רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

זעם על פינדרוס בירושלים: צו פינוי נתלה הבוקר על בית מדרשו של הגרי"ש זצ"ל בקראוון. עירית י-ם דורשת פינוי תוך 48 שעות, המתפללים מתנגדים. במכתב ששלחו לנציגים במועצת העיר נאמר ״למרות הבטחת הר׳ פינדרוס על העברה חוקית הדבר לא נעשה״.

אפרים הולצברג מתלמידי הגרי"ש אלישיב בחשיפות;  למרות הכאב חייבים לפנות את הקראוון ששייך לאדם פרטי! פעלנו להשיג סכום כסף ולהשאיר את הקראוון במקומו, אך הסכום היה מזערי ביחס לעלויות השטח.

זעם וכעס בציבור החרדי והדתי לאומי: משרד ראש הממשלה הוא זה שקידם את הוצאת ביתר ממפת העדיפות הלאומית והביא היום לדיון והצבעה בממשלה. בבקשת הממשלה הוציאו מלבד ביתר גם את הישוב אפרת.

יו״ר שס אריה דרעי: ממשלת ישראל  הוכיחה היום שוב את אטימותה בהחלטה בלתי מוסרית בכך שהוציאה את הערים ביתר עילית וחריש ממפת העדיפות הלאומית והכניסה עשרות התנחלויות מבודדות , האחים בנט ולפיד לא ינוחו עד שינשלו את אזרחיה החרדים של מדינת ישראל ואת תושבי הגושים הגדולים מכל תקצוב שהוא וישמנו את תושבי ההתנחלויות המבודדות.
הקרב על י-ם; אלישע פלג ח"מ עיריית י-ם (הליכוד), בחשיפות: ברקת הרי שולח שליחים לרבנים בכדי לשכנעם לתמוך בו, אז מדוע הוא תוקף את ליאון שהולך עם החרדים?.

מאיר רובינשטיין בקול ברמה; היינו בביתר לפני הממשלה הזו ניהיה שם גם אחרי הממשלה תיתנדף מהר ההחלטה היא עוד החלטה במסגרות ההחלטות של הממשלה להצר לחרדים

האם אחמד טיבי יגיע לטיש של בעלזא בשבת הקרובה?
החרדים חושבים שהם דופקים את אגד. כנקמה שהם לא בקואליציה ואין יותר פוילע שטיקים ובעיקר טריקים, הם החליטו ללכת עם הערבים. אחרי שטיבי דיבר באידיש ואיכלר בערבית, טיבי התקשר לאחל לפגני גיט שבעס באידיש. בבעלזא מנסים ללכת צעד נוסף ובשבת להביא את אחמד טיבי כאורח בטיש והאדמו"ר גם ישגר לו בקבוק יין.

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.