רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוגוסט 2013

הפוליטיקה באלעד לקראת הבחירות לעיריה

מאת אלעדי

בליל שבת נערך עימות לא מתוכנן בין מספר תושבים לישראל פרוש "הטוען לכתר".
פרוש המעוניין להבחר לראשות העיר אלעד, ביקר ב"שלום זכר" שנערך באחד מבתי הכנסת בעיר, ושם נשאל ע"י מספר תושבים, איך הוא, שהיה סגן ראש בשכר ושותף מלא למחדלי העירייה ולהדרדרותה של העיר בכל התחומים, מעז לחשוב שהוא ראוי להיות ראש העיר הבא.
פרוש גימגם מספר מילים בנוסח: "אתם צודקים", ונעלם מהמקום.

 מספר גבאי בתי כנסת באלעד התבטאו: "אם אברהמי פכטר ימשיך במעלליו וימשיך להריץ את משה שטיין למועצה, יפתחו נגד שניהם כמה "תיבות פנדורה" על מעשיהם בעבר וד"ל".

בעבר: "אין ממנים פרנס על הציבור אלא אם כן קופה של שרצים תלויה לו מאחריו".  בימינו:  "אין מעמידין שרץ על הציבור אא"כ קופה של פרנסים תלויה לו מאחוריו"

מועמד התושבים הרב יצחק טרבלסי: "הדבר הראשון והחשוב ביותר העומד לפני, ואליו אני חותר להגיע עוד לפני הבחירות, הוא הרגעת הרוחות והידברות בין הקהילות השונות בהן מבורכת עירנו. ברור שלעיתים יש מעין "התנגשות" בין צרכי הקהילות השונות, אבל אני מאמין בכל ליבי, שבהידברות שקטה ומוקדמת, רחוק מאור הזרקורים, ניתן להגיע להבנות בכל התחומים. אלעד סובלת מבעיות רבות שאינן קשורות לצרכי הקהילות, ולכן, בהסכמה מוקדמת וברגיעה, ניתן יהיה לאחד כוחות ע"מ לפתור בעיות אלו, שהן אמנם קשות, אך פתירות!"
מועמד התושבים לראשות העיר אלעד, הרב יצחק טרבלסי, החל בסדרת מפגשים עם רבני העיר וראשי הקהילות, כדי לעמוד על צרכי קהילותיהם ולהגיע להסכמות מוקדמות. הרב טרבלסי: "לדעתי כל מועמדות ופעילות הנגזרת מכך, צריכה להיות מתואמת עם התושבים ומוסכמת על ידם, ולא שתיסגר "מעל לראשם" בגלל אינטרסים אישיים ומפלגתיים צרים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.