רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

המודיע מדבר על בין אדם לחברו ומה עם הגירוש מגוש קטיף?

מאת  אחד הרבנים
 
ראיתי את המאמר ב'המודיע' והתפלצתי. לראות את חסידי גור כותבים על בין אדם לחברו וכל מי שהצביע לבית היהודי אין יום הכיפורים מכפר. רחוק אני מרחק רב ממפלגת הבית היהודי. אבל המודיע וחסידי גור הם האחרונים שיכולים לדבר על גזל ועושק יהודים. בתקופת ההתנתקות מגוש קטיף, המודיע עמד מהצד ולא הסכים אפילו לפרסם מודעת מחאה של חברי מועצת גדולי התורה נגד הגירוש מגוש קטיף. יענקל ליצמן בתור יו"ר וועדת הכספים נתן להעביר את החוק הבזוי שנקרא במילה המכובסת והמטונפת פינוי פיצוי, ותמורת כך הם קבלו 290 מיליון ₪ לישיבות.
 
לביתו של האדמו"ר מגור הגיעה משלחת נשות גוש קטיף להיפגש עם הרבנית וזרקו אותם כמו כלבים החוצה. אותם יהודים מגוש קטיף עוברים במשך שמונה שנים ייסורים לא רק בממון אלא בגוף ובנפש כולל מחלות אשפוזים ומוות בטרם עת מרוב עוגמת נפש וצער. עדיין לא ראיתי ב'המודיע' ומחסידות גור מילה אחת צער וחרטה על תמיכתם בעקיפין ובמישרין בגירוש מגוש קטיף. ואולי שישאלו את עצמם שהגזירות מגיעים על אשר ראינו בצרת אחינו בהתחננו אלינו ולא שמענו אליהם על כך באה לנו הצרה הזאת.

2 תגובות:

  1. הבעש"ט אומר שלפני שמענישים את האדם , האדם הנדון פוסק על עצמו את הדין .

    כנראה שמשמים דנו את אנשי אגודת ישראל על הדברים שעשו בקואליציה נגד עם ישראל , ולכן רצו לשמוע מאנשי אגודת ישראל מה הם אומרים על מי ששותף בקואליציה בהחלטות קשות , והם פסקו שלכל הקואליציה יש חלק בגזירות , לכן עכשיו יוכלו לדון את אגודת ישראל על חלקם בגוש קטיף.

    השבמחק
  2. באמת אולי אפשר להגיד כנראה שכל הקיצוץ עכשיו (ומה שיהיה בעתיד) הוא עונש על ה290 מליון שהלכו לישיבות על חשבון הישיבות (המזולזלות) בגוש קטיף, בתי הכנסת והתושבים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.