רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

ב'עדה החרדית' אומרים שהעסקן שמידל נהפך לרב. והרב שטרנבוך נהפך לשייגץ

דיווח ראשוני:השר יאיר לפיד ואנשי משרדו בביקור פתע בדקות אלו בישיבת נתיב התורה בפתח תקוה
חרדים, רוצים ליבה? שלמו מאה אלף ש"ח

הממשלה מעודדת לימודי ליבה, אבל הישיבות התיכוניות החרדיות הן עסק יקר. בדיקת ynet העלתה כי ישיבות חרדיות המגישות לבגרות גובות בין 2,900 ל-1,650 ש"ח לחודש. ראש ישיבה: "אנחנו לומדים פי-ארבע ממה שמתקצב משרד החינוך". אחד ההורים: מבקשים ממני יותר ממאה אלף ש"ח לארבע שנים. משרד החינוך: "מודעים לבעיה"

רבני ודייני ביד"צ סאטמר הוזמנו לבית האדמו"ר (מהרי"י) מסאטמר כדי לדון בנושא המשך החפירות במתחם 'גולובנצי'ץ' בבי"ש.

הקיצוץ החד בתקציב הישיבות; המודיע - כותרת ראשית ("קיצוץ בוטה ודרקוני") ומאמר מערכת. יתד - כותרת ראשית ("קיצוץ של זדון") ומאמר מערכת. המבשר אין אזכור.

אבי בלום אצל לביא בקול ברמה: אני מוכן להמר הבוקר על אלעד. אם שרוליק פרוש רץ עד הסוף הוא ינצח כל מועמד והוא ראש העיר הבא. השטח רוצה אותו כי הוא חי את העיר.

יעקב ריבלין מהמר שלופליאנסקי לא ירוץ ושליאון יפסיד לברקת.

הנייעס החרדי: לפני כשעה וחצי הגיע משטרה צבאית לישיבת סערט ויזניץ בחיפה ולקחה בחור משיעור ג׳ שלמרות הצווים וההתראות לא התייצב בלשכת הגיוס.

מתחיל לעבוד: הגר"י יוסף צירף שלושה דיינים באופן זמני לבית הדין הגדול

ערוץ 7; רבני הציונות הדתית אביחי רונצקי ואיתן אויזמן 'שכאילו' חתמו על מכתב תמיכה בברקת מודיעים שלא תומכים בו. אויזמן: הרושם שתמכתי בברקת הינו שקרי. רונצקי: איני תומך באף מועמד.

עוד מאבי בלום ורבילין בקול ברמה:בי-ם ניר ברקת לוקח ללאון שזה מכה לדרעי גם בירושלים וגם באלעד

ריבלין בקול ברמה: יש תחושה חזקה שבבית שמש ייבחר ראש העיר חילוני. יש לחרדים ימים ספורים להתעורר ולהתאפס

מזל טוב לחבר מועצת עירית בית שמש
מרדכלה דירנפלד להולדת הבן

סערת מכתב התמיכה בברקת: הרב אביחי רונצקי לשעבר הרבצ"ר, בחשיפות: וודאי שחתמתי במכתב תמיכה בברקת. פגשתי אותו ואני תומך בו. אני לא מכיר את משה ליאון הוא מוזמן להיפגש איתי.

ווינט:חרדי שרוצה ללמוד ליב"ה בישיבה חרדית תיכונית משלם שכר לימוד למעלה מ100.000 ש' ב4 שנים

התמודדות לופליאנסקי: עו"ד אליעד שרגא יו"ר התנועה לאיכות השלטון, בחשיפות: נפנה ליועהמ"ש שיאסור את התמודדותו. במידה ויתמודד נעתור לבג"צ. לא יתכן שהוא יוכל וראשי ערים נוספים החשודים בפלילים לא יוכלו

לקיים בנו חכמי ישראל: האד' מזוויעהל ארה"ב חדב"ן האד' בעל ה'שפע חיים' מצאנז זי"ע אושפז במצב קשה בביה"ח, שמו לתפילה הרה"צ שלמה בן אסתר שיינא רחל.

ליצמן בקול חי:הוגשה הבוקר עתירה מחודשת נגד המדינה בעקבות הקיצוץ בקצבאות הילדים.על הקיצוץ בישיבות:הבית היהודי מתביישים להעביר את הכסף המקוצץ לישיבות

יצחק נחשוני בקול חי:הסקרים שלופליאנסקי הזמין מראים שינצח אבל יהיה קשה

בספרו החדש של מרן הגר"ע יוסף "חזון עובדיה - תרומות ומעשרות" הושמטה ההקדשה הקבועה לח"כ אלי ישי כפי שהופיעה בהקדמה בכל הספרים שיצאו בשנים האחרונות

היועה"מ במכתב ליו"ר הכנסת:קיימת דחיפות של ממש בחקיקת חוק הגיוס ויש להאיץ הדיונים בו

גל"צ; 60 הימים שהקציב בג"ץ לתיקון חוק העזר יסתיימו בשישי הקרוב ובעיריית ת"א לא מתכוונים לאכוף את סגירת החנויות בשבת. התירוץ: מועצת העיר התפזרה והסוגיה תמתין עד לאחר הבחירות.

פרטים חדשים נחשפים על תאונת ויזל...
הרכב בו נהג היה שייך ל'חברה' שמשכירה רכבים לפי שעה, בעלי החברה נמלט למקום מסתור.
השכרת רכבים בשחור.

לקיים בנו חכמי ישראל: האד' מזויעל ארה"ב חדב"ן האד' מצאנז קלויזנבורג זצ"ל אושפז במצב קשה בביה"ח, שמו לתפילה הרה"צ שלמה בן אסתר שיינא רחל.

הראל גולדברג, אחד המשפטנים המוערכים במשרד המשפטים, נבחר במכרז לשמש כיועץ המשפטי של הרבנות הראשית לישראל

בספרו החדש של מרן הגר"ע יוסף "חזון עובדיה - תרומות ומעשרות" הושמטה ההקדשה הקבועה לח"כ אלי ישי כפי שהופיעה בהקדמה בכל הספרים שיצאו בשנים האחרונות.

ליברמן ברדיו 101 על הפרסום בישראל היום שלופוליאנסקי ירוץ לראשות ירושלים: "זה ספין ממטה ברקת וזה פורסם בפראבדה. ישראל היום הפך לפרסונלי, לא אידאלוגי ומייצג אינטרסים בלבד".

הערב ייערך שמחת השבע ברכות המרכזי לנישואי בן כ"ק אדמו"ר משומרי אמונים שליט"א , עב"ג בת כ"ק אדמו"ר מביאלא בני ברק שליט"א יתקיים השמחה בהיכל בבית מדרשו הגדול שומרי אמונים בירושלים עיה"ק.

הסקופים: האברך שנפצע במוצאי  ט"ב בדרך חזרה מהכותל בראיון: אני עדיין בטיפולים בביה"ח. חושש מאוד שלתפיסת הערבים לא תהיה משמעות מאחר שבטח במחווה הבאה לפלסטינים הם ישוחררו.

ראשוני! אשדוד: ראש רשימת קול הלב אבינועם שושן במו"מ מתקדם להשתלב כמס' 2 ברשימת שס בראשות עמרם כנפו. ייסגר ככה"נ בשעות הקרובות

ח"כ הרב יעקב אשר בקול ברמה: נעשים מאמצים למנוע את הבחירות לעיריית בני ברק בהתאם לרצון גדולי התורה. ~~~

מרן האד' מצאנז קלויזנבורג ביקר הערב אצל מרן הגר"ע יוסף ~~~

האד' מערלוי כעת בש"ב בגור ~~~

הערב אירוסי בת האד' מנדבורנה בביהמ"ד בב"ב ~~~

פרשת בר כל התלושים הגנובים
שלוש חסידי בלז ירושלים קנו במליון ש״ח
תלושים ממנחם כרמל
ומכרו לאנשים פרטים
י. ו
י. ו
א. ב. 
השיק חזר
לכן לא מכבדים את התלושים

משבר בפתיחת שנה"ל במודיעין עילית! רבני העיר הורו לא לפתוח את שנת הלימודים בכל הסמינרים בעיר בשל עשרות בנות שלא שובצו לאחר סגירת סמינר "יגלניק" בעיר

הרבנים הראשיים הר"י יוסף והר"ד לאו כעת במעונו של האד' מויז'ניץ

מכה לאתרא קדישא: הגאון מו'צ העדה החרדית ר' מאיר הלר הרב של הקיצונים בבית שמש, הכריז היום בכולל שהוא מתנגד מהיום ואילך לההפגנות בשטח גולובניציץ.
יצויין שבשבוע שעבר הרב הלר הגיע עם תלמידי הכולל שהוא עומד בראשה להפגין בשטח. והיום הוא מפתיע וחוזר בו. והכריז שמי שישתתף בההפגנות ייזרק מהכולל.

דרמה במפלגת טוב בבי"ש:הפעיל הוותיק ירוחם אסטרייכר הודיע על פרישה. מקים תנועה חדשה לחרדים העובדים

משבר בפתיחת שנה"ל במודיעין עילית!  רבני העיר הורו לא לפתוח את שנת הלימודים בכל הסמינרים בעיר בשל עשרות בנות שלא שובצו לאחר סגירת סמינר "יגלניק" בעיר.

פתח תקווה: מפלגת הבית היהודי חתמה הסכם עודפים עם מפלגת החרדים שמורכבת מג' וש"ס יחדיו לבחירות הקרובות.

שלומי אלפסי בראיון ראשון לנייעס החרדי..
מספר מדוע הוא החליט להתמודד לראשות המועצה ומסביר: המועצה קיימת עשרות שנים ועדיין נשארה מאחור לעומת מועצות אחרות שהוקמו באותן השנים..
ומדגיש: נעשה עוול לציבור החרדי במשך שנים ואף אחד לא דיבר.
ומספר על החברים שרצים איתו.
ומפרט במדויק מדוע המרחק בינו לבין ראשות המועצה כל כך קרוב.
ותוקף וטוען לא רק הציבור החרדי נפגע, גם הציבור החילוני פגוע מאוד.
ומפרט מהיכן בדיוק יש כסף למועצה. ומדובר בסכומים ענקיים ובכל זאת עדיין הישוב גבעת זאב תקוע ולא מתקדם.
המהלך מגובה מכל רבני גבעת זאב.
גם רבים מהציבור החילוני תומכים בנו.
ומספר על עצמו: הקמתי כוללים הקמתי בתי כנסת וקהילה.
אני ידאג שלכל אחד יהיה את התפקיד המתאים לו. אני בוגר מכללה. התפקיד שלנו זה להתאחד כדי להצליח ולקדם את הישוב .

האם מפלגת הבית היהודי מתפוררת? לאחר פרישתו של הרב שלמה אלפסי מנציגותו בבית היהודי בגבעת זאב, נודע כי זו רק ההתחלה, ישנם ידיעות על כך שישנם עוד אנשים ירא״ש כדוגמת הרב שלמה אלפסי אשר חשבו שבאמת מפלגת הבית היהודי היא מפלגה של יהודים ויראי השם, ולאחר התנהלותו של בנט החליטו לעשות צעד אמיץ ולפרוש מהבית היהודי ולחבור לתנועת שס, נודע כי מה שהביא את הרב שלמה אלפסי מגבעת זאב לעשות את הצעד הזה זה עקב הגזירות הרעות שהממשלה הביאה על עולם התורה, הרב אלפסי הידוע כאיש רב פעלים ואיש ישר דרך ונקי כפיים לא יכל לקבל את האכזריות שנקטה הממשלה הנוכחית בסיועו של נפתלי בנט, ועל כן החליט בליבו עוד מיד לאחר הרכבת הממשלה שהוא במפלגה אשר חרתה על דיגלה את עקירת התורה לא יכול להישאר, מסתבר שאחריו ישנם עוד נציגים מהבית היהודי בארץ אשר שוקלים לפרוש מהבית היהודי ולחבור לתנועת ש"ס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.