רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 באוגוסט 2013

הכרעת הדין במשפטו של הרב אלון - ביום רביעי הקרוב

כך מדווח יונתן אוריך, בכיפה

השופטת חגית מאק-קלמנוביץ תכריע השבוע אם הרב מוטי אלון זכאי, או אשם - ובכך תשים לסוף לפרשה שהצליחה לטלטל את המגזר הדתי

השבוע תגיע לסיומה הפרשה המסעירה ביותר של השנים האחרונות בציונות הדתית, כשהשופטת חגית מאק-קלמנוביץ תכריע אם הרב מוטי אלון זכאי או אשם בהטרדות מיניות לכאורה.
השופטת תצטרך להכריע לגבי פסק דין שבמרכזו עומד למעשה חיבוק - ומכאן הכל פתוח לפרשנות. המדינה טוענת בתיק כי הרב אלון חיבק את אחד המתלוננים באופן ממושך מדיי, תוך טענה כי מדובר באקט שיש בו עניין מיני. פרקליטיו של הרב אלון טוענים, מנגד, כי מדובר בהתנהגות תמימה וחברית מצד הרב אלון, כפי שהוא נהג כלפי רבים מתלמידיו. כלומר, פסק הדין יוכרע בשאלת זהותו של החיבוק - האם אותו חיבוק הינו אקט מיני שיש בו משום עבירה פלילית והטרדה מינית, או שמא חיבוק תמים שהעניק רב בכיר לתלמידו, שהגיע אליו במצוקה.
בתשובתו לכתב האישום שהוגש נגדו בינואר 2012, טען הרב אלון כי גם אם הוא "נפגש עם הנערים, ליטף אותם וחיבק אותם, הרי שעשה זאת כפי שהתנהל במשך עשרות שנים כלפי דורשי עצתו שביקשו ממנו עידוד וחיזוק". עוד טוען הרב כי מדובר בחלק ממשנתו החינוכית, בעת שהיה ראש ישיבת "הכותל". 
במסיבת עיתונאים מתוקשרת שקיים עם הגשת כתב האישום נגדו, אמר הרב אלון: ”הגיע הזמן לומר בברירות כי בכל שנותיי האמורות מעולם לא עשיתי שום מעשה ולא במלל בכוונה מינית כלפי מי מתלמידיי או מהפונים אליי. כל ניסיון לטעון כאילו הודיתי אי פעם במעשה שכזה הוא שקר גס ומתועב. מעולם לא עשיתי שום מעשה מתוך כוונה מינית, מדובר ברדיפה של פורום 'תקנה'“.

3 תגובות:

  1. מה שהשופטת תעשה אינני יודע. מה שאלון עשה אני דוקא יודע. זה נקרא משכב זכר.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אתה יודע מה עשה אלון ? היית שם ??

      מחק
  2. עלילת דם מהשפלות ביותר על איש צדיק כדי למנף את אירגון הפמניסטיות זה מה שזה והכל שקר רע ונואל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.