רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

חברון גירסת מוזס

מאת: משה בן-חיים
להלן קטע מראיון שנתן חה"כ מוזס לאתר "כיכר השבת":
הוא נשאל האם הוא רואה את מפלגתו מצטרפת בקרוב לקואליציה:
מוזס מסביר כי לדעתו האופציה הזאת ריאלית מתמיד. "ככל שהתהליך המדיני יתקדם הרי שיש סיכוי גדול שחלק מהמפלגות ייאלצו לעזוב ואנחנו נוכל להיכנס. צריך להבין שהסכנה הגדולה למדינת ישראל כיום הינה בעיית הגרעין האיראני וראש הממשלה בנימין נתניהו הבין שאם הוא רוצה שהאמריקאים והעולם המערבי ימשיכו לעמוד לצדנו עליו לוותר ולבוא לקראת הפלסטינים".
מוזס מסביר כי ביהדות התורה תמיד תמכו בתהליך מדיני שיוביל לשלום אמיתי ולהערכתו ש"ס תהיה הראשונה להצטרף במקרה שכזה ואחר כך אולי גם מפלגתו שלו.
"לנו חשוב עולם התורה, הגזירות והקיצוצים מכבידים עלינו מאוד ואנחנו עושים הכל על מנת ולהציל מה שאפשר", מסביר מוזס ומוסיף, "לנו חשוב שמירתה של ישיבת חברון לא פחות ואף יותר מהעיר חברון".
ועוד פנינה: "כמו שביקש רבי יוחנן את יבנה וחכמיה ולא ביקש למשל את בית המקדש".
כל חרדי שהצביע ג' בבחירות האחרונות תופס את הראש. זה ח"כ חרדי שמייצג את הציבור החרדי? קודם כל עליו לטוס לקברי אבות לבקש מחילה. לאחר מכן הוא יצטרך לנמק את הפילפול מדוע עכשיו וויתורים לערבים הם המצווה הגדולה של יהדות התורה. ינסה ח"כ מוזס לתרץ: שהרי האיום האירני הוא כל כך מוחשי, ממש פיקוח נייפש, אז מה זה משנה חברון כן או לא? מה משנה דגל כזה על ירושלים או דגל אחר? בין כה בלחיצת כפתור היל"ת נושמד כולנו, אז מה לי הכא מה לי התם? אבל ישאל השואל גם ישיבת חברון באותה סכנה? יענה מוזס: אפשר לבנות אותה מתחת לאדמה. ובא לציון גואל אכי"ר.

תגובה 1:

  1. יהודי לא ציוני9 באוגוסט 2013 בשעה 10:14

    רגע, הוא לא צודק??? ממתי א"י דוחה תורה??? הכבר שכחתם שאנו בגלות. או אולי הכותב הוא ציוני קטן שהצביע לבית ה"יהודי" ובא לכאן ללכלך על נציגי יהדות התורה? בא נאמר זאת כך, פשוט וברור התורה הרבה יותר חשובה מא"י. מא"י גלינו כבר פעמיים ורק עקב אי קיום מצוות התורה, עם ישראל שרד בלי א"י אבל אינו יכול להתקיים בלי התורה וההיסטוריה מוכיחה זאת. כמעט 2000 שנה שרדנו ללא א"י וכל מי שעזב את התורה התבולל תוך 3 דורות. אכן הישיבה חברון חשובה מהעיר חברון.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.