את כל החסידים והדתי לאומי שיתמכו בו,
הקצת ליטאים שעדיין מתלבטים בסופו של דבר לא יהיה להם ברירה וגם יצטרכו לתמוך בו מחוסר יכולת להתמודד לבד או חיבור עם ש"ס,
לכאורה אפשר כמעט להגיד  שישראל פרוש יהיה בוודאות ראש עיריית אלעד בקדנציה הבא

2 תגובות:

  1. מה השטיסים הזאת של משפחת פרוש שהמשרות הפוליטיים עוברים בירושה כאילו שזה שייך להם או משהו. איזה מין טמטום וגסות זה, מספיק שכל הכסף שהם ירשו בא מכל מיני עושקים של כלל הציבור על פני 50 שנה(עיין ערך קריית הילד שנבנה אז עם מליונים מתורמים בכל העולם ופתאום זה הופך להיות אדמות עבור בניית אלפי יחידות דיור בצפון ירושלים והפך להיות עסק נדל"ן פרטי של משפחת פר.. בשווי כמה עשרות מיליונים), מאיפה הדזוק הזה, רק אצלם זה עובר אוטומטית בירושה ואנחנו חייבים לרוץ להצביע בשבילם. אייך הם לא מתביישים, מי הם ומה הם? מתי פעם אחרונה שאיזה אדמו"ר או גדול החליט למנות אותם שלוחא דרבנן, הם החליטו בעצמם שמגיע להם המשרות כאילו בירושה. במקום שיתביישו ויברחו עם כל המיליארדים שלהם שנעשק מהציבור במשך עשרות שנים (כפי שעשו משפחת שפירא) הם ממשיכים לרוץ אחרי הכבוד, וההמון התמים נותן להם את זה.
    נאמן.

    השבמחק
  2. פרוש לא עשה כלום כדי להציל את אלעד!

    חמש שנים ישב ודאג רק לעצמו ולאנשי הקהילה שלו.

    אף אחד לא יצביע למי שהיה אחראי לכישלון של כל הקדנציה האחרונה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.