רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

זעם בעולם החרדי - דודי לאו עלה לקברו של הרב קוק מתחנף למזרחי זקוק להכרה מהם

מה הוא מחפש שם צעקו בבני ברק, הוא הבטיח להיות ילד טוב ירושלים להיות חרדי על כל מובנו, אז מה הוא רץ לקוקניקים, הוא מתחיל ברגל שמאל, ככל הנראה לא קיבל חינוך נכון כשלמד בבני ברק, מישהו צריך להעמיד אותו מיד על מקומו

הם התפוצצו כשראו את התמונה הזו איך שדודי לאו עולה לקברו של הרב קוק ביום היארצייט ועשה זאת יחד עם הרב חיים דרוקמן, דבר שכזה היא בגידה נוראה בחרדים שעבורם להיות 'קוקניק' זה לא כבוד גדול. אבל מתברר כי דודי לאו יודע כי בשביל שיכירו בו ובמעמדו הוא זקוק לכולם כולל למזרחי ובעיקר לרבני המזרחי אחרת הוא לא יתקדם, ולכן הוא מתחנף לכולם לחרדים ולקוקניקים

וכשנשאל היתכן איך זה שעלית לקברו של הרב קוק אמר כי הוא מבטיח לעלות גם לקברו של הרב שך

4 תגובות:

  1. איך אפשר לרב הראשי שלא לעלות לקברו של מרן הרב קוק זצ''ל ביארצייט?! הרי הוא היה מייסד של הרבנות והרב הראשי הראשון. איזו טיפשות וגסות רוח!

    השבמחק
  2. כשדודי לאו בא לקבר של הרב קוק כ"רב ראשי". זה פחות או יותר כמו לבוא ולירוק על הקבר (או משהו מבזה יותר).ככה הוא יוצא ידי כל השיטות.

    השבמחק
  3. חיים, הזעם קיים רק אצלך כי פישלת עם הנבואות שלך שדוד לאו לא יבחר. תכל'ס אחד הרבנים הטובים שהיו ויהיו לנו. ליברלי מתון ונורמלי.

    השבמחק
  4. מספיק!
    לכתוב על רב! שהיה רב עיר! ועכשיו מכהן כרב ראשי! דודי לאו! לא משפילה אותו אלא אותך! אתה מתנהג כמו אדם קטנוני וטיפש שלא מסוגל להשלים עם מציאות!
    לכבודך ולכבוד הבלוג והעיקר לכבוד הקוראים שלך שאתה כ"כ מתגאה בהם תפסיק עם זה.
    איזהו מכבוד? המכבד את הבריות!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.