רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 באוגוסט 2013

מינויים בגן הילדים של הרבנות הראשית - דודי ויצחק ממלאים את הוראות הגננת הדסה

מאת איש הרבנות

כבר שבוע שעודד וינר מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל מסתובב עם בטן מלאה הוא נפוח וצועק על כולם הסיבה האמתית מנכ"ל הרבנות הראשית יאלץ לעזוב את תפקידו צריך לומר את האמת אריה דרעי והדסה רלב"ג הם אלו שמנהלים את הרבנות הראשית לישראל הם אלו שמינו את את הצמד לאו יוסף והם אלו שהחליטו מי יעבוד ובאיזה לשכה.
כל מי שהיה שבוע שעבר ברבנות יודע בדיוק כיצד אריה דרעי הנחית לרב יצחק יוסף את את איצק אלחרר כראש לשכה כיצד עמד על כך שרחל עדס לא תודח ולא תיפגע וכיצד יצחק רלב"ג אריה דרעי והדסה רלב"ג העבירו את רחל אדלר ללשכת הרב לאו. לדודי בכלל אין שום מילה הוא מקבל רשימת עבודה בדיוק כמו ילד ששולחים למכולת והתפקיד שלו זה לבצע את זה.
התפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל אמור להתפנות במהלך החודש הקרוב דרעי ורלב"ג החליטו זהו נגמר לא עוד עודד וינר ואנשי מצגר את מקומו יתפוס יוסי שוינגר. שוינגר שהיה מנערי דרעי וכיהן כמנכ"ל המקומות הקדושים יעבור לתקופה בת עשר שנים בתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית. 
יוסי כמו דודי ויצחק ישחקו בגן הילדים של הגננת הדסה והעוזר מלמד אריה דרעי

3 תגובות:

  1. האמן לי, הרבנות בידים הרבה יותר טובות אם הדסה ואריה מנהלים אותה. אסור לתת ללאו ולי"י המגוחכים שום סמכות ושום כוח. שילבשו גלימות מצועצעות וילכו להיפגש עם קאדים ולבתי ספר יסודיים וכיו"ב בוקי סריקי. את ההחלטות האמיתיות יקבלו המבוגרים.

    השבמחק
  2. אנונימי -

    אתה רוצה שנאמין לך . גם אנחנו רוצים - אבל רוצים לדעת למי מאמינים !

    השבמחק
  3. מחריד אותי שאחד כמו דודי לאו התמנה לרב ראשי.
    אבא שלו אומנם לא גדול בתורה אבל היתה לו כריזמה לדודי יש כרזימה של נעל בית.
    ולכן הוא חייב למלא את הפקודות של הדסה רלבג

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.