רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

באלול חזרו המחבלים לעבוד בחופש הם ישנו

מאת בן תורה

תופעה מעניינית אירעה בימי בין הזמנים של חודש אב: משום מה מודעות המאורסים בבטאונו של נתי גרוסמן ירדו בעשרות אחוזים מהופעות המאורסים במהלך כל השנה.

גם אחד מאתרי האינטרנט הנקרא "פורום אברכים" כמעט שהושבת בימי בין הזמנים, נערי בטאונו של נתי גרוסמן שבמהלך השנה כותבים בו את כל פרות דמיונם בימי בין הזמנים של אב כמעט ולא נכתב בו דברי הבלע והשקר שלהם והדבר היה לפלא.

והנה עם תחילת חודש אלול, שתי התעלומות הגיעו אל פתרונם, מודעות המאורסים חזרו אל הבטאון של גרוסמן ואתר האינטרנט "פורום אברכים" המשיך לעבוד.

מה התברר?

כפי שרוב החתנים ומשפחותיהם יודעים, הרי שמודעות המאורסים בבטאון של גרוסמן מתפרסמים חינם וללא תשלום ונגד דעתם ורצונם של המאורסים והוריהם.

אז איך מגיע מודעת המאורסים, קיני נערי הפלס נמצאים בישיבות שונות וכל בחור שמתארס בישיבה, הם פועלים על אתר להשיג את שמו ושם כלתו, כדי להכניס לבטאון של גרוסמן.
אבל בימי בין הזמנים הבירור נעשה קשה יותר ולכן הייתה ירידה ניכרת במאורסים, עתה עם חזרת נערי הפלס לפעולה מספר המאורסים בבטאון של גרוסמן גדל.

זוהי גם הסיבה שאותו אתר אינטרנט הנ"ל שם הם מפרסמים את כל מסע השקרים שלהם, חזר אף הוא לפעולה, כי בחורים שונים וידועים הנמצאים בפנימיות שלהם בישיבה כותבים מתוך החרדים דברי בלע ושקר נגד גדולי ישראל, נגד ראשי ישיבות, נגד עסקני ציבור ונגד שולחי דרבנן.

בימי בין הזמנים הם תחת חסות הוריהם, ואין להם את היכולת לגישה לאתר הנ"ל עתה עם תחילת זמן אלול חזרו אותם נערים לעבודתם הסדירה בהפרחת שקרים ודמיונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.