רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

מקור ראשון: סולחה בין ש"ס לבית היהודי; הגר"ע יוסף הבהיר בפגישה עם סגן השר אלי בן דהן שהוא אוהב את הבית היהודי, אין לו דבר נגדם ורוצה לפתוח דף חדש ביחסים !

בהוראת מרן הגר"ח קנייבסקי ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין יפגש הבוקר עם שרת הבריאות יעל גרמן במהלך ביקורה בבני ברק

שמחה והתרגשות בקרב חסידי ויזניץ בארה"ק, לרגל שובו היום של האדמו"ר מויזניץ שליט"א לאחר של שהות של כחודשיים ימים למנוחה בשוויץ, מיד בואו ארצה וייצא להשתתף בשמחת השבע ברכות בחצר הקודש דזיקוב 
- לעלוב ובשעה 9:30 בערב תתקיים תפילת ערבית ברוב עם חסידי ומעמד בואכם לשלום בהיכל בבית מדרשו הגדול המרכזי העולמי דחסידי ויזניץ בבני ברק.

לאחר הטעות אתמול, ישראל היום מבהירים; "בניגוד לפרסום אתמול, אורי לופוליאנסקי לא התמודד מול ניר ברקת בבחירות הקודמות, שבהן התמודד מאיר פרוש כנציג הציבור החרדי והפסיד".

ידיעות; לנחמן שטיצר, ששכח לפני שנה את הילד חיים בוימל ז"ל בן ה-4 ברכבו, נולד בן. הסבא ישראל לייכטר הסכים להיות הסנדק. האבא: שוקל לתת את שם הילד לבן שלי. הסבא: הוא לא עשה את זה בכוונה, רוצה לעזור לו.

גם מעצר העצור החמישי מנחם ישורון הוארך. קו החשיפות: פרשת 'שובו בנים' מסתעפת לחשדות לרצח, ניסיונות לעד מדינה ומצעד עשרות נחקרים.

ליצמן לרזי ברקאי בגל"צ: חוק הגיוס זה פיקציה. סבא שלי, סבא שלך וסבא של לפיד מסרו נפשם ללימוד תורה ואנו נילך בעקבותיהם.

ליצמן בגל"צ: לפיד עושק את האוכלוסיה. הקיצוץ בקצבאות אכזרי ולא אנושי. זה לא כסף שלו, הוא לא יכול לנגוע בזה, הביטוח הלאומי שייך לאזרחים כמו חברת ביטוח.

חשיפה: כתב ׳משפחה׳ שמעון ברייטקוף ממקורבי פינדרוס, ויעקב בצלאל דובר ש״ס, ימונו לדוברי מטה הבחירות של משה ליאון במגזר החרדי.

הרבנים ביקשו מהעיתונאי איתי גדסי להיות נציג התימנים בעיריית ב"ב. אך בש"ס החליטו שלא לרענן את הרשימה

הגזירות נגד הציבור החרדי; יתד נאמן בכותרת ראשית: "פיגוע כלכלי בעולם התורה" + מאמר מערכת על הגזירות: "מפלגת הבית היהודי שותפה אידיאולוגית לעקירת התורה מישראל".
המודיע: התייצבות ציבורית לימינם של רבבות אברכי כוללים עמלי תורה. המבשר: מתעלם מהקיצוץ לאברכים "במסגרת מלחמת ממשלת הזדון וההתעמרות בציבור החרדי - קיצוץ בקצבאות הילדים".

יתד נאמן: עמוד שלם התקפה על ת"ת 'הדר ישראל' בנתניה שממשיך במגעים להצטרף לרשת הממלכתית 'החרדית', בניגוד לדעת גדולי ישראל.

הארץ: יאיר אטינגר בתחקיר על משכורות רבני ערים. לעתים תקציב שכרו של רב גדול פי עשרה ויותר מתקציב הפעילות הדתית העירונית כולה. הרב צוברי מגן יבנה מקבל בשנה 929 אלף שקל. הרב שטרן מאלקנה 765 אלף שקל.

כלכליסט: זוג לקוחות של בנק איגוד הגיש תביעה יצוגית כי הבנק גבה ריבית בניגוד להלכה.

מעריב: משפחה עם 5 ילדים תפסיד בשנה בעקבות הקיצוץ - 5,300 שקל.

מעריב: כתבה על דברי אביגדור ליברמן בנוגע לעיתון 'ישראל היום' שפרסם אתמול את הידיעה על התמודדות לופוליאנסקי. ליברמן: "לא במקרה כל הפורמולה 1-2 בחסות אותו עיתון, ואין ספק שהוא מייצג פה רק מועמד אחד".

בצל הקיצוץ הדרסטי בתקציבי התמיכות לישיבות וכוללים, כעת פשיטה של פקחי ביקורת על ישיבת שערי דעת בב"ב בשביל תקציב של 155 שקל לבחור.
האדמו"ר מויז'ניץ הגיע בשעות הצהריים לרחובות ובמשך דקות ארוכות ניחם את בני משפחת ויזל האבלה על פטירת אבי המשפחה

ערוץ 2; שני המואשמים במעורבות בתקיפת החייל החרדי לפני כחודש בשכונת מאה שערים ובתקיפת השוטרים, חתמו על הסדר טיעון עם הפרקליטות ויואשמו רק בהתפרעות. הפרקליטות תדרוש עבודות שירות בלבד.

דרעי בראיון לישי כהן בכיכר; לפיד אכזרי, הישיבות קודמות לכל ההתנחלויות לא נילחם למען המאחזים, יש שיתוף פעולה מוחלט עם גפני, אעביר יחד עם משרד החינוך חוק שהתיכונים יהיו אזוריים כדי למנוע אפליה.

יחימוביץ' בקול ברמה; לפיד משווק את הקיצוץ בקצבאות הילדים כפגיעה רק בחרדים וערבים אבל הקיצוצים פוגעים במצביעי יש עתיד. תומכת בקמפיין מרצ-העבודה בירושלים "יחד נעצור את ההתחרדות".

נשיא ביהמ"ש העליון אשר גרוניס הורה לפתוח  את את בתי משפט השלום ביום חמישי א' תשרי - היום הראשון של ראש השנה, החל מהשעה 18:00.

מאיר פרוש לישראל כהן בכיכר; יש קשר בין הגזירות על אברכים הכוללים ותלמידי הישיבות לקיצוץ האכזרי בקצבאות הילדים. הכל זה פרי מחשבתו של לפיד. מבחינתו החרדים לא זכאים למה שהאריתראים זכאים.

35 אלף ילדים חוסנו היום ברחבי הארץ נגד נגיף הפוליו. עד כה חוסנו כ-170 אלף ילדים עד גיל תשע.

9 שופטי בג"ץ דנו בעתירה לגייס מיידית 600 בחורי ישיבות שקיבלו צווים לחודשים אוגוסט-אוקטובר. השופטים הציעו פשרה שלא תקוזז תקופת הדחייה מתקופת השירות. ההחלטה תינתן במועד אחר.

גפני בקול חי; הקיצוצים האכזריים בזכותו של בנט, הוא ת.פ. של לפיד, חברי המפלגה שלו נגררים אחריו. עוד לא היה כדבר הזה בהיסטוריה הפוליטית.

בן 18, תושב תל אביב, עוכב לחקירה לאחר שהיה מעורב בקטטה עם מאבטחה של שרת המשפטים סמוך לביתה. נסיבות המקרה נחקרות.

לאחר חודשים ארוכים, מועצת העיר אלעד אישרה את מינויו של נועם גרייף למהנדס העיר

35 אלף ילדים חוסנו היום ברחבי הארץ נגד נגיף הפוליו. עד כה חוסנו כ-170 אלף ילדים עד גיל תשע.

9 שופטי בג"ץ דנו בעתירה לגייס מיידית 600 בחורי ישיבות שקיבלו צווים לחודשים אוגוסט-אוקטובר. השופטים הציעו פשרה שלא תקוזז תקופת הדחייה מתקופת השירות. ההחלטה תינתן במועד אחר.
דרעי לכיכר:לא אמרתי שישי פועל כסיעת יחיד.אני תומך בליאון לר"ע י-ם אך החלטת ש"ס עדיין לא התקבלה

דרעי לכיכר:אני וגפני עובדים בשיתו"פ מלא גם ברשויות המקומיות.ישיבות יותר חשובות מהתנחלויות,מי שלא נלחם בשביל ישיבות שלא יתפלא שלא נילחם בשביל התנחלויות* הכניסה לשכם הלילה כמתוכנן

דרעי לפרסטר בקול חי:ש"ס לא תוותר על ראשות אלעד.לא אכפת לי שקוראים לי הססן,אני יכול להחליט מה שאני רוצה אבל עלול להיות על זה מחיר לכן אני שואף להסכמה של כולם

הגאב”ד הגרי”ט וייס הגיע לביקור בבית האדמו”ר מויזניץ' בבני ברק
בניזרי בתוכניתו השבועית: אמר לי אברך שקצבת הדתות כעת לאחר הקיצוץ הדרסטי לא מכסה לו אפי' את הנסיעות לכולל וכי הוא שוקל לשבת וללמוד בבית

נשיא ביהמ"ש העליון אשר גרוניס הורה לפתוח  את את בתי משפט השלום ביום חמישי א' תשרי - היום הראשון של ראש השנה, החל מהשעה 18:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.